2018-01-17, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
https://www.allabolag.se/950728NLJF/blekingsborgs-livs

Verkar vara lägre omsättning.

Jösses....

Momsfusk!

Nej men seriöst... det var inte mycket att hänga i granen. Min lokala corner shop hade en omsättning på...

tkr
Citat:
Omsättning 5 888
Vinstmarginal 4,73%
Citera
2018-01-17, 02:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Purjo123
En fillersbehandlare och jobbar på bank? Dessutom låter det otroligt att Ella med dessa vänner omkring sig kan klara lagkraven för att få arbeta på bank..

Hon arbetar säkert frontdesk och inte back office, krävs inte mer än en yrkesutbildning eller gymnasie utbildning. Hur hon har råd med lyx, kan man bara spekulera.

eskort?
bedrägeri?
tagit massa lån?

eller så arbetar hon och får lön på 20 lax och bor hemma och betalar ingen hyra.
Senast redigerad av Ekonomista 2018-01-17 kl. 02:47.
Citera
2018-01-17, 02:59
Bannlyst
Såg precis en bild på Fakhry Mekky och han är fan inte stor, 22år. Ändå så ser man att han glider runt världen och lever lyx lite. Är det han alla pratar om i Malmö när det kommer upp mord eller skjutningar? är det han som ligger bakom skjutningar?

Personligen tror jag inte att det är han, men man vet aldrig.

Jag hörde rykten om att m-falangen kommer etablera sig igen i malmö snart, vad kommer hända då? ännu fler skjutningar? Hörde att många från balkan kommer komma till malmö, för där finns enligt deras ord "guld att plocka från gatan".
Citera
2018-01-17, 03:23
Medlem
Här är bild på mohammed (GM) och qendresa (frugan)

https://minfil.org/4el5z7d3b8/20180117_032101.png
https://minfil.org/60laz1d7b8/20180117_032031.png
Citera
2018-01-17, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekonomista
Såg precis en bild på Fakhry Mekky och han är fan inte stor, 22år. Ändå så ser man att han glider runt världen och lever lyx lite. Är det han alla pratar om i Malmö när det kommer upp mord eller skjutningar? är det han som ligger bakom skjutningar?

Personligen tror jag inte att det är han, men man vet aldrig.

Jag hörde rykten om att m-falangen kommer etablera sig igen i malmö snart, vad kommer hända då? ännu fler skjutningar? Hörde att många från balkan kommer komma till malmö, för där finns enligt deras ord "guld att plocka från gatan".
Vem ska etablera sig?
M falangen dog ut.
Antingen är dem döda elr flytt landet. Finns ingen återvändo.
Citera
2018-01-17, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Sen ifrågasätter man polisen lite.
Mekkys bror är välkänd druglord i Sverige. Importerar narkotika.
Amir Mekky himself har för polisen varit intressant i hela 7 (!) Malmömord. Givetvis mer eller mindre. Därtill räknas inte mordförsöket tex på detta offrets bror där polisen och allmänheten vet att Mekmy beställde.
Trots detta sitter Mekky runt om i landet och dricker coctails med fina damer. Omringad av sina arabiska springpojkar.

PK-Svenne. Rösta rätt i valet.

Hur vet du att han sitter dricker o sånt? Har han tid för sånt? Bevis?
Citera
2018-01-17, 07:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Breakinglegs
Hur vet du att han sitter dricker o sånt? Har han tid för sånt? Bevis?
patetiskt. det är alltså på denna nivå som svensk polis befinner sig på.
Citera
2018-01-17, 08:10
Medlem
Agentninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Nej, ute i det fria dock menar polisen på att lyckas man sätta dit för narkotika dylikt så hade dem nöjt sig.

Hur gamla är Amir och hans bror Fahkry?
Hittade bilder på den sistnämnda på fejjan. Förlåt, men det set ju ut som att han inte ens fått hår på pungen än.

En annan fråga till dig minay, du verkar vara från Malmö. Är inte Malmö SKITLITET? Hur fan lever dessa killar? Jag menar, om man har ett pris på sitt huvud, varför är man ens vara kvar i landet? Oddsen är ju 0 för överlevnad.
Citera
2018-01-17, 08:17
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agentninja
Hur gamla är Amir och hans bror Fahkry?
Hittade bilder på den sistnämnda på fejjan. Förlåt, men det set ju ut som att han inte ens fått hår på pungen än.

En annan fråga till dig minay, du verkar vara från Malmö. Är inte Malmö SKITLITET? Hur fan lever dessa killar? Jag menar, om man har ett pris på sitt huvud, varför är man ens vara kvar i landet? Oddsen är ju 0 för överlevnad.

Vad jag känner till är *mir född 97. Och som svar på din fråga: Jo, Malmö är väldigt litet. Det är ca. 5km från Herrgården i Rosengård till Stortorget, d.v.s. Malmös "city". Malmös har inga förorter som t.ex. Stockholm utan det består av ett antal stadsdelar. Kollar man en karta ser man tydligt att allt hänger ihop, det är inga stora avstånd mellan Rosengård, Lindängen, Holma, Nydala, Seved etc. De olika stadsdelarna är "ihopkopplade" via cykel/gångbanor på många ställen.
Citera
2018-01-17, 08:37
Moderator
Mappings avatar
Enligt Sydsvenskan är den som är misstänkt för medhjälp till mord (den som ringde Dodo till den aktuella platsen) en person som blivit bekant med BO först på senare tid, och han ska vara 25 år. Vi kan ju roa oss med att kolla på åldern på de personer som M*ysem pekar ut som potentiella GM avseende mordförsöket på honom.

*mir M*kky: Född 97 så han lär det inte vara
Om*r Cheh*de: 24 år
*hm*d K*rim: 23 år
Nikol* G.: 24 år (inte utpekad av M*ysem men insyltad ändå på andra sätt)
*li El-Hussein hittar jag ingen ålder på, kanske inte bor i Malmö?
*hm*d J*w*d: Finns ingen i Malmö som är 25 år.

Så, vem kan MGM vara?
Citera
2018-01-17, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Loreta mal*ku (på fb) var akrams tjej
Ella shahini (på fb) mommes tjej (ex)
Sistnämnda är syster till en Krenare Shahini.
En fillersbehandlare som är omtalad ii malmö.

Ella själv jobbar på bank. Så, hur fasiken hängde och levde hon med dessa människor

Loreta mal*ku, är inte det enis pundarens lilla syster? Äckliga albanska luffarbrudar man ska pissa er i munnen ..
Senast redigerad av blomvattnare 2018-01-22 kl. 15:10. Anledning: maskat namn (o, o)
Citera
2018-01-17, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Enligt Sydsvenskan är den som är misstänkt för medhjälp till mord (den som ringde Dodo till den aktuella platsen) en person som blivit bekant med BO först på senare tid, och han ska vara 25 år. Vi kan ju roa oss med att kolla på åldern på de personer som M*ysem pekar ut som potentiella GM avseende mordförsöket på honom.

*mir M*kky: Född 97 så han lär det inte vara
Om*r Cheh*de: 24 år
*hm*d K*rim: 23 år
Nikol* G.: 24 år (inte utpekad av M*ysem men insyltad ändå på andra sätt)
*li El-Hussein hittar jag ingen ålder på, kanske inte bor i Malmö?
*hm*d J*w*d: Finns ingen i Malmö som är 25 år.

Så, vem kan MGM vara?
Ali €l Hussein väl?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in