2018-01-03, 14:16
  #697
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tacksforsnacks
Jag tycker du gör rätt i att stoppa pengarna i de du har för tillfället om de måste finnas på Binance. Ett tips är att inte förvara dina tillgångar på Binance när du väl köpt dem, utan att du förvarar dem i en wallet.

Ja precis, Allt är på binance just nu. Och jag håller på att skaffa en på min samsung telefon, Men det är endast för stellar, Den heter Lobstr vet inte om det är något säkert?
Citera
2018-01-03, 14:31
  #698
Medlem
TheBouncers avatar
Jag fattar inte...
Varför kan man bara köpa 16 BNB på Binance??
Citera
2018-01-03, 14:43
  #699
Medlem
Btw, ang. BitBay, här finns en tävling för att vinna 5.000 BitBay
https://www.reddit.com/r/BitBay/comments/7l8a5o/bay_guessing_contest_5000_bay_prize/

Jag tror också att du fortf. kan få 10 BitBay gratis genom att installera deras client och göra några relativt simpla steg för att familiarisera dig med klienten (är bara 20 kronor just nu, men det kan vara en god idé om du vill få mer information om vad BitBay egentligen är)
https://forum.bitbay.market/c/get-started-guides
Citera
2018-01-03, 14:47
  #700
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheBouncer
Är det någon som har en åsikt om Binance (BNB)??
ja den är inget vidare om du vill välja mellan några få valutor, go 4 it. Har för mig man kunde köpa XRB med den skiten...
Citera
2018-01-03, 14:53
  #701
Medlem
Frihetskrigets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ompet
Btw, ang. BitBay, här finns en tävling för att vinna 5.000 BitBay
https://www.reddit.com/r/BitBay/comments/7l8a5o/bay_guessing_contest_5000_bay_prize/

Jag tror också att du fortf. kan få 10 BitBay gratis genom att installera deras client och göra några relativt simpla steg för att familiarisera dig med klienten (är bara 20 kronor just nu, men det kan vara en god idé om du vill få mer information om vad BitBay egentligen är)
https://forum.bitbay.market/c/get-started-guides

Om någon utestående läser detta så ha NOLL förtronde för Ompet. Verkligen NOLL. Fell i allt har han.
Citera
2018-01-03, 14:53
  #702
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vinnarskallen
ja den är inget vidare om du vill välja mellan några få valutor, go 4 it. Har för mig man kunde köpa XRB med den skiten...
Oops, my bad... Det verkar som dom har utökat en hel del för BNB.
Citera
2018-01-03, 15:14
  #703
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frihetskriget
Om någon utestående läser detta så ha NOLL förtronde för Ompet. Verkligen NOLL. Fell i allt har han.

Bara för att jag inte tycker att Ripple är en god teknisk lösning? Varför inte basha mig i mina svar ang. Ripple istället för att basha mig ang. mina svar om mer eller mindre alla andra valutor jag pratat om? Sedan så är länkarna du citerar till BitBays egna hemsida/Reddit-sida. När det gäller pengar ska alla ha noll förtroende för alla andra, då du alltid är ytterst ansvarig för dina egna handlingar och det endast är ditt egna fel om du förlorar pengarna. Skaffa dig en egen uppfattning, ALLTID.

Förövrigt finns alla mina äldre rekommendationer i min historik, så folk kan få göra sig en egen uppfattnig Tipsade om Ants/NEO precis i skiftet, BIS när den stod i 0.3$ och LISK när den stod i 5$. Senast jag tipsade om BitBay stod den i 0.02$ såg jag nu när jag tittade igenom min historik, så följde någon mer den rekommendationen så är de nog inte ledsna idag för att de gav mig lite förtroende.

Mitt sämsta tips är GAS som jag trodde skulle springa ikapp och förbi NEO då jag trodde NEO Counsil skulle påvisa att man inte kan dela NEO vilket gör den till en relativt dålig värdebärare. GAS har nog dubblats sedan jag rekommendera den, men dubbelt på 3-4 månader är rätt dåligt på det stora hela.
Citera
2018-01-03, 15:17
  #704
Medlem
Frihetskrigets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ompet
Bara för att jag inte tycker att Ripple är en god teknisk lösning? Varför inte basha mig i mina svar ang. Ripple istället för att basha mig ang. mina svar om mer eller mindre alla andra valutor jag pratat om? Sedan så är länkarna du citerar till BitBays egna hemsida/Reddit-sida. När det gäller pengar ska alla ha noll förtroende för alla andra, då du alltid är ytterst ansvarig för dina egna handlingar och det endast är ditt egna fel om du förlorar pengarna. Skaffa dig en egen uppfattning, ALLTID.

Förövrigt finns alla mina äldre rekommendationer i min historik, så folk kan få göra sig en egen uppfattnig Tipsade om Ants/NEO precis i skiftet, BIS när den stod i 0.3$ och LISK när den stod i 5$. Senast jag tipsade om BitBay stod den i 0.02$ såg jag nu när jag tittade igenom min historik, så följde någon mer den rekommendationen så är de nog inte ledsna idag för att de gav mig lite förtroende.

Mitt sämsta tips är GAS som jag trodde skulle springa ikapp och förbi NEO då jag trodde NEO Counsil skulle påvisa att man inte kan dela NEO vilket gör den till en relativt dålig värdebärare. GAS har nog dubblats sedan jag rekommendera den, men dubbelt på 3-4 månader är rätt dåligt på det stora hela.

Jag börja lästa första meningen, sen sket jag i det. XRP står nu runt 2,50. Du har pisst på skiten sedan 1 dollar eller nåt. Säkert tidigare. Jävla loser. Jag skrattar hela vägen till banken. Enda anledning för att jag skriver är för att du pissar på något som kommer leda folk till vinst. Äcklig idiot är du.
Citera
2018-01-03, 15:20
  #705
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frihetskriget
Jag börja lästa första meningen, sen sket jag i det. XRP står nu runt 2,50. Du har pisst på skiten sedan 1 dollar eller nåt. Säkert tidigare. Jävla loser. Jag skrattar hela vägen till banken. Enda anledning för att jag skriver är för att du pissar på något som kommer leda folk till vinst. Äcklig idiot är du.

$2.85 just nu faktist, går upp som fan. Men ja, haters gona hate!
Citera
2018-01-03, 15:22
  #706
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinnarskallen
Oops, my bad... Det verkar som dom har utökat en hel del för BNB.

Binance har störst trade volume av alla exchanges just nu så den har utökat "en del"

Men jag tror han syftade på BNB-token, vilket är ett svårare svar. Köpte på mig några stycken när den var runt 2$ för att ha billig trade en längre tid.
Citera
2018-01-03, 15:31
  #707
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frihetskriget
Jag börja lästa första meningen, sen sket jag i det. XRP står nu runt 2,50. Du har pisst på skiten sedan 1 dollar eller nåt. Säkert tidigare. Jävla loser. Jag skrattar hela vägen till banken. Enda anledning för att jag skriver är för att du pissar på något som kommer leda folk till vinst. Äcklig idiot är du.

Sätt dig ner...
Citera
2018-01-03, 15:31
  #708
Medlem
PPEs avatar
Köpte Ripple när den var på 0.19, den har gett mig bra med pengar men fortfarande så gillar jag den inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in