2018-01-05, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r1kkie
Säker på du skrev in rätt adress?

Ja det står ju på bleutrade pending transaction på bitcoin och exakt samma summa som jag förde över.
Citera
2018-01-05, 08:26
Medlem
Sikkans avatar
För er som undrar ang html wallet..eller wallet öht, se till att ni skickar till den nyaste walleten och inte den gamla som bygger på html5 (den ska synka flera år av blocks så det borde ge er en hint).

Den nya HTML-walleten ska synka upp några veckor bara.. om ni är osäker, skicka iväg minsta möjliga till walleten för att se att coinsen går fram från bleutrade. Annars går ni miste om era coins!!

Och för att säkra upp, se till att kryptera walleten och SEDAN gör en backup av den. Spara wallet.dat-filen på ett säkert ställe så ni kan backa upp ifall datorn ni har plånisen på krashar.

Detta gäller såklart ALLA era crypto assets.
Citera
2018-01-05, 08:40
Medlem
Sados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkan
För er som undrar ang html wallet..eller wallet öht, se till att ni skickar till den nyaste walleten och inte den gamla som bygger på html5 (den ska synka flera år av blocks så det borde ge er en hint).

Den nya HTML-walleten ska synka upp några veckor bara.. om ni är osäker, skicka iväg minsta möjliga till walleten för att se att coinsen går fram från bleutrade. Annars går ni miste om era coins!!

Och för att säkra upp, se till att kryptera walleten och SEDAN gör en backup av den. Spara wallet.dat-filen på ett säkert ställe så ni kan backa upp ifall datorn ni har plånisen på krashar.

Och med den nyaste menar du Betan? Eller den senaste officiella?
Citera
2018-01-05, 08:42
Medlem
Sikkan. Har tåget lämnat perrongen vad gäller htmlcoin eller finns det fortfarande stort utrymme för tillväxt om man kliver på nu?
Citera
2018-01-05, 08:43
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sado
Och med den nyaste menar du Betan? Eller den senaste officiella?

Nån av dom.. 2.x.x.x

den gamla för html5 tror jag heter 1.x.x.x
Citera
2018-01-05, 08:43
Medlem
Sados avatar
Citat:
Nån av dom.. 2.x.x.x

den gamla för html5 tror jag heter 1.x.x.x

Ok, fint.
Citera
2018-01-05, 08:44
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helvetica
Sikkan. Har tåget lämnat perrongen vad gäller htmlcoin eller finns det fortfarande stort utrymme för tillväxt om man kliver på nu?

Det lär finnas gott om utrymme kvar på tåget! Potentialen för denna är ruggigt fin!
Citera
2018-01-05, 08:47
Medlem
https://dadi.cloud/en/

Detta är en ICO jag tror är värd att hoppa på. Troligtvis announcar XRB ett partnership med dem på Söndag/tidigt nästa vecka. De har en redan fungerande teknik, ett grymt team bakom och fina partners som t.ex. Virgin. 100m coins, $40m market cap, 50 cent per coin när den listas. Jag ämnar lägga 100k på denna ICO om XRB partnerskapet blir av.
Citera
2018-01-05, 08:48
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helvetica
Det är mer eller mindre gratis nu. Du får 100 000 html för 300 dollar. Om den här gör samma resa som många andra coins gjort kommer du vara rätt glad om 6-12 mån
Citera
2018-01-05, 08:54
Medlem
Citat:

Denna va? https://github.com/HTMLCOIN/HTMLCOIN/releases/download/v2.0.0.2/htmlcoin-qt-2.0.0.2-win32-setup.exe
Citera
2018-01-05, 09:08
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiagaraFalls
Denna va? https://github.com/HTMLCOIN/HTMLCOIN/releases/download/v2.0.0.2/htmlcoin-qt-2.0.0.2-win32-setup.exe

helt korrekt!

HTML, RAI och Elixir!

such WOW, many percentages, very expanse!
Citera
2018-01-05, 09:12
Medlem
Efter att snappat upp HTMLCOIN som folk rekommenderat i den här tråden så läste jag whitepapern igår kväll. Den ser tämligen intressant ut. Det är ett stort projekt med bra idéer. Vill få lite mer kött på benen innan jag slänger in en slant.

Har läst allt på deras hemsida. Någon som har tips på fler källor att läsa eller lyssna? Surfar mycket runt på utube men där verkar den inte ha snappats upp än.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in