2018-01-13, 14:52
Medlem
En kontroll fråga all cred till den person som svarar rätt på fråga-

Vem är DP's riktiga Ledare?

Den som svarar rätt har riktigt bra koll på detta.
Citera
2018-01-13, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kremb

Jag gissar på den smala svarta killen...
Citera
2018-01-13, 16:16
Medlem
Citat:

Såg att du ställt samma fråga i två trådar, vilket gör saken ännu tydligare. Du letar inte efter ngn som har koll och som du kan få ge cred, du är nyfiken på svaret på ett äckligt sätt.
Citat:
Ursprungligen postat av GFNGBG
Jag gissar på den smala svarta killen...
Nja, antingen han eller så kan det vara han som inte riktigt är lika smal, eller det kanske han är men han är lite kortare så han ser inte lika smal ut.
Citera
2018-01-13, 16:36
Medlem
Ehh två olika trådar som snackar om samma sak självklart så ställer jag frågan på de olika trådarna.

Ledaren är inte den smala killen.
Citera
2018-01-13, 16:42
Medlem
Citat:
Ehh två olika trådar som snackar om samma sak självklart så ställer jag frågan på de olika trådarna.

Ledaren är inte den smala killen.
Vet du vem han menade då?
Citera
2018-01-13, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackOlivesMatter
Ett kilo gräs krängt uteslutande i femmor genererade etthundratusen. Benson och CS jag sålde gav ungefär lika mycket, ev lite mer. Ganska reko för att sitta på baken i fyra månader och spela Halo på Xbox. Är du avundsjuk, fitta?

Bra förtjänst med 100 spänn grammet när man bara köpt ett kilo. Mer än jag skulle betala öht som brukare. Körde du på Antarktis eller? Bor du på ett hem för svagbegåvade?
Kör dina bed time stories någon annanstans.
Jag är givetvis inte avundsjuk på någon som sitter på arslet i fyra månader.
Citera
2018-01-13, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackOlivesMatter
Vad i hela helvete pratar du om? Vadå poker? Är du dum i huvudet?

Du tycker att andra inte ska uttala sig. Du tycker att du är tung för att du dealat ett kilo gräs. Dessutom så jävla klantig att du suttit en volta. Och menar att du varit i gamet. Jag jämförde det med de som pillat på lägsta nivån av poker ett tag och tror att de kan poker på riktigt och blir stora i mössan.
Citera
2018-01-13, 18:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Bra förtjänst med 100 spänn grammet när man bara köpt ett kilo. Mer än jag skulle betala öht som brukare. Körde du på Antarktis eller? Bor du på ett hem för svagbegåvade?

Går ju att göra 25k för en kasse. Sälja 700 kr femman som inte är ovanligt! Eller en 3,5 för 500 kr.
Första exemplet ger en vinst på 115 kr grammet. Andra 117 kr om jag inte tänkt fel. Men hur som är 100 kr gamet inte jätte konstigt vid köp av en kasse.

Men ska man köpa kassar bör man sälja HG in 25-30k ut 70-80k. På 10 affärer i stället för 200 affärer då risken ökar. Samt spring och annat. Bättre slänga 10 snabba och göra pengar så.
Citera
2018-01-13, 19:46
Bannlyst
Citat:

Shoo Bre heter han. Mest hjärna i gänget.
Citera
2018-01-13, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen

Gatupriset för en femma brunt/grönt är alltid cirkus 400-600, så jag förstår inte vad du gnäller över. Är du en mammas pojke som aldrig provat droger och heller inte har någon koll på prissättningen så gör du bäst i att hålla käften stängd - annars riskerar du, att som nu, göra narr av dig själv.
Citera
2018-01-13, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syko
Går ju att göra 25k för en kasse. Sälja 700 kr femman som inte är ovanligt! Eller en 3,5 för 500 kr.
Första exemplet ger en vinst på 115 kr grammet. Andra 117 kr om jag inte tänkt fel. Men hur som är 100 kr gamet inte jätte konstigt vid köp av en kasse.

Men ska man köpa kassar bör man sälja HG in 25-30k ut 70-80k. På 10 affärer i stället för 200 affärer då risken ökar. Samt spring och annat. Bättre slänga 10 snabba och göra pengar så.

Ja, men vinsten i förhållande till risk per affär minskar; att torska för att sälja en femma ger dagsböter om du inte har ett långt BR sedan innan. Säljer du heggen och torkar så får du sitta.

Så länge man inte förvarar zips, vågar, kontanter eller förpackade femmor en masse hemma så är man rätt säker, så länge man har backning från tunga grabbar som ser till att orterns småblattar inte försöker böta en. Vilket skämt dessa små svartmuskiga liv är och kan vara. Hehe
Citera
2018-01-13, 20:45
Medlem
Nackrosen kan säkert mycket ,men droger kan han däremot inte, så det är totalt meningslöst att försöka få hen att fatta. Lönlöst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in