2018-01-05, 12:11
Medlem
Phat.Ts avatar
Helt färsk på crypto.

Men man blir ju helt såld. Det måste ju vara framtiden. Skickade precis in lite på HTML. Jag kör deras egen wallet. Men om jag fattat rätt ska man encrypta och backupa?

När tror ni att Binance kommer att låta folk registera sig igen?
Citera
Avslutad
Vad är ARN för aidscoin? 300% +
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinnarskallen
Står också så här,
Status Received, pending deposit to balance. (Make sure wallet is open and all blocks are downloaded)

Någon som kan?

Din Wallet är helt enkelt inte synkad. Eftersom din transaktion kan betraktas som väldigt ny har inte din wallet den informationen än. Själv har jag haft problemet att den inte synkat klart trots att jag haft den igång i flera dygn. Det finns hjälp att få på deras forum, technical-delen.
Citera
2018-01-05, 12:18
Medlem
Någon som vet hur trades funkar på Bleutrade? Reggade mig för att köpa HTML, förde över LTC från coinbase och köpte ETH och sen köpte HTML från ETH. Nu till poängen, jag saknar ca. $90 vilket är helt sjukt med tanke på hur mycket (eller lite) jag förde över.
Citera
2018-01-05, 12:29
Medlem
Prepper02s avatar
Fan. Sitter bara på 10 Raiblock. Det kommer ju öka fort nu tror jag. Dessvärre så är ju coinbase sega så in i norden så finns ingen möjlighet att fixa mer BTC att köpa för. Frugan väntar på att bli verifierad också. Så kan inte göra annat än att titta på medans jag ser potentiell vinst försvinna.
Citera
2018-01-05, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper02
Fan. Sitter bara på 10 Raiblock. Det kommer ju öka fort nu tror jag. Dessvärre så är ju coinbase sega så in i norden så finns ingen möjlighet att fixa mer BTC att köpa för. Frugan väntar på att bli verifierad också. Så kan inte göra annat än att titta på medans jag ser potentiell vinst försvinna.

Köp via bt.cx istället då. Ungefär samma kostnad som coinbase, men mycket snabbare, och inga avgifter för att byta mellan FIAT-valutor.
Senast redigerad av Ompet 2018-01-05 kl. 12:39.
Citera
2018-01-05, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rawbiz
Någon som vet hur trades funkar på Bleutrade? Reggade mig för att köpa HTML, förde över LTC från coinbase och köpte ETH och sen köpte HTML från ETH. Nu till poängen, jag saknar ca. $90 vilket är helt sjukt med tanke på hur mycket (eller lite) jag förde över.

Trades ska kosta 0.25% enligt deras lista.
Kan du möjligtvis knappat in fel köppris?
Citera
2018-01-05, 13:29
Medlem
Prepper02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ompet
Köp via bt.cx istället då. Ungefär samma kostnad som coinbase, men mycket snabbare, och inga avgifter för att byta mellan FIAT-valutor.

Grymt. Funkade fint. Tack!
Citera
2018-01-05, 13:39
Medlem
GIFTO har endast gått upp från 0,2 till nu 0,55. De har ingått partnerskap med TRON och deras ICO blev slutsåld på 1 min. Market Cap under $100M och 200 milj coins är låsta till juni. Har läst lite på nätet att GTO spås nå 50$ i 2018
Citera
2018-01-05, 13:51
Medlem
Någon som vet skillnaden mellan html5 och htmlcoin?
Citera
2018-01-05, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morotskakan55
Någon som vet skillnaden mellan html5 och htmlcoin?

html5 är den gamla. Ingen aning vad Yobit sysslar med, köper du den måste du manuellt byta alla mynt. HTMLCOIN är den nya post-swap, den du ska köpa och du hittar den på Bleutrade eller TradeSatoshi.
Citera
2018-01-05, 14:09
Medlem
Lagerthas avatar
.
Någon som har en smart lösning för att flytta hem lite vinst till Fiat?

Sälja Bitcoin privat fungerar ju klart men kanske något i stil med att flytta till PayPal eller liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in