2017-11-29, 13:30
Medlem
angestmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskai123
Tjenixen på er. Hur länge kan man bruka Lyrica utan att må pyton? Knaprade i mig 300mg igår vilket gav ett mycket lyckat rus. Kan jag ta det idag igen utan risker?

Hur många dagar ska man vänta efter att ha använt?

Du mår inte dåligt av Lyrica, däremot kommer du inte känna lika mycket idag, toleransökningen är enorm, många höjer 100mg eller mer varje dag när de kör flera dagar i rad. Vill du behålla det fina ruset på 300mg ska du inte ta det mer än 2 gånger i veckan.
Citera
2017-11-29, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av angestmannen
Du mår inte dåligt av Lyrica, däremot kommer du inte känna lika mycket idag, toleransökningen är enorm, många höjer 100mg eller mer varje dag när de kör flera dagar i rad. Vill du behålla det fina ruset på 300mg ska du inte ta det mer än 2 gånger i veckan.

Okej, tackar. Då kör jag på idag igen för att sedan ha en veckas uppehåll!
Citera
2017-11-29, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Ja exakt minst lika gott om inte godare

Skulle bestämt vilja hävda att det är ÄNUU godare att äta på lyrica än cb
Citera
2017-11-30, 22:25
Medlem
nocoolnamejims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Mmh inte konstigt att viktuppgång är en vanlig biverkning. Om jag skulle äta Lyrica dagligen skulle jag väga tresiffrigt, utan tvekan. Nu lyxar jag bara till det ibland med Lyrica för att boosta Subutex, alkohol, benso eller nån annan drog. Det är en fin grej med Lyrica, den fungerar som boost på dom flesta droger Och att Lyrica inte är narkotikaklassat är för mig en gåta!

Tänk mig då, som ätit Lyrica dagligen i 9 år!!! =DDD

Nej då, alltid varit en rätt liten kille, så jag är fortfarande "normalviktig" som person. (Än så länge, åtminstone.)
Citera
2017-12-01, 07:20
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nocoolnamejim
Tänk mig då, som ätit Lyrica dagligen i 9 år!!! =DDD

Nej då, alltid varit en rätt liten kille, så jag är fortfarande "normalviktig" som person. (Än så länge, åtminstone.)

Vad är du det för? 9 år känns som lång tid... kanske dags att trappa ur och lägga av nu?
Citera
2017-12-01, 09:46
Medlem
är det safe att dricka lite svag alkohol på lyrica? ingen starksprit
Citera
2017-12-01, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inknotmink
är det safe att dricka lite svag alkohol på lyrica? ingen starksprit

Beror ju helt på vilka doser du tänker på
Citera
2017-12-01, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Beror ju helt på vilka doser du tänker på

okej, vad är farorna då? har inte tänkt att bli berusad
Citera
2017-12-02, 00:14
Medlem
shedevilswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inknotmink
okej, vad är farorna då? har inte tänkt att bli berusad

Jag sitter just nu med 900mg lyrica, typ 0,6g amfetamin och 3 starkscider 7,0or. Mår toppen, no problems
Citera
2017-12-02, 21:25
Medlem
Har köpt lyrica, 300mg ”Pfizer” från en säljare på FS som med största sannolikhet inte är apoteksgrejer (vilket jag inte hade väntat mig heller). Dock hade jag väntat mig att få pregebalin iallafall. Men detta är det något skumt med. Jag får spasmer och rycker till i olika kroppsdelar helt okontrollerat någon gång per minut. Då doserar jag inte högre än 300mg heller. Annars är effekten ganska lik riktiga lyrica. Någon som varit med om detta och vet vad det kan vara i kapslarna?
Citera
2017-12-02, 21:29
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tatcher
Har köpt lyrica, 300mg ”Pfizer” från en säljare på FS som med största sannolikhet inte är apoteksgrejer (vilket jag inte hade väntat mig heller). Dock hade jag väntat mig att få pregebalin iallafall. Men detta är det något skumt med. Jag får spasmer och rycker till i olika kroppsdelar helt okontrollerat någon gång per minut. Då doserar jag inte högre än 300mg heller. Annars är effekten ganska lik riktiga lyrica. Någon som varit med om detta och vet vad det kan vara i kapslarna?

Då är vi två. Jag får EP-anfall på 600mg om jag inte har tolerans. Det är förmodligen någe pseudopregablin, hemkokat i Kina eller liknande.
Citera
2017-12-02, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lääz_kelly
Då är vi två. Jag får EP-anfall på 600mg om jag inte har tolerans. Det är förmodligen någe pseudopregablin, hemkokat i Kina eller liknande.

Du brukar inte få EP vid 600mg om du intar riktigt lyrica alltså? Är ditt också från FS?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in