2018-01-16, 22:01
Medlem
Jewishuncles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vackertjej
Kvinnor gillar visst sex. Dock kanske inte på samma sätt som män gillar sex.

Vad jag blir TRÖTT på denna kommentaren, får se den hela jävla tiden i dessa trådar.
NEJ NEJ NEJ NEJ.

Antingen gillar du sex eller så gillar du inte sex. Sex är när man har sex. Fitta över kuken, kuk i halsen, kuk i röven, flera kukar i alla hål. Att ligga och mysa efter sex och kolla på Titanic är inte sex. Att äta en romantisk middag före att man blir nedsprutad i ansiktet (sex) är inte sex, det är en middag.
Kvinnor vet dock att män har som yttersta målet att PENETRATION:

Det är lika dumt som att säga att man gillar att jobba som rymdforskare för att man vet att det ger pengar eller status men man har de facto inget som helst intresse av att söka efter aliens eller rymdvågor. Så SLUTA med det skitsnacket!
Citera
2018-01-16, 22:05
Medlem
SvartChilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Kvinnliga nymfomaner gillar sex. Alla andra kvinnor rider kukkarusell för det säger radikalfeminismen att ni bör göra. Fail!!
Du lever inte riktigt i verkligheten, inte sant? Det måste vara tufft för dig att vara så arg och bitter och eländig. Många kvinnor tycker om sex utan att någon behöver säga det till dem, förstår du. Men det ska vara med någon som kan sex.
Citera
2018-01-16, 22:08
Medlem
SvartChilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jewishuncle
Antingen gillar du sex eller så gillar du inte sex. Sex är när man har sex. Fitta över kuken, kuk i halsen, kuk i röven, flera kukar i alla hål. Att ligga och mysa efter sex och kolla på Titanic är inte sex. Att äta en romantisk middag före att man blir nedsprutad i ansiktet (sex) är inte sex, det är en middag.
Jag förstår att du har tittat på för mycket porr och att du inte ens vet vad sex är. Det du beskriver låter inte som något så många tjejer skulle vilja ha.
Citera
2018-01-16, 22:10
Medlem
Citat:
Vad jag blir TRÖTT på denna kommentaren, får se den hela jävla tiden i dessa trådar.
NEJ NEJ NEJ NEJ.

Det är lika dumt som att säga att man gillar att jobba som rymdforskare för att man vet att det ger pengar eller status men man har de facto inget som helst intresse av att söka efter aliens eller rymdvågor. Så SLUTA med det skitsnacket!

Jag vet att en middag är en middag och att sex är sex.
Dock så gillar kvinnor och män (rent generellt) tydligen olika typer utav sex.
Citera
2018-01-16, 22:22
Medlem
Jewishuncles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartChili
Jag förstår att du har tittat på för mycket porr och att du inte ens vet vad sex är. Det du beskriver låter inte som något så många tjejer skulle vilja ha.

Blev det för perverst för tanten? Penis i vagina då. Nöjd?!

Sedna om du älskade sex såsom är default för män så skulle du åtminstone ha testat samtliga av de sakerna jag skrev, 95% av alla män vill nog testa det medan kanske 5% av alla kvinnor vill.

Förstår du inte att du bara bekräftar det som sägs här? Om jag gillar tennis så vill jag spela på alla underlag och mot flera spelare. Men om jag mest bara gillar att motionera och prövar tennis kan jag inte ens med ett uns heder i kroppen säga att "jag gillar ju tennis".
Citera
2018-01-16, 22:25
Medlem
Jewishuncles avatar
Citat:
Jag vet att en middag är en middag och att sex är sex.
Dock så gillar kvinnor och män (rent generellt) tydligen olika typer utav sex.

Berätta mer jag känner att du kommer snubbla över dina egna små kvinnoben genom att precisera, likt tanten ovan dig gjorde.
Citera
2018-01-16, 22:29
Medlem
Citat:
Blev det för perverst för tanten? Penis i vagina då. Nöjd?!

Sedna om du älskade sex såsom är default för män så skulle du åtminstone ha testat samtliga av de sakerna jag skrev, 95% av alla män vill nog testa det medan kanske 5% av alla kvinnor vill.

Förstår du inte att du bara bekräftar det som sägs här? Om jag gillar tennis så vill jag spela på alla underlag och mot flera spelare. Men om jag mest bara gillar att motionera och prövar tennis kan jag inte ens med ett uns heder i kroppen säga att "jag gillar ju tennis".

Vem har bestämt att sex är att ha er penis i alla hål. Det kanske är vi kvinnor som egentligen älskar sex medans ni män bara styrs utav en djurisk primitiv drift att trycka in er snopp i hål. Behöver ju faktiskt inte vara en kvinna, man, djur... kan ju vara ett träd eller kanske en äppelpaj. För ni män älskar ju sex sååååå mycket.
Citera
2018-01-16, 22:37
Medlem
Jewishuncles avatar
Citat:
Vem har bestämt att sex är att ha er penis i alla hål. Det kanske är vi kvinnor som egentligen älskar sex medans ni män bara styrs utav en djurisk primitiv drift att trycka in er snopp i hål. Behöver ju faktiskt inte vara en kvinna, man, djur... kan ju vara ett träd eller kanske en äppelpaj. För ni män älskar ju sex sååååå mycket.

DU vet alltså inte vad sex betyder. Wow, varför får jag aldrig värdiga motståndare, blir så tråkigt när människor sitter och aldrig faktiskt är beredda att ta en debatt. Sitter flera undermåliga feminister här som aldrig tar en debatt på riktigt. Moon är en sådan. Bara posta något och sedan sticker man vidare.

Ordet du letar efter är "mys". Det är inte sex, ja kvinnor är betydligt mer intresserade av mys än vad män är.
Citera
2018-01-16, 22:41
Medlem
Sex blir alltid bäst i långvariga monogama förhållanden men eftersom inte alla förstår detta och inte kan finna utav sexualitet tillsammans med en av det andra könet under tillräckligt lång tid blir brist på kunskap det största hotet mot just det monogama förhållandet.

Kvinnan utsätter sig för en helt annan risk än mannen vid samlag, därav finns det två helt olika förhållningssätt till det. Att vara med en man som inte ens förstår det tror jag är väldigt komplicerat.
Citera
2018-01-16, 22:41
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Är du nymfomanisk(hypotes och du är troligtvis inte det) kvinna så gillar man sex. Man söker sig kanske till porrrbanschen eller kanske säljer sex emellanåt.

Och ja män älskar sex såååååå(är du fjorton år gammal?) mycket för det är en drift. Skulle något naturligt vara något förolämpande? Det är som att säga: fuck you, du har tår och fingrar
Citera
2018-01-16, 22:42
Medlem
Citat:
DU vet alltså inte vad sex betyder. Wow, varför får jag aldrig värdiga motståndare, blir så tråkigt när människor sitter och aldrig faktiskt är beredda att ta en debatt. Sitter flera undermåliga feminister här som aldrig tar en debatt på riktigt. Moon är en sådan. Bara posta något och sedan sticker man vidare.

Ordet du letar efter är "mys". Det är inte sex, ja kvinnor är betydligt mer intresserade av mys än vad män är.

Hahaha... måste man bete sig som ett hjärndött djur för att få berättigad att veta vad sex är. Ni män är inte normen, även om ni utsett er själva till den. Ni bestämmer inte huruvida något är eller inte är. Du kan givetvis tycka om en viss grej men samma grej är inte sanningen för mej.
Citera
2018-01-16, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Är du nymfomanisk(hypotes och du är troligtvis inte det) kvinna så gillar man sex. Man söker sig kanske till porrrbanschen eller kanske säljer sex emellanåt.

Och ja män älskar sex såååååå(är du fjorton år gammal?) mycket för det är en drift. Skulle något naturligt vara något förolämpande? Det är som att säga: fuck you, du har tår och fingrar

Ni män har MadonnaHora komplex. Kvinnor är inte nymfomaner eller porrskådisar bara för att gilla sex. Vi gillar olika bara. Vissa tjejer gillar och har testat det mesta medans andra kör vanilj.

Jag orkar inte dra upp hela (sex)historien om kvinnor versus män...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in