Citat:
Ursprungligen postat av
Hultabultan
Det snackades om 6-10 skott, så prognoserna är nog inte så goda, i alla fall inte för han som blev träffad!
Är du dum eller !
6 - 10 skott innebär att prognosen är mycket goda och GM har gjort ett bra jobb !
En blatte mindre och cirka 280 to go så att säga och det bara i Malmö !
Svensk polis vet exakt vilka individer som sätter skräck i folket angående rån, mord, misshandel och våldtäkter.
I Malmö rör det sig om knappt 300 personer.
Så vem svensk polis faktiskt jobbar för är ju tämligen lätt att förstå.
Att det INTE är det svenska folket behöver man INTE vara Einstein för att inse !