2018-01-15, 11:26
  #289
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalHandyman
Hur många är det kvar som kan skjutas? Någon gång borde de ta slut tycker man. Eller fylls det på med böss i sån takt att mängden är konstant (eller rent av ökar)? Egentligen är det väl inte något problem om de skjuter ihjäl varandra, minskar kostnaden för fängelseförvaring mm. Bara de siktar ordentligt och inte träffar fel person. Det är värre när de slänger handgranater och annat omkring sig som kan skada normala människor.

Det tillkommer fler och fler dagligen, de växer ju upp tusentals ointegrerade människor i gangstermiljöer och de får inte samma chanser som Svensson, de med lite lägre IQ ser då en chans att slå sig in på brottets bana...
För att inte tala om de som fortfarande strömmar in i landet...det är ju oftast inte småflickor eller barnfamiljer från Sydostasien som kommer, nej de kommer från kaosländer där den med störst gevär talar högst....
Citera
2018-01-15, 11:34
  #290
Medlem
PatrickB8mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hultabultan
Det snackades om 6-10 skott, så prognoserna är nog inte så goda, i alla fall inte för han som blev träffad!

Är du dum eller !
6 - 10 skott innebär att prognosen är mycket goda och GM har gjort ett bra jobb !
En blatte mindre och cirka 280 to go så att säga och det bara i Malmö !

Svensk polis vet exakt vilka individer som sätter skräck i folket angående rån, mord, misshandel och våldtäkter.

I Malmö rör det sig om knappt 300 personer.

Så vem svensk polis faktiskt jobbar för är ju tämligen lätt att förstå.

Att det INTE är det svenska folket behöver man INTE vara Einstein för att inse !
Citera
2018-01-15, 11:36
  #291
Medlem
Bluekeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaolinangel
Intressant att bilen (Volvon) som står utanför butiken och innanför avspärrningarna är registrerad på en man född - 38 boendes i Härnösand. Det är en bit att köra för att stanna till och handla...
Aha...det är han som trollar blattar som ligger bakom... han var på väg för att provköra en mörkgrön Mazda -89a som inte finns.

OnT: Hel broderskara snart avrättad. Var alla 3 Guds bästa barn?

Vore intressant att veta hur tillståndet är med brodern som sköts tidigare men som klarade sig tack vare skyddsväst. Invalido eller "back in business"?
Citera
2018-01-15, 11:38
  #292
Medlem
Nån som kan skicka bilden på pm som cirkulerar omkring?
Citera
2018-01-15, 11:38
  #293
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Basterds
Och vem kallar han för golare?! Jävla råttor! Han satt å höll käften! Trots att han mycket väl visste! Tack till dig som la upp denna del!
Sen undrar ja till den eller de kriminella i tråden som anser att han golade för att han angav vilket gäng den som försökte avrätta han tillhörde! Doooh! :-) Vilket skämt! Anser dessa dårar att när de inte klarade mörda honom att det även RÄTTFÄRDIGADE att så iskallt AVRÄTTA HANS LILLEBROR? Svara gärna DU! Som skrev om varande blahaet!
Nej orkar inte med sånna knarkande ,coola, urblåsta kriminella mer för inatt!
Obs menar inte DIG, Minay Loggar ut.
Tänt ett ljus för Dodo..
Feel u... tänk på i vilken aituation killen va ii hans lillebror mördades, samma dag som begravningen blev han skjuten, tror i denna händelsen är det värre att vännen sålde honom än "golningen:

Till dig basterds, denna förhör hölls med misstänkta momme och inte med meys3m 😆
Däremot angav jue momme salle även om de såg ut som att han försökte försvara honom. Och även erkände att han sålde meys3m så ingwn skada skedd lixom
Citera
v50s avatar

Moderatormeddelande

Postat av v50 2018-01-15, 11:46
Moderator
OT raderat, här tar man upp det aktuella brottsfallet önskar man diskutera brottsstatistik och hur många som har blivit skjutna / mördade senaste åren i en viss stad eller i hela landet så får man göra det i andra delforum såsom t.ex. brott och brottsbekämpning istället. Det samma gäller om man önskar diskutera politik, invandrares överrepresentation inom vissa typer av brott eller polisers oförmåga att klara upp brott o.s.v.

/ Moderator
2018-01-15, 11:47
  #295
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Hur gammal är Am1r? 20?
Född 97 väl?
Citera
2018-01-15, 11:49
  #296
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tsd1703
Han är storebrodern, han råkar bara se yngre ut än sin bror.
Stämmer !My bad
Citera
2018-01-15, 11:49
  #297
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Född 97 väl?
20 ja, då borde du kunna räkna ut att han som bor i Marbella inte är yngre, han har bott där i några år tror jag och han är en tyngre spelare.

Han flyttade liksom inte dit som 16-17-åring och börja glänsa

Nu kanske hans bror inte är så mycket äldre, men dock
Citera
2018-01-15, 12:05
  #298
Medlem
tomyhockeys avatar
Är albanerna bakom denna mord
Citera
2018-01-15, 12:14
  #299
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
Är albanerna bakom denna mord
Hur vet du? Inte samma folk som sköt mot m4ysem?
Citera
2018-01-15, 12:15
  #300
Medlem
xen1cals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BGSindikat
https://www.facebook.com/ola.jordan.14/posts/1495812207211398

Är väl fortfarande inte a.mekky som är den döde?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in