Citat:
Ursprungligen postat av
Taggen85
Och hur mycket av de pengarna får de ha kvar efter att polisen klippt dem en efter en tror du? För det är en sak som är säker, förr eller senare åker de dit. Om detta smutsiga kriminella slödder tjänar så sjukt bra, varför tror du 99,9% dem bor kvar i morsans lägenhet som soc betalar? Har träffat många invandrare som tagit sig långt i vårt samhälle, och det har de gjort genom att studera och arbetat sig uppåt, inte genom att stå på gathörnet i Rinkeby och sälja hasch till snorungar.
Det finns många grader av kriminella och nöt du grossistsäljer hundratals kilo pulver i åren bor du inte hos mamma kan jag garantera dig.
Sen är de mest professionella inte de du läser om nej, utan de är äldre folk i dessa områder som endast är kända inde övre kretsarna.
Men ingen högt uppsatt i dessa organistaioner som jobbar med dessa volymer bor hemma nej.
Skriven där är en annan sak.
Pengarna göms, tvättas och investeras så nej polisen tar en väldigt liten fraktion är hela sanningen.
Jag förstår er ångest mina vänner men det betyder inte att vi kan övertala oss själva om att dessa sorters människor egentligen inte alls har det så fett, för det har dem