Citat:
Ursprungligen postat av
respchase
Tack så mycket för fupen! det var intressant.. och ganska sorgligt med tanke på vilket liv BO i denna tråden har och vilka horungar han har i sitt liv & efter sig.. och Moh*mmed *bdel R*da är den största horungen det namnet måste alla få veta direkt,, Och måste även tillägga att det kliar mig i röven och det är så roligt att en halvmeter snubbe som Mekky har satt en sån rädsla i människors hjärtan... haha! och inte vilka människor som helst utan sådana som ska vara riktigt tuffa i denna staden som Omar chehade aka Omar Gomorra ska vara rädda för valpen *mir och hans "liga"

Herre-gud alltså vilken grej.
Amir mekky. Who dafuq is he? Som spöket laban för mig. Inge blekaste aning vem detta är, mer än att flashback målat upp honom som tony montana. Aldriggg hört om honom elr sett honom mera än att han alltid kommer undan i polisutredningar, samt att flashback nämner honom vid varje mord.
Ang. Omar. Han håller sig gömd efter senaste skjutningen mot honom. Dock kvar ii skåne
Citat:
Ursprungligen postat av
Mapping
Jag har bara hunnit 250 sidor i FUPen, men en sak som redan nu är intressant är hur BO i princip direkt sa till polisen vem som skjutit honom och vem som kallat honom till platsen. Det är ju ytterst sällan i Malmös kriminella värld som man läser i FUPar att BO samarbetar med polisen. Vilket jävla tragiskt liv de här lirarna lever, som bara blåser varandra hela tiden. En annan intressant sak: De plockade ut 9 kulor ur skyddsvästen, och så många skott avfyrades inte vad jag kan hitta. Den västen har alltså blivit beskjuten tidigare, undrar om den suttit på BO då eller på någon annan.
Västen är från irak, den har vandrat runt 3mån, kanske 1år innan den nådde fram till maysam enl. Han själv

och har även provskjutits mot västen, därav dem andra kulorna.
Väldigt sällan att samarbeta med polisen. Man brukar säga golare har inga polare. Men jag tror ii den situationen han var, broshan mördades för 3v sen, bästaste vännen säljer dej, man ligger skottskaddad. Golar du har su inga polare o golar du inte so guess what? Du har fortfarande inte polare för din bästa vän sålde dej precis. Så, applåder för maysam faktiskt. 🤗