Citat:
Och vad kom du fram till då ??
Citat:
Visst. Det var nåt allvarligt vajsing med pappan i denna familj. Sin egen psykiska beskaffenhet dolde han skickligt bakom sina döttrars förmenta "sjukdom". Hans fru var inte bara lättpåverkad. Hon var dessutom obrottsligt lojal med sin man. Om man levt i långvariga förhållanden med en kvinna som man fått barn med kan man bli förvånad över hennes obrottsliga lojalitet, även i fall där den inte behövs. Man förvånas faktiskt ibland hur denna lojalitet tyvärr gränsar till ren dumhet.
Ursäkta att jag säger det men den här pappan hade klart psykopatiska drag. Det framgår klart över hans skicklighet att dupera skolpersonal, kollegor och chefer. Jag gissar att han är den felande länken i denna familj. "Detta var en familj i djup kris" säger en rektor om och om igen,
med darr på rösten. Denna uppfattning har hon bibringats under samtal med pappan som skickligt har manipulerat henne.
Vad som sist och slutligen förmådde denna dominerande och sjuka hanne att ta hela sin familj med sej i graven kommer vi aldrig att med säkerhet få veta. Men nu vet ni iaf sanningen bakom "döttrarnas sjukdom" och pappans dominans i familjen, hans destruktiva läggning och hans ödesdigra psykopati.
Ursäkta att jag säger det men den här pappan hade klart psykopatiska drag. Det framgår klart över hans skicklighet att dupera skolpersonal, kollegor och chefer. Jag gissar att han är den felande länken i denna familj. "Detta var en familj i djup kris" säger en rektor om och om igen,
med darr på rösten. Denna uppfattning har hon bibringats under samtal med pappan som skickligt har manipulerat henne.
Vad som sist och slutligen förmådde denna dominerande och sjuka hanne att ta hela sin familj med sej i graven kommer vi aldrig att med säkerhet få veta. Men nu vet ni iaf sanningen bakom "döttrarnas sjukdom" och pappans dominans i familjen, hans destruktiva läggning och hans ödesdigra psykopati.
Kom du fram till denna teori, genom att stå i samma område som dom bodde.....??
Det känns som att du inte kom fram med ett skit, och att du bara skriver samma teori som många andra har.
Vad har detta att göra med att du var i sammma område, och varför tyckte du att det var mysko ??