2017-12-31, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krille.the.Petterson
Ställer mig tveksam till att Rapace kan kröka så hårt, han är ju i ruskigt bra form. Med tanke på hans ålder är det ju inget som direkt kommer gratis och kan kombineras med en alkislivsstil.

Exakt. Jag tror han lever bättre än många som sitter här på forumet och knappar och äter pizza samtidigt. Han vill vara lite badboy av någon anledning och försöker hålla det ryktet.
Citera
2017-12-31, 13:47
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
Ola får en fråga om sin smutsiga vecka. Det är ju inte så att han inmundigar dessa mängder särskilt ofta. Att kröka loss någon vecka någon gång borde alla göra
Ja, periodare med alkoholproblem gör väl så.
Citera
2017-12-31, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Ja, periodare med alkoholproblem gör väl så.

Ola är ingen periodare. Han tar nåt glas ibland. Ingen fara.
Citera
2017-12-31, 13:54
Medlem
Han har ju träffat en riktigt fräsch tjej också, numera sambo.
Citera
2017-12-31, 13:55
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Exakt. Jag tror han lever bättre än många som sitter här på forumet och knappar och äter pizza samtidigt. Han vill vara lite badboy av någon anledning och försöker hålla det ryktet.
Jag tror tvärtom att dom flesta här på forumet lever betydligt bättre än din hjälte. Dom flesta behöver inte supa skallen av sig och knarka samt spöa upp sina partner. Nu är debatten avslutad för min del om pajasens alkoholintag. Gott nytt år på dig och ta det lungt med kröken!!
Citera
2017-12-31, 14:05
Medlem
Citat:
Håller inte med. Dessa mängder kan de flesta normaldrickare få i sig utan större problem. Om mängden sprids ut på 18h. Problemet uppstår om det repeteras varje dag i en vecka. Kolla vad GW dricker under sitt onyktra halvår så är det nog på den här nivån ibland.

Menar du normaldrickare eller normalalkis?

Tre vinare och några skopor vodka på ett dygn är sjukliga mängder.
Citera
2017-12-31, 14:14
Medlem
smoerreboms avatar
Blev rätt förvånad att han dricker så mkt, han ser ju ut att vara rätt vältränad, det är ju jävligt oskönt att träna om man har alkohol kvar i sig, särskilt om man är lite äldre och det har man ju om man drar i sig tre vinare i veckan plus en massa starksprit, det är iofs skillnad på att vara deffad och att vara vältränad, stående kampsport är väl dessutom det som har högst förbränning av allt i princip. Det går ju iofs att hålla sig deffad om man har byggt upp mkt muskler o gymmar mkt o bara lite boxning ibland om man har nån diet. Nån som vet hur det är med det, skådisar har ju dieter ibland

Det var lite oväntat för mig
Citera
2017-12-31, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob

Nej jag menar normaldrickare. Har du provat ?
Citera
2017-12-31, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom
Blev rätt förvånad att han dricker så mkt, han ser ju ut att vara rätt vältränad, det är ju jävligt oskönt att träna om man har alkohol kvar i sig, särskilt om man är lite äldre och det har man ju om man drar i sig tre vinare i veckan plus en massa starksprit, det är iofs skillnad på att vara deffad och att vara vältränad, stående kampsport är väl dessutom det som har högst förbränning av allt i princip. Det går ju iofs att hålla sig deffad om man har byggt upp mkt muskler o gymmar mkt o bara lite boxning ibland om man har nån diet. Nån som vet hur det är med det, skådisar har ju dieter ibland

Äsch då. Det är mer prat än verkstad. Han vill låte lite badboy men det är ingen fara. Det är ju hans image.
Citera
2017-12-31, 14:19
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob

Mycket bra frågeställning till Rapaces fanclub.
Citera
2017-12-31, 14:22
Medlem
Citat:
Nej jag menar normaldrickare. Har du provat ?

1,5 vinare är vad jag max fått i mig under en dag med lång middag samt fest efteråt.
Citera
2017-12-31, 14:23
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom

Dieten borde vara det han inmundigar under den smutsiga veckan. Eller proppar han i sig mat också under fastan borde han se ut som GW själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in