2017-12-12, 19:09
Medlem
SERUM10s avatar
Biljardpalatset & Nivå 22
Båda Kungsholmen
Citera
2017-12-12, 19:33
Medlem
NorthernAngels avatar
Far och Son vid Skanstull (F.d. Dovas och Kingstown). Garanterat hipsterfritt. Billigt för oss studenter
Citera
2017-12-12, 20:24
Medlem
SadEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antihipstern
"..autentiska Stockholms barer/kvarterskrogar utan en massa jävla hipsters och modemedvetna kultur elit brats överallt."

Gott så. Ja då är det ju inte så mycket över efter Hirshen och övriga dito barer. I förorten absolut. Men jag antar att TS inte vill eller kan ta sig ut!
Citera
2017-12-12, 20:37
Medlem
SadEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadEyes
Gott så. Ja då är det ju inte så mycket över efter Hirshen och övriga dito barer. I förorten absolut. Men jag antar att TS inte vill eller kan ta sig ut!
Fast å andra sidan. Det finns genuina barer i centrala stlhm utan hipsters.
Citera
2017-12-12, 21:45
Medlem
idiamindadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triglycerider
Norsborglinjen t bana. Från norsborg till bredäng.Bara välja å vraka.
Japp. En extremt skarp gräns där. Kliv för helvetet inte av innan Bredäng, men helst Sätra ty Bredäng sägs ha blivit smyggentrifierat.
Citera
2017-12-12, 22:32
Medlem
thejams avatar
Söderkällaren vid medis. Riktigt jävla sunkigt, både bar och klientel, trots att läget e bra.
Citera
2017-12-12, 23:02
Medlem
Trivselgruppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antihipstern
"..autentiska Stockholms barer/kvarterskrogar utan en massa jävla hipsters och modemedvetna kultur elit brats överallt."
Sa du verkligen "autentisk"? Glöm att jag tänker tipsa dig om något vattenhål, hipsterjävel.
Citera
2017-12-12, 23:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Carmen pa Tjarhovsgatan, dekadensen borjar redan innan man kommit innanfor dorrarna
nar man passerar Bjorns tradgard.

Billig bira,Karhu pa 50 cls. flaska och dom serverar en hamburger tallrik som innehaller
frys hamburger puck,brod ifran korvbrodsbagaren,typ Felix pommes,sallad och ett stekt agg.
Valdigt langt ifran hipster Bun meet bun eller Flippin.Dock helt ok om man ar fylle hungrig och
vill undvika Afghan/Marockanska skaggbarns kaos beteenden vid hamburgerkiosken medborgarplatsen
eller Jerusalems kebab.

Dekadens pa hogvarv med blandat klientel, det var har som Virtanen parkerade nar han blivit
utslangd ifran Hannas pa Skanegatan i borjan av 90 talet.

Grone Jagaren och Kvarnen har uppdaterat sin inredning betydligt pa senare ar VS. Carmen

Inget kommer i närheten av Fridhemsplan, Nivå 22 och såna ställen.
Citera
2017-12-13, 00:32
Medlem
Ängeln gamla stan
Scandic Malmen

Varenda söderförort
Citera
2017-12-13, 03:27
Medlem
vargvids avatar
Lionbar vid hornstull. Den är av något.
Citera
2017-12-13, 06:06
Medlem
Antihipsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadEyes

Håller mig helst utanför spärrarna ja, fått det berättat för mig att oftast får man träffa genuina stockholmare där också, än inne i stan.
Citera
2017-12-13, 10:27
Medlem
Tratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triglycerider
Gillar du sunk finns många alternativ gamla fridhem, dovas, fd 08

Dovas är numera d-pub vid Fridhemsplan.
Bäst är 40kronor ölen, där slipper du gymnasieungdomar och de som somnar vid borden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in