2018-01-08, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Finna bild på maysem och akram ?

Besviken.på att d inte fanns bilder på maysems skador i fuppen?

Tingsrätten kanske inte skickade alla delar av FUPen. Kanske något är sekretessbelagt.
Citera
2018-01-08, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tsd1703
Tingsrätten kanske inte skickade alla delar av FUPen. Kanske något är sekretessbelagt.
Hela delen med Jaw#d och Mekky verkar vara under sekretess, de två är ju inblandade i fler mord så förmodligen samlas massor av info för att få de fällda för något större. Det troliga är väl att Jaw"d är skytten då han pekas ut så snabbt efter mordförsöket av M, sedan tar M dock tillbaka detta påstående.Vad faan sysslade Abdelrada med? Han är ju inte klok någonstans ,han säljer ut sina vänner och sedan är han så jävla blåst och tror att "området ska göra honom rik" alltså kom igen! Den var bra den luringen med MC gänget med svenska gubbar som han inte känner som hotat honom att sälja ut Maysem.
Räcker Fup för fällande dom för Momme och S2la?, Mom2me erkänner ju i stort sätt anstiftan till mord. Vad kan straffet tänkas bli?
Senast redigerad av Mint100 2018-01-08 kl. 12:53.
Citera
2018-01-08, 13:56
Medlem
Är Mekkys gäng länken till DP och Gambino i stockholm. Är det till Mekkys gäng alla dessa transporter som de åkt fast för senaste tiden som ska gå till Malmö har haft som destination? Någon som vet?
Senast redigerad av Mint100 2018-01-08 kl. 13:58.
Citera
2018-01-08, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tsd1703
Det var jag som bad att få ut fuppen. Han svarade med att det skulle kosta om jag skulle ha ut alla då det överstiger 9 filer. Däremot kunde jag få enbart mordförsöket (detta fall)

Tror de flera fall som slagits ihop, bla. Olovlig körning, naRkotikabrott, etc.
Citera
2018-01-08, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Hela delen med Jaw#d och Mekky verkar vara under sekretess, de två är ju inblandade i fler mord så förmodligen samlas massor av info för att få de fällda för något större. Det troliga är väl att Jaw"d är skytten då han pekas ut så snabbt efter mordförsöket av M, sedan tar M dock tillbaka detta påstående. Vad faan sysslade Abdelrada med? Han är jue inte klok någonstans ,han säljer ut sina vänner och sedan är han så jävla blåst och tror att "området ska göra honom rik" alltså kom igen! Den var bra den luringen med MC gänget med svenska gubbar som han inte känner som hotat honom att sälja ut Maysem.
Räcker Fup för fällande dom för Momme och S2la?, Mom2me erkänner ju i stort sätt anstiftan till mord. Vad kan straffet tänkas bli?

Ja, det borde räcka. Han erkänner i stort sätt att han sålt maysem. "Mc gänget" har sagt ta fram maysem vi vill prata med honom. Och han säger att han förstått att dem inte BARA skulle prata då dem hade annars kunnat ringa honom, samt att dem frågat om han bär skyddsväst. Alltså har han vetat att dem velat mörda honom och inte prata.

Sen, försöker han komma undan med att säga att hans familj var under hot, antingen dem eller maysem. Men det köper ju inte polisen. Hade han varit så oskyldig som han påstår, hade han antingen blandat in polisen, eller berättat om planen för maysem så han åtminstonde hade varit beredd och momme skulle dp kunna förklara för sitt gäng att han gjort sin del men att may kom undan. Dessutom, VARFÖR RINGDE HAN INTE ambulans om de är så att han var hotad och gjorde detta, så kunde han jue försöka vara en god vän och ringa efter ambulans åtminstone?
Slutligen, vrf finns där hemlig rumsavlyssning men inga förhör med berörda peraonerna?
Citera
2018-01-08, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Är Mekkys gäng länken till DP och Gambino i stockholm. Är det till Mekkys gäng alla dessa transporter som de åkt fast för senaste tiden som ska gå till Malmö har haft som destination? Någon som vet?

Du har fastnat på kopplingar som inte finns.
Citera
2018-01-08, 14:28
Medlem
Citat:
Snälla .... du vet att malmö folket, vem av dem är det som är den tungt kriminelle? Alla är habbtorskar deras "tungt" kriminella består utav 16-21 åringar som står i ett gatuhörn och säljer för 100kr för att sen handla ett paket mjölk till mamma, dem rånar en gammal tant på hennes gammla nokia 3310 osv. O du kallar detta för tungt kriminella? Malmös snorvalpar är tvungna till att droga ner sej för att kunna handskas med ett vapen om ens avfyra det. Hans samarbetspartner biggie och josef, dem är inget mindre än 2 små kackerlackor. Umgicks med m falangen men höll sig utanför deras grejer. Aå om du ska försöka måla upp amir mekky, som en maffia boss så hade det gått lite bättre om du hade sagt att hans samarbetsparter var al capone och inte skryta om att josef är hans samarbetsparter som brukade dricka en kopp kaffe på 7 eleven vid hans hem, umgås med frugan o barnet o spela mm.a

Du är helt slut. Vad är din definition av tung kriminell? Min definition är en som hanterar stora partier narkotika och klipper folk höger och vänster. Behöver inte nämna några namn, kolla FUPen där finns en del namn. Du skriver som en heroinmissbrukare, logga ut.
Citera
2018-01-08, 14:33
Medlem
FreeOJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hunchohoudini

Har du koll på några kopplingar som går att göra?
Citera
2018-01-08, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hunchohoudini
Alltså jag försöker förstå hur det hänger ihop här, tex i Mehawi fup Gambino och Yomok gör affärer, Annat ärende i somras Gambino åker fast med 40 kg hasch som ska till Malmö. Partiet ska till en 22 åring på Snödroppsgatan, Gambino samarbetar med DP . Snödroppsgatan = Hermodsdal och Mekkys gängs ställe. Said Franks bror ska hämnas Shottaz mord på A2 åker fast för vapenbrott. Q#sim bröder är vänner med Mekkys gäng och somalierna på Seved. Inte jätte konstig kopplingar tycker jag men du kanske har mycket bättre info (vill tilägga är OT i denna tråd)

Dessutom hur mycket droger behöver Malmö det måste handla om stora summor med dessa mängder?
Senast redigerad av Mint100 2018-01-08 kl. 14:52.
Citera
2018-01-08, 14:50
Medlem
.
Citera
2018-01-08, 18:10
Medlem
Citat:
Det var jag som bad att få ut fuppen. Han svarade med att det skulle kosta om jag skulle ha ut alla då det överstiger 9 filer. Däremot kunde jag få enbart mordförsöket (detta fall)

Tror de flera fall som slagits ihop, bla. Olovlig körning, naRkotikabrott, etc.

Jag formulerade mig lite dåligt, menade att dom inte tagit med alla delar i FUP ex om dom kanske avskrivit misstankar mot någon och därför tagit bort förhör med dessa. För BO nämner en massa personer vid namn, så det känns konstigt att polisen inte tagit in dessa till förhör.
Citera
2018-01-08, 18:28
Medlem
Citat:
Ja, det borde räcka. Han erkänner i stort sätt att han sålt maysem. "Mc gänget" har sagt ta fram maysem vi vill prata med honom. Och han säger att han förstått att dem inte BARA skulle prata då dem hade annars kunnat ringa honom, samt att dem frågat om han bär skyddsväst. Alltså har han vetat att dem velat mörda honom och inte prata.

Sen, försöker han komma undan med att säga att hans familj var under hot, antingen dem eller maysem. Men det köper ju inte polisen. Hade han varit så oskyldig som han påstår, hade han antingen blandat in polisen, eller berättat om planen för maysem så han åtminstonde hade varit beredd och momme skulle dp kunna förklara för sitt gäng att han gjort sin del men att may kom undan. Dessutom, VARFÖR RINGDE HAN INTE ambulans om de är så att han var hotad och gjorde detta, så kunde han jue försöka vara en god vän och ringa efter ambulans åtminstone?
Slutligen, vrf finns där hemlig rumsavlyssning men inga förhör med berörda peraonerna?
Angående förhören så är de inblandade i så mycket skit i Malmö så antar att polisen planerar göra som med DP i Rinkeby gripa de för något annat typ droger om bevisningen i alla dessa mordfall inte räcker till fällande dom. (De har fått många 100 000 i skadestånd för div häktningar som inte lett till åtal)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in