2017-11-15, 19:32
Medlem
PK-Korrekts avatar
ca 6 mån.
Citera
2017-11-16, 11:04
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-Korrekt
ca 6 mån.
Ok, då var det jag som tolkade in lite för mycket när jag tyckte Lasseman var ovanligt hispig och konstig sist.
Citera
2017-11-21, 17:51
Bannlyst
Min känsla är att Gina Dirawi kan ligga bakom fallet med Lasse Kroner.
I media har det visat sig att Lasse Kroner och Gina Dirawi står "nära" varandra.

Är det så att Kronèr stött på Dirawi? Dirawi har besvarat detta med att säga " Kronèr och jag är som soulmates" " hade han varit yngre så hade jag haffat".

2016 så var båda med Melodifestivalen. Det skämtades om att Melodifestivalen var för dyr och att andra program måste läggas ner..då kom det upp att Kronèrs Dobidoo skulle läggas ner.

Kronèr svarade med att det är bättre att något program som har lägre tittarsiffror skall läggas ned..som Ginas program. Fakta blev att Ginas program lades ned. Är det så att Gina ligger bakom det här med sexuella trakasserier på något sätt?

https://www.expressen.se/noje/lasse-kroners-elaka-skamt-med-dirawi/

Under 2017 har Gina varit ute och rest och inte varit på SVT.. för att sedan helt plötsligt gå över till Tv 4under hösten. Vad har egentligen hänt på SVT under 2017?

Gina har under 2017
Citera
2017-11-22, 09:39
Medlem
Provrorsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
I media har det visat sig att Lasse Kroner och Gina Dirawi står "nära" varandra.

Är det så att Kronèr stött på Dirawi? Dirawi har besvarat detta med att säga " Kronèr och jag är som soulmates" " hade han varit yngre så hade jag haffat".

2016 så var båda med Melodifestivalen. Det skämtades om att Melodifestivalen var för dyr och att andra program måste läggas ner..då kom det upp att Kronèrs Dobidoo skulle läggas ner.

Kronèr svarade med att det är bättre att något program som har lägre tittarsiffror skall läggas ned..som Ginas program. Fakta blev att Ginas program lades ned. Är det så att Gina ligger bakom det här med sexuella trakasserier på något sätt?

https://www.expressen.se/noje/lasse-kroners-elaka-skamt-med-dirawi/

Under 2017 har Gina varit ute och rest och inte varit på SVT.. för att sedan helt plötsligt gå över till Tv 4under hösten. Vad har egentligen hänt på SVT under 2017?

Gina har under 2017

Intressant tes. Jag tror Dirawi är en hal fisk som säkert kan göra något sånt här av bitterhet. Men Lasse har ju ”erkänt” också?
Hursomhelst så är det tragiskt att smartare än en femteklassare inte sänds på grund av denna häxjakt. Jag tror kanalen kommer tappa många äldre tittare som inte bryr sig om vad Kronér har gjort. Jag ser fortfarande honom som en mysfarbror
Citera
2017-11-22, 10:20
Medlem
Teleslingas avatar
Mycket intressanta fakta och märklig vändning på tråden!
Citera
2017-11-24, 20:16
Medlem
-Valhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69

Jag kan dementera att det skulle vara Gina Dirawi det handlar om. Hon har inget som helst med detta att göra.
Citera
2017-11-25, 00:11
Medlem
Fredagsintervjun i dag. Jörgen Huitfeldt intervjuade Janne Josefsson som angående metoo beskrev hur folk han kände i dag inte kunde visa sig på stan utan att folk kastar glåpord. På fråga bekräftade Janne att det är Lasse Krone'r som han känner. Jag vet inte vad Lasse har ställt till med och kan inte försvara vad han eventuellt har gjort. Men jag tycker det är jäkligt tragiskt och ledsamt att människor krossas och får sina liv förstörda genom dessa "utomrättsliga karaktärsmord". Han har ju två töser också, så klart att de dras med och har ett helvete nu. Vad säger ni, kan moderatorn rensa det rena skitsnacket? Eller är det jag som är för blödig? (Förresten så var det en himla bra gjord intervju av Jörgen, som vanligt, på kvartal.se)
Citera
2017-11-25, 22:44
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moldova
Fredagsintervjun i dag. Jörgen Huitfeldt intervjuade Janne Josefsson som angående metoo beskrev hur folk han kände i dag inte kunde visa sig på stan utan att folk kastar glåpord. På fråga bekräftade Janne att det är Lasse Krone'r som han känner. Jag vet inte vad Lasse har ställt till med och kan inte försvara vad han eventuellt har gjort. Men jag tycker det är jäkligt tragiskt och ledsamt att människor krossas och får sina liv förstörda genom dessa "utomrättsliga karaktärsmord". Han har ju två töser också, så klart att de dras med och har ett helvete nu. Vad säger ni, kan moderatorn rensa det rena skitsnacket? Eller är det jag som är för blödig? (Förresten så var det en himla bra gjord intervju av Jörgen, som vanligt, på kvartal.se)
Janne Josefsson borde vara den förste att fundera igenom hur många liv han har krossat genom sin journalistik. Mycket han gjort har varit bra och nödvändigt, men ibland tenderar han att skjuta över målet för att driva sin tes in absurdum.
Citera
2017-11-28, 20:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Valhall
Jag kan dementera att det skulle vara Gina Dirawi det handlar om. Hon har inget som helst med detta att göra.

Gina Dirawi är lömsk. Kroner har säkert stött på Dirawi vilket blivit äcklad av detta. Hon inser att Kroner är för stor på SVT med två program på bästa sändningstid.
Skulle inte förvåna mig om hon sett till att den här praktikanten anmält Kroner för sexuella trakasserier.
Kroner har inte gjort något , däremot korkat att skicka dick- picks till den där praktikanten. Dock under flirtfasen.
Dirawi har en palestinsk bakgrund, en konservativ bakgrund. Att en 50 årig gubbe flirtar med 24- åriga Dirawi skall straffas.
Citera
2017-12-14, 07:58
Medlem
Teleslingas avatar
Kan Kronér även ha kladdat på hon körtjejen i doobidoo...Annika nånting?
Citera
2017-12-20, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Jag förstår inte riktigt. Han har alltså skickat sexsms till en tjej och fått varning för detta från arbetsgivaren.
Då har alltså tjejen visat sms som hon ansett kränkt henne.
Sedan har hon blivit tillsammans med honom och de har varit ett par i något år.
Nu har hon anmält honom för Smsen igen till polisen.
Jag fattar ingenting.
Samma här detta är ju sjukt. Man blir ju inte ihop med killen man har goat för ofredande och sedan anmäler det 5 år senare känns som denna tös är väldigt arg för kroner har dumpat henne.
Citera
2017-12-20, 11:22
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsan1212
Samma här detta är ju sjukt. Man blir ju inte ihop med killen man har goat för ofredande och sedan anmäler det 5 år senare känns som denna tös är väldigt arg för kroner har dumpat henne.

Väldigt konstigt:
1) Kronér har skickat ekivoka SMS till tjej.
2) Tjejen läser SMS:en och blir hans flickvän/sambo.
3) Tjejen och Kronér gör slut.
4) Tjejen anmäler Kronérs SMS som gjorde att hon blev ihop med honom...

Är detta korrekt uppfattat? -I så fall är det en mycket sjuk tjej. Och skulle Kronér bli straffad av samhället för detta, är samhället sjukt det också. För övrigt har han väl redan blivit straffad av SVT, även detta är sjukt. Fattas bara att alla BB-avdelningar börjar pressa gravida kvinnor att anmäla sina män som "gjort detta" mot kvinnorna.. Suck. Tycker ordentligt synd om Lasse. Har träffat honom ett antal gånger, han är både trevlig och genomsnäll. Inte fejkat alls, som vissa andra som bara är trevliga och snälla enbart när kamerorna rullar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in