Citat:
Ursprungligen postat av
BajsBoo
Inte nog med att han känner en massa, utan dessa läkare och ingenjörer berättar i förtroende till mes vad de tänker rösta på 🙄
Pajasar som lever i sin förtryckta skygglappsförnekande åsiktsbubbla med sina förljugna "kompisar", ja JÖSSES vad patetiska ni är du och "borta" , ni är fan overkliga i er förljugna drömvärld.
Det är så sjukt lätt få fram vad folk röstar på nuförtiden. Man behöver bara gå in på lite ekonomi, sedan invandrarfrågan försiktigt så har man inom 3 minuter klart för sig om personen tillhör de självförnekande pajasarna eller de som SER vad som hänt med landet.
Själv gjorde jag klart för hela grannskapet när vi flyttade till när vi köpte ny villa något år sedan var jag står så det råder inte det minsta tvivel var de har mig. (Och det är människor som inte ens känner mig personligen).
Tror du då att någon av de som jag dessutom känner inte vet var jag står?, VEM som helst som frågar mig rakt ut vad jag kommer rösta på får ett SVAR. Jag skiter fullständigt i vad blundande pajasar tycker och tänker, det skall du ha DJÄVLIGT klart för dig.
Har t.o.m de i bekantskapskretsen som är med i JagÄrHär, t.o.m dom vet var jag står och inte har de tagit bort mig som vän för att jag kritiserar ofta och hårt.
Känner b.l.a 4st överläkare, 3st av dem är SD,
Gå och göm er !, ni är fan OBOTLIGA !