Ha ha ha, du är rolig du.

. Skärp dig tramspelle! Du hittar på och fantiserar rätt ut i luften och stilen är omisskännlig... detta bevisar inget och är ett riktigt självmål som avslöjar dig som desinformatör. Allt detta har vi ju tröskat! Sanslöst känslosamt svammel från sanningsrörelsen och ren desinformation. Dessutom muterar din sanning hela tiden. Inkompetent googlade uppgifter på ett amatörmässigt sätt som inte säger någonting. Dessutom oseriösa regelbrott av värsta slag.

Barbro var Sagnell och ingen annat allt annat är lögn. Har man inside information så vet man detta. Jallai skulle hålla med om detta och alla seriösa med rätt kontakter. Även om Säpo pratat med henne är Säpo oskyldigt hon hade mer andlig gemenskap med IB. Så fort det bränner till i tråden med intressanta uppgifter kommer du in och rör till det med långa inlägg av bara svammel, tror att du egentligen har koppling till DF och bittergubbarna på ögat genom "reverse psykology".
Varför får inte visa saker diskuteras sakligt? T.e.x. Sydafrikas inblandning. Det där är ren Bullshit och lögn. Varför går du i taket och reagerar känslomässigt istället för rationellt på vissa saker. Varför använder du ständigt smutsiga metoder att attackera med lögner regelbrott och allmän arrogans mot forumets regler?
Är det ett patologiskt problem med icke-existerande självinsikt eller medveten desinformation.
Herr Boboslacke är både dåligt påläst och korkad när han fabricerar så uselt. Jag tror de flesta ser det desperata mönster som framträder när olika alias avslöjar sin korkade agenda att sabotera allt seriöst med trams, lögner och regelbrott. Det hjälper inte med upprepade skrönor om sina kontakter med Säpo som f.d. säpoagent de är överbevisade för länge sedan som lögner. Varför lägger någon så mycket kraft på att konstruera sådant här för att tysta en seriös diskussion eller vad som får någon att överträda hederlighet och forumregler. Modigt eller korkat?
De defensiva attackerna mot t ex Jallai och seriösa debattörer och andra skapar ingen klarhet om annat än att anonyma krafter oroas av intresset för äkta uppslag som sydafrika och Chip Tatum. Enkelspårighet eller organiserad desinformation.
Sitter i armstolen och fabulerar ihop ideer som utgångspunkt för svindlande teorier. Tapetserar nätet med olika nick med sånt som egentligen bara hjälper ögat. Det finns dock aldrig en enda annan källa på något trots att det alltid efterfrågas av andra. Senare verkar Bobo hårt bearbetad av Donald och använde det men var noga att referera enbart, på ett oförståeligt sätt. Överdrivet sanslöst språk, rena HOLLYWOOD. Sydafrikaförnekelse och jag vet inte allt trams han hittar på. Noll självinsikt, självdistans och självkritik

Inte ett enda oberoende stöd för det svammel han sprider som en gödselspridare på steroider. Aldrig någonsin. Självsäkert postulerande om SANNINGEN utan minsta källa. Faktaresistenta monologer patologiskt framförda med en överdriven retorik. Insinuanta antydningar om att vissa är si eller så. Döm själva vem som försöker desinformera i tråden utan röd tråd
Undrar hur verkligheten (IRL) ser ut i hans fall ? med rabiata utfall ? kanske ser han spöken där också och försöker koppla ihop saker fritt ur fantasinäven där också eller så är han lugn som en filbunke och avreagerar sig på nätet som många troll. Vad hände t ex med hans halvkvädna visor om Donalds märkliga övningar i förhållande till Barbro som inte var Sagnell? Det blev plötslig ganska tyst där igen...
Men vem vet du kanske har rätt om skottordningen. Det är kreativ galenskap. Inget fel på energin dock. Försök förstå det komplexa spelet och se de förgiftade äpplena i korgen med någon frisk frukt!
Upprepning av samma svammel som svar på konkreta frågor är uppenbart det enda du kan komma med. Att du orkar. Skall du hävda att Barbro inte var Sagnell så får du fan ta mig redovisa en källa. Påstådda egna åsikter är inte fakta utan svammel. Inte heller Jallai ryggar för att bemöta dårar på nätet. Har du du egentligen läst hans blogg där det framgår ganska tydligt att Barbro var Sagnell?
Så du vet mer än vad du googlar fram? Nej du min käre vän. Du blandar ihop dina demoner och får en soppa av en svart konspiration. Ta emot hjälpen att dissekera vilka fakta som står för verkliga uppgifter så kan du skilja äpplen och päron och få ingiverlser om mera trovärdiga scenarion än förräderi från enbart svensk konspiration med hopfantiserade inside-info med budskap och koder för att kommunicera där du och Jallai är den ende egentligen som vet.
Ingenstans försöker du styrka att ständiga kritik har något med verkligheten att göra.
Jag och andra har hänvisat till olika verifierbara uppgifter ständigt. Skärp dig. Om du slutade svamla och se dig själv som ofelbar och lyssande lite kanske du skulle få ordning i logiken.
Vi har redan förstått att du inte respekterar vare sig forumregler, sanning eller hyfs. Varför denna flod av aktiviteter för att misskreditera seriösa debattörer med grova insinuationer som att de skulle vara desinformatörer och många försök att röra till det men OT. Som sagt har du nog varken intelligens eller Flax nog att lyckas nu heller. Alltid är det andra som inte är underbyggda och han själv som vet den absoluta sanningen. Retoriska härskartekniker som fördunklar en bra diskussion. Var har vi hört den visan förut? Försöka tillskriva andra åsikter tagna ur luften. Stilen är tydlig...
(tänkte du kanske förstår om jag använder ditt språk.)
(Kejsaren är naken, oj nu kanske jag skall ta mina tabletter) : ) : )
(Regelbrott? nej bara samma språk som Bobo kommer undan med i tråden och som förpestar en seriös debatt. Trams? nej konstruktiv satir i syfta att göra debatten bättre i forumet.)