2018-01-10, 12:25
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parton
Baserar det bara på någon podd jag hörde. Att dispensen endast gäller för BP och eftersom att han lämnat, kan han inte träna någon annan elitförening.

Fast det går ju att lösa, Billborn har licens och skulle i så fall vara huvudtränare "på pappret". Nu pekar dock mycket på att Billborn har över huvudansvaret tillsammans med Pablo och att tränargruppen stärks med ytterligare något namn. Snart har vi facit.
Citera
2018-01-10, 13:19
Medlem
Blir Stefan Billborn som ersätter Michelsen i Bajen. Vad säger ni hammarbyare om detta? Har han vad som krävs för att Hammarby ska kunna bygga upp nån sorts stabilitet?
Citera
2018-01-10, 13:23
Medlem
snillet_1s avatar
Har man hört något om Mellberg på sistone?
Citera
2018-01-10, 13:28
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Blir Stefan Billborn som ersätter Michelsen i Bajen. Vad säger ni hammarbyare om detta? Har han vad som krävs för att Hammarby ska kunna bygga upp nån sorts stabilitet?
Enda invändningen egentligen är väl att om man hade en ambition för ett år sedan att spela en annan sorts fotboll, en fotboll Michelsen sajnade för att implementera (för tydlighetens skull så låtsas vi här, styrelsen har såklart intr haft ngn idé pre Larsson/Jansson) men misslyckades och Stefan gått sida vid sida med honom och varit en del av misslyckandet varför skulle han då lyckas nu? Han är en skicklig instruktör som köper konceptet. Antagonisterna kan ju skrika om en ambitionslös nickedocka (ungefär som frisören då? är väl Bosse som styr allt där?) men jag tror nog Billborn kan bli bra. Går inte resultaten med oss kommer han ju hängas ut som värdelös och inte vara vatten värd lagom till landslagsuppehållet.
Citera
2018-01-10, 13:59
Medlem
Signaturums avatar
Då var Bachirou äntligen i hamn, blir det någon mer värvning för Malmös del?
Behövs någon mer på kanten skulle jag säga.
Antingen chansar man med Svanberg och tar in någon som står längre ner i hierarkin, eller slår man på stort med en till tung värvning.
Citera
2018-01-10, 14:31
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signaturum
Då var Bachirou äntligen i hamn, blir det någon mer värvning för Malmös del?
Behövs någon mer på kanten skulle jag säga.
Antingen chansar man med Svanberg och tar in någon som står längre ner i hierarkin, eller slår man på stort med en till tung värvning.
Jag saknar en offensiv central mittfältare och önskar mig därtill en skarp högerytter. I nuläget känns det som att truppen är klart sämre än 2017.
Citera
2018-01-10, 14:32
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Varför skulle Bachirou gå till MFF? Han får spela Europafotboll med ÖFK och har bättre chanser att visa upp sig där. Om han lämnar så är det nog till utlandet.
Ja, varför?
Citera
2018-01-10, 14:48
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Ja, varför?

Hade ju rätt på utlandet i alla fall
Citera
2018-01-10, 14:55
Medlem
anteri17s avatar
Mitt i allt har Tim Björkström kritat två år för Sirius. Bra back-up på hb.
Citera
2018-01-10, 14:58
Medlem
mishimas avatar
Undrar hur Billborn går ihop med Jansson, men de borde känna varandra nu.

Jansson är ju en handlare som köper och säljer mycket.
Citera
2018-01-10, 15:59
Medlem
Signaturums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Jag saknar en offensiv central mittfältare och önskar mig därtill en skarp högerytter. I nuläget känns det som att truppen är klart sämre än 2017.

I dagsläget - ja. Fast får gubbarna spela några matcher tillsammans tror jag att potentialen att bli betydligt bättre finns.
Känns som om vi har ett betydligt bolltryggare lag än förra året.
Berget och Rakip var notoriska bolltappare t.ex.

Ryktas om att Sarfo ska vara påväg tillbaka.
Blandade känslor, men stämmer ryktet om att tjejen ljugit om sin ålder är han ju oskyldig.
Önskar att situationen inte ens hade uppstått, vilket lag man hade kunnat sätta ihop utan sur eftersmak.
Citera
2018-01-10, 16:36
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Mitt i allt har Tim Björkström kritat två år för Sirius. Bra back-up på hb.
Ni har inte lust att ta vårat finska kylskåp och Avdic? For free man, for free!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in