Citat:
Ursprungligen postat av
Lucky12
Du har rätt de är Quislingar som förrådde landet. Så bör de behandlas .
Ta ad notam...nota bene! Reinfeldt! Vilken plats förtjänar denne i den svenskahistoria? Det var han som öppnade opp helvetens portar ......och som lakej till vilken Mammon tjänar denna ? Från att vara en M är nu röstande all på detta parti ...dissad för all evig tid..... då jag förstår att denna kår är endast ett skojarpatrask och ett globalistiskt parti....förespråkare i klädda i fårakläder....och är i total avsaknad av "äkta" känsla "heder" och " stolthet" över vårt land.....Christersson....Lööf....,dessa totalt avsaknade av empatiska förmågor som för deras egna EGON framstår som odjur..... och undertecknad med min rösträtt och allas vår rösträtt så framstår Vi ...som dom sirener Vi är som med en dåras envishet upprepat som en mantra ...det här är åt helvete och bemötts med spott och spe.....Goethes intro ...att vilja ont med verka gott....tycks för mig vara en förbannad paradox.... och då med tanke långsiktigt när historien redan har visat i på alla olika världsdelar visar att kulturer ej kan hålla sams. Inget nytt under solen. Platons försvarstal skrivet för Sokrates.... jag vet inte intet....men det finns dom som vet mindre en jag......mitt försvarstal med detta inlägg lyder som följer ...Jag inser att jag är korkad ...Men dessvärre inser inte medmänniskor att dom är det också.
Ödmjukast / erik den halte