2018-01-04, 12:02
Medlem
PiusXIIIs avatar
Jakob Hård och Anders Blomquist har just gjort den sämsta kommentatorsinsatsen i svensk historia när det gäller sport. Man lyckas missa ett helt varv. När alla skidåkare spurtar mot mål tror kommentatorerna att det är ett varv kvar.

De ber inte om ursäkt, utan öser i stället galla över loppet och hur illa det är arrangerat,

Inte heller i studion säger man ett ord om detta monumentala fiasko. Har Vinterstudion/TV-sporten ingen som helst skam i kroppen?
Citera
2018-01-04, 12:28
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Du snackar skit. De bad visst om ursäkt och säger att de räknat fel. Att loppet var kaosartat säger de också, men det är ju helt orelaterat till blundern.

I övrigt kan jag inte kommentera deras insats, då jag inte kan bedöma den.
Citera
2018-01-04, 12:32
Medlem
Yinool0401s avatar
Den sämsta av alla sämsta är Lasse Kinch , han är så sämst att klockorna stannar.
Citera
2018-01-04, 12:34
Medlem
Yinool0401s avatar
http://skrattsajten.com/citat-av-lasse-kinch

Hans klysher håller världsklass.
Citera
2018-01-04, 12:37
Medlem
Ojj-Ojj Göranssons radioreportage från Brasilien VM 1950 är klassiskt, vad jag vet den ende som blivit uppkallad efter ett reportage.
Citera
2018-01-04, 12:43
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Du snackar skit. De bad visst om ursäkt och säger att de räknat fel. Att loppet var kaosartat säger de också, men det är ju helt orelaterat till blundern.

I övrigt kan jag inte kommentera deras insats, då jag inte kan bedöma den.

Deras ursäkt var bara i en bisats. De verkade tycka att deras personliga fiasko inte var något annat än en rimlig följd av att arrangemangen var röriga.

Desto större anledning då att hålla reda på hur många varv det handlar om och hur många varv som är kvar.

Detta är inget annat än ett totalt bottennapp.
Citera
2018-01-04, 12:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av endagitaget
Ojj-Ojj Göranssons radioreportage från Brasilien VM 1950 är klassiskt, vad jag vet den ende som blivit uppkallad efter ett reportage.

Berätta gärna mer, vad gjorde detta så klassiskt?
Citera
2018-01-04, 12:53
Medlem
Anonymbitchs avatar
Viasats kommentatorer under vinter-OS 2014 var kanske inte de allra bästa. Namn på dessa?
Citera
2018-01-04, 13:04
Medlem
Gunnar Göransson var chef för svenska Facit i Brasilien under 50-talet. SR tyckte det var för dyrt att skicka en egen reporter så långt bort så Göransson som hade goda fotbollskontakter åtog sig uppdraget. Sverige nådde sensationellt finalspelet och mötte Brasilien som vann med 7-1. Vid varje mål stönade och ojade sig Göransson i radion och det var så han fick namnet. Göransson trodde att hans reportage skulle redigeras men det var direktsändning i radion. Men Ojj-Ojj fick han heta resten av sitt liv.
Citera
2018-01-04, 13:13
Medlem
Plastsallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Den sämsta av alla sämsta är Lasse Kinch , han är så sämst att klockorna stannar.

När kinken kommenterade hockey slog jag av ljudet på tvn och lyssnade till radio istället.. Hur han blivit en kommentator är helt obegripligt.
Citera
2018-01-04, 14:11
Medlem
Filip och fredrik i sportudion under OS i Sydney!

Men dom hade snarare en mellanhand men ack vad kul.
Citera
2018-01-04, 14:47
Medlem
Jag har en lite fäbless för Svennis.
Men hans insatta som expertkommentator i VM 94 är bedrövlig.

Vet inte om han sover eller har ögonen på en italiensk programledare
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in