TACK, TACK, TACK, Scheele. Har ju egentligen full förståelse för att du inte kan dela
alla detaljer du känner till om detta.
Men går ju inte att låta bli att undra över om det var "förväntat" att mamman förmodligen inte skulle dö av första åtgärden enbart?
Om hon, som vi nu har mycket som talar för, hade cancer, så var hon möjligen morfintolerant och krävde högre doser? Och
om man nu på plats kunde anta att hon delvis använt sig av samma metod som döttrarna, då skulle jag gissa på fentanylplåster?
Kan verkligen tänka mig att ingen inblandad polis är oberörd av detta.
Citat:
Ursprungligen postat av
scheele
Det jag hört från snack i polishuset om man säger, poliser pratar även dem, är att mamman har tagit samma som barnen men inte dött. Så hon har fått hjälp av sin make. Där finns sannolikt många fler frågor, bara där. Jag vill inte skriva på vilket sätt hon troligen dött, eller vad man misstänker där, eller vad denna hjälp skulle bestått i.
Visst kan detta vara helt fel, precis som det övriga vi hört, men som helhet fungerar även detta scenario för mig även betraktat med ockhams rakkniv. Däremot är alltid fäder förstahandsvalet, om man ska gissa, men jag har inte gissat utan bara skrivit det jag hört, då får man vackert acceptera det och värdera det.
Om vi nu bara försöker sammanställa vad flera har hört från källor de anser vara mycket säkra jag tror vi är ca 5 personer på forumet som har för oss tillförlitliga källor, så är det sådant som vi redan en gång försökte sammanställa, så är det dessa detaljer:
Barnen i sina respektive sängar, mamman inte i föräldrarnas säng. (Just eftersom så många hört ”annan plats”, blir rimligen annan än hennes säng)
Föräldrar i samtycke om barnens frånfälle, avskedsbrev lämnat. (I endera form)
Pappan hittad avskiljt från de andra, ”enbart hängd” eller hur man säger.
Till de som tror att detta är en barnlek för poliser att betrakta IRL utan att behöva debrifas, du är dum i huvudet eller bara en omåttligt retarderad imbecill.