Citat:
Ursprungligen postat av
Avd.9
Och det vet du ?
Ännu en meningslös spekulation.
En fråga till DIG Avd.9
Vad vet du??? Du verkar oerhört medveten OM vad som hänt, du har inte så många inlägg, så jag tror detta ligger dig varmt om hjärtat. Jag TROR du vet massor, men låtsas att du inte känner dem. För så säker och försvarande som du är, så fort kritik dyker upp mot familjen är väl inte direkt det man gör om man inte har nån fom av känslor för det som hänt.
Självklart tycker jag detta är fruktansvärt, men jag köper inte detta med alla sjukdomar, denna isolering, knappt nåt om mamman, tystnaden talar mycket starkt för att locket ska på.
Men i mina öron klingar första dagen de hittade familjen, de klassades då för ett kraftigt våldsbrott och mord. Förklara det för mig..... De har ju börjat tona ner allting till familjetragedi.
Faktum kvarstår, det finns många som blir sjuka psykiskt, väldigt långsamt, för att det sedan ska tilta helt, när det kommer en trigger. Finns hur många fall som helst. Psykbryt kan alla få och hålla fasaden håller inte HUR länge som helst. Sen kan det vara kvinnan eller mannen, stackars barn!!!