Citat:
Ursprungligen postat av
Frihetskriget
Om någon utestående läser detta så ha NOLL förtronde för Ompet. Verkligen NOLL. Fell i allt har han.
Bara för att jag inte tycker att Ripple är en god teknisk lösning? Varför inte basha mig i mina svar ang. Ripple istället för att basha mig ang. mina svar om mer eller mindre alla andra valutor jag pratat om? Sedan så är länkarna du citerar till BitBays egna hemsida/Reddit-sida. När det gäller pengar ska alla ha noll förtroende för alla andra, då du alltid är ytterst ansvarig för dina egna handlingar och det endast är ditt egna fel om du förlorar pengarna. Skaffa dig en egen uppfattning, ALLTID.
Förövrigt finns alla mina äldre rekommendationer i min historik, så folk kan få göra sig en egen uppfattnig

Tipsade om Ants/NEO precis i skiftet, BIS när den stod i 0.3$ och LISK när den stod i 5$. Senast jag tipsade om BitBay stod den i 0.02$ såg jag nu när jag tittade igenom min historik, så följde någon mer den rekommendationen så är de nog inte ledsna idag för att de gav mig lite förtroende.
Mitt sämsta tips är GAS som jag trodde skulle springa ikapp och förbi NEO då jag trodde NEO Counsil skulle påvisa att man inte kan dela NEO vilket gör den till en relativt dålig värdebärare. GAS har nog dubblats sedan jag rekommendera den, men dubbelt på 3-4 månader är rätt dåligt på det stora hela.