2018-01-19, 18:03
Medlem
Sedärja, bubblan sprack! Precis som Fermenta, Kreuger eller boo.com. Det gäller att hoppa av i tid.
2018-01-19, 18:25
Medlem
Sados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
Sedärja, bubblan sprack! Precis som Fermenta, Kreuger eller boo.com. Det gäller att hoppa av i tid.

Vad menar du? Jag ligger 3000% plus och det är grönt på diagrammet.
2018-01-19, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sado
Vad menar du? Jag ligger 3000% plus och det är grönt på diagrammet.
Se till att casha in då, eller?
2018-01-19, 18:31
Medlem
Sados avatar
Citat:
Se till att casha in då, eller?

Inte en chans. Så länge jag inte behöver pengarna får de ligga och jäsa.
2018-01-19, 18:36
Medlem
Citat:
Inte en chans. Så länge jag inte behöver pengarna får de ligga och jäsa.

Joe Kennedy, vet du vem han var? Han sade sex månader innan den stora craschen 1929, ”endast en dåre försöker suga ut den sista dollarn ur detta!” Du gör som du vill men....
2018-01-19, 18:54
Medlem
Citat:

Det är ingen bubbla som har spruckit, om du är lite påläst så hade du vetat att detta skulle hända.
Det har hänt dom senaste 5 åren och iår är inget annorlunda. Asien har Lunar new year, och då blir det en enorm sellout precis innan, som våran jul/nyår i europa/amerika(då blev det även där en sellout)

Sen pga denna sellout så blev många noobs rädda och paniksålde så den blev ännu djupare dippen men som varje år så kommer den tillbaka.

Sluta med den här bubblansnackat
2018-01-19, 18:55
Bannlyst
Citat:
Joe Kennedy, vet du vem han var? Han sade sex månader innan den stora craschen 1929, ”endast en dåre försöker suga ut den sista dollarn ur detta!” Du gör som du vill men....

haha! Du sa ju samma sak 2011 och sedan dess hardet tillkommit en hel drös med bitcoinmiljonärer.
Var är alla bevis för den här "bubblan" ni talar om? Var kan jag zooma in på grafen för att se hur "bubblan" spricker?

Själv sitte rjag och äter en god middag och köper på mig än fler coins idag, fortfarande vrakpris, fyndar!
Om 5 år kommer folk överge sina hus för att få tag i ett endaste litet coin, då är jag ännu rikare.
2018-01-19, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vill3h
Det är ingen bubbla som har spruckit, om du är lite påläst så hade du vetat att detta skulle hända.
Det har hänt dom senaste 5 åren och iår är inget annorlunda. Asien har Lunar new year, och då blir det en enorm sellout precis innan, som våran jul/nyår i europa/amerika(då blev det även där en sellout)

Sen pga denna sellout så blev många noobs rädda och paniksålde så den blev ännu djupare dippen men som varje år så kommer den tillbaka.

Sluta med den här bubblansnackat
Tja, det är dina pengar.
2018-01-19, 19:02
Medlem
Citat:
Tja, det är dina pengar.

och dom har växt
2018-01-19, 19:11
Medlem
Celticos avatar
Om man kollar mitten av december, så föll alla krypto valutor i samma steg som Bitcoin, hur kom det sig?
2018-01-19, 19:15
Medlem
Sados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhate
haha! Du sa ju samma sak 2011 och sedan dess hardet tillkommit en hel drös med bitcoinmiljonärer.
Var är alla bevis för den här "bubblan" ni talar om? Var kan jag zooma in på grafen för att se hur "bubblan" spricker?

Själv sitte rjag och äter en god middag och köper på mig än fler coins idag, fortfarande vrakpris, fyndar!
Om 5 år kommer folk överge sina hus för att få tag i ett endaste litet coin, då är jag ännu rikare.

Word! Jag har handlat för 95k nu under raset. Tänkte stanna på 100k så nu sitter jag mest och funderar var jag ska lägga de sista 5.
2018-01-19, 19:23
Medlem
Celticos avatar
Citat:
Word! Jag har handlat för 95k nu under raset. Tänkte stanna på 100k så nu sitter jag mest och funderar var jag ska lägga de sista 5.

Varför handlar du under ett ras när ingen pos nyhet har kommit fram?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in