Citat:
Ursprungligen postat av
minay
Nej, ute i det fria dock menar polisen på att lyckas man sätta dit för narkotika dylikt så hade dem nöjt sig.
Hur gamla är Amir och hans bror Fahkry?
Hittade bilder på den sistnämnda på fejjan. Förlåt, men det set ju ut som att han inte ens fått hår på pungen än.
En annan fråga till dig minay, du verkar vara från Malmö. Är inte Malmö SKITLITET? Hur fan lever dessa killar? Jag menar, om man har ett pris på sitt huvud, varför är man ens vara kvar i landet? Oddsen är ju 0 för överlevnad.