Citat:
Ursprungligen postat av
Adjektivet
Topp journal. Jag kör lite samma resa nu, fast jag är i dess linda (började med en hård deff period för 3-4 månader sedan, börjar äta och träna mer nu igen)
Gillar inlägget om att du kom på dig själv att du blivit en mobbare och tänkte om - känner verkligen igen det där. I slutet av min intro period så var en snubbe kvar som var hård mot mig i början. Av nån anledning var han kvar när jag blev klar så i mitt sista pass satte jag åt honom ordentligt. Den gången kände jag ingen ånger dock.
Tänkte höra lite hur du upplever det här med kosten? Jag känner att jag blir totalt seg efter en timmas träning, väldigt yr och illamående och måste börja äta mer (legat på endast runt 800-1100 kcal om dagen under en 2 veckors period nu) och skall in i vanligt ätande igen. Framförallt saknar jag kolhydrater, måste få i mig någon form av vanlig basmat plus kvarget till mellanmål de dagarna jag har pass på kvällarna. Tror kroppen behöver lite mer salt med då jag svettas sjukt mycket efter att ha graderat och gått upp.
Keep it up!
Tackar, men citera nästa gång så ser jag att någon har svarat
Tror du ligger alldeles för lågt på kalorifronten, jag har slutat att räkna utan ser om jag går upp eller ner samt midjemåttet. Har testat att köra utan kolhyderater på träningsdagar men funkar inte för mig. En vanlig dag med träning ser ut som följande.
08:00Frukost: Banan eller annan frukt samt kaffe
13:00 Lunch. Ris/pasta/potatis protein samt grönsaker/sallad
18:45 banan/Snickers/nötter eller annat med kolhydrater. Träningen börjar 19:00
21:00 hemma duschad och kör en shake på kvarg, proteinpulver, frusen frukt och 1dl müsli
Att käka något litet precis innan träningen har gett riktigt bra resultat för mig