2017-12-23, 21:36
Medlem
Sqrbankens avatar
Tycker också Lotta gör det bra. Förväntafe inget annat heller. Varit med ett tag och kan dessa grejjer.

Deppigare att Victoria nu satt på sig en särbarnspyjamas.
Citera
Medlem
torrenttobbes avatar
Sate så falskt hon sjunger
Citera
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rundcrantz
Lotta i all ära men jag saknar ändå Ingvar.

Men mest av allt saknar jag att de inte längre super i studion.

Var väl två (tre?) år sen Edward Blom var med och alla blev gött dragna. Var en riktig fröjd att se hur alla deltagare successivt drog ur sina pinnar ur röven och flöt ut i soffan.

Mer dekadens i Bingolotto
Håller helt med. Det blir mer äkta tv.
Det var en fröjd när Bengt Fritjofsson blev dragen i TV4 efter julöl och snapsar.
Citera
2017-12-23, 21:37
Medlem
epatraktors avatar
Är det lillasyster Dileva som sjunger nu?
Skål/ Epatraktor
Citera
2017-12-23, 21:38
Medlem
Sqrbankens avatar
Jo, när Edward var inne och söp till och flamberade ner studion var en uppersittarkväll det
Citera
2017-12-23, 21:40
Medlem
Hur kan ni gilla Lotta?

Sitter och nynnar som ett jävla CP när de e melodier och jag är glad att jag bara "motvilligt" var med på första bingojäveln. Sen Ola Salo uppträder efter det andra kärringnyllet.

Varför måste TV4 ALLTID FRONTA FJOLLOR SOM VEGETARIANER SÅ ATT DET AVSKRÄCKER FOLK FRÅN ATT BLI DET? Så jävla pinsamt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Jag var jobbigt "nära" 10 000 spänn men i helvete heller.

Vad bestämmer BINGO? Vissa klappmongon i studion får ju Bingo medan Lotta vevar vidare. Är det när tittare ringer in eller så?

Detta är bara ren gissning, men med tanke på att de "vet" både hur många som har vinst, och vilka som har vinst genom serienumret, så misstänker jag att datorn som räknar upp numren har koll på hur många som fått Bingo. När ett visst antal personer fått Bingo, så stoppar den. Men återigen, det är bara ren gissning.
Citera
Medlem
TheManWithNoNames avatar
Man kunde ju fan tro att flintruten Elisa Lindström har någon typ att smilekäft (Jack Nicholson Batman) upptryckt i käften. Sen trodde jag ärligt talat hon var i 40-års åldern innan jag såg hennes rätta ålder 😅😅
Citera
2017-12-23, 21:50
Medlem
Lågt att sitta och antyda att Claes skulle ha alkoholproblem.
Citera
2017-12-23, 21:51
Medlem
gsonjuniors avatar
Hur i helvete är det möjligt att 90% av alla som ringer in är ifrån Göteborgstrakten?

Riggat jävla program!
Citera
2017-12-23, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheManWithNoName
Man kunde ju fan tro att flintruten Elisa Lindström har någon typ att smilekäft (Jack Nicholson Batman) upptryckt i käften. Sen trodde jag ärligt talat hon var i 40-års åldern innan jag såg hennes rätta ålder 😅😅
Håller inte med. Vill du se sura miner så finns det säkert nån riksdagsdebatt på SVT play att se. Hon kunde gott haft något sexigare på sig dock.
Citera
2017-12-23, 21:56
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yokisuci
Detta är bara ren gissning, men med tanke på att de "vet" både hur många som har vinst, och vilka som har vinst genom serienumret, så misstänker jag att datorn som räknar upp numren har koll på hur många som fått Bingo. När ett visst antal personer fått Bingo, så stoppar den. Men återigen, det är bara ren gissning.

Nja, det görs antagligen åt andra hållet. Först bestämmer man hur många vinster det ska vara av allt, sen skapar man lotter baserat på det. Då vet man exakt hur många som vinner samt vad dom vinner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in