2018-01-13, 09:14
Medlem
Hittade en profil på musical.ly, En Moa som kan vara rätt men vill ju inte länka när man inte vet säkert att det är rätt barn...hon hade bara en video. I namnet ingick Angnes och Moa och låten heter fotbollstjej....sök @agnes_moa
Citera
2018-01-13, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vidrikfittanen
Vad händer med en sån här villa egentligen där fyra personer hittats döda. Den kommer ju inte gå att sälja.
Tror ni villan rivs?

Självklart går en villa värd drygt fyra miljoner att sälja trots det som hänt, alla är inte lika känsliga och vidskepliga som du. Möjligen blir det lite avdrag på priset, men att riva den? Aldrig!
Citera
2018-01-13, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vidrikfittanen
Vad svamlar du om? Fyra skriver jag ju.
Vad är poängen med att felcitera?

Det står att du redigerat ditt inlägg för ett par minuter sedan och ändrat det, men bra försök att inte framstå som en idiot! Dock misslyckades du med det totalt!!

Någon som funderat mer på Gunill* (a) Brento* (n) omsagsbild på facebook ? Även om det är Hann* (a) Brento*s farbrors fru som någon skrev (?) så känns nr 3 från höger på omslagsbilden som en bra kanditat till att vara dels sjuk i cancer och vara mamman Hann*
Citera
2018-01-13, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViolinaX
Självklart går en villa värd drygt fyra miljoner att sälja trots det som hänt, alla är inte lika känsliga och vidskepliga som du. Möjligen blir det lite avdrag på priset, men att riva den? Aldrig!

Hmm,hade inte vågat bo i ett hus med ett så tragiskt slut.tror inte de döda "spökar" eller så, men hade tyckt husets energi är negativ.må de vila i fred nu
Citera
2018-01-13, 09:35
Medlem
SeanAverys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViolinaX

Dyker den upp på hemnet så småningom tro? Jag hade aldrig köpt det huset efter vad som hänt, hade tänkt på det varenda dag
Citera
2018-01-13, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MikkeMus
Det var jag som skrev att det kan ha varit så. Gjorde det efter att fått ett PM men inget vart bekräftat.

Du vill ändå inte delge lite av vad det spåret handlade om?
Citera
2018-01-13, 09:39
Medlem
Rallarsvingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag känner till det, och det gör det en smula märkligt att han inte "avbokat" föreställningen. Om inte annat för att vårda sitt eftermäle, typ...
Men å andra sidan så säkerställde han dagen familjen skulle bli funnen.
Citera
2018-01-13, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihilisti
Läste nyss om narkolepsin i samband med svininfluensavaccinet. Forskare i USA och Finland har funnit orsaken till narkolepsin, men de fann också att de barnen som fick det hade en genetisk 'benägenhet' till narkolepsi.

Att pappan varit med och format ett förslag till regeringen om ersättning till barn som fått narkolepsi efter vaccinering tyder på att åtminstone det ena barnet hade det. Och kanske båda - om det nu också visat sig att man skulle ha genetisk benägenhet...

När man söker på pappans namn åtföljt av "narkolepsi" så ser man i sökresultatet.
Jag har fortfarande fått veta av en lärare i en av döttrarnas skola att hon hade narkolepsi. Då ifrågasatte någon sekretessen osv. Men om ett barn har det tror jag att det är allmänt känt på skolan. På mitt barns skola finns en tjej som har det och det vet alla, hon har ett rum som hon går till för att vila.
Citera
2018-01-13, 09:42
Medlem
gubbroras avatar
God morgon nr jag gick in i tråden nu på morgonen hade jag fått följande PM:

Bjärred
Har för ny profil så kan inte göra inlägg men kände pappan. Till mig sa han att läkarna inte visste exakt vilken diagnos döttrarna led av men att dem var svårt sjuka vilket jag inte betvivlar då jag har träffat dottern. Jag tror att det förekommer så många olika sjukdomar i tråden pga att man inte vet exakt diagnos och att döttrarnas diagnos har kunnat vara någon av de det spekuleras kring. Att det varit fråga om svåra sjukdomar pch någon form av kronisk trötthet är det ingen tvekan om.
Citera
2018-01-13, 09:43
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rallarsvingen
Men å andra sidan så säkerställde han dagen familjen skulle bli funnen.
Ja, och logiken/rationaliteten är inte på topp när man snurrar runt längst ner i depressionsbrunnen...
Citera
2018-01-13, 09:44
Medlem
gubbroras avatar
Har skummat igenom en del av vad som skrivits under natten i tråden. Det är anmärkningsvärt vad lite som framkommit om mamman i princip ingenting vet vi om henne.
Citera
2018-01-13, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fialotta123
Jag har fortfarande fått veta av en lärare i en av döttrarnas skola att hon hade narkolepsi. Då ifrågasatte någon sekretessen osv. Men om ett barn har det tror jag att det är allmänt känt på skolan. På mitt barns skola finns en tjej som har det och det vet alla, hon har ett rum som hon går till för att vila.

Det skrev jag för väldigt många sidor sen men jag fick ingen reaktion. Jag tror på narkolepsi eftersom båda döttrarna förmodligen hade samma diagnos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in