Citat:
Ursprungligen postat av
April62
Det är en hel del spridda spekulationer om släktingar, båtar, MC-gäng och bilägare. Det enda som hittills har framkommit är att en person, EG är häktad på sannolika själ för dubbelmord. Samt att det letas efter en mintgrön bil av jänkarmodell.
Vad är det som motsäger att denne EG inte skulle kunna vara ensam GM?
Ifall EG haft någon medhjälpare, vad är det som gör att detta måste vara en släkting?
Den eftersökta bilen tycks de flesta koppla till en Cadillac, Varför?
Ja, jag kan ju bara tala för mig själv
Åklagaren säger att de inte vet, om E varit själv tror jag dels att de åtal vore väkt nu och dels har jag svårt att se att Edvin hunnit med allt själv. Sen har vi ju stallflickan och mannen vid dammen. ( jag väljer ju att tro på dem).
Inget talar för att det är en släckning. Här har ju spekulerats i både kleti och Petri. Och det kommer det nog att fortsätta göras, men det står ju alla fritt att inte läsa det som skrivs.
Spännande, vad bygger du dina iakttagelse på? Jag tycker att varje tänkbar modell på rackarbil varit uppe. Det känns som varje grön jänkare i landet varit på tapeten här. Att sista bilen som vädrades var en Cadillac beror på att det var en sådan den som var under luppen just då ägde en sådan.