2017-11-21, 19:21
  #73
Medlem
EMMA1994s avatar
Tog det 2 veckor efter jag fyllt 18 8500 kr kostade det
Citera
2017-11-21, 19:24
  #74
Medlem
BetoBeto-Sans avatar
18. Betalade halkbana, uppkörning och teoriprov, blir väl en ~1500 totalt.
Citera
2017-11-21, 19:27
  #75
Medlem
olasvenssons avatar
18 år.

På min tid fick man börja övningsköra tre månader innan man fyllde arton år. På självaste Julafton var min första övningsdag. Mamma var inte så pigg på att köra denna dag. Men det gick bra ändå.
Citera
2017-11-21, 20:48
  #76
Medlem
Quattroportes avatar
Tog körkort strax innan jag skulle fylla 20. Har bara övningskört privat och betalade bara för dom obligatoriska momenten, minns tyvärr inte riktigt vad det kostade. Klarade både teori och uppkörning på första försöket.
Citera
2017-11-22, 03:01
  #77
Medlem
CygneRouges avatar
16 för A-lätt (1988); kuggade första körningen. Alla andra uppkörningar har gått med flaggan i topp. AB [1.06]
Citera
2017-11-22, 14:26
  #78
Medlem
B tre månader efter jag fyllt 18.
BE C DE i lumpen ett år senare.
A direkt efter muck.

B betalade jag för sju lektioner och halkkörning gick på sammanlagt två papp om jag inte minns fel.
Trafikkortet fick jag gratis av Försvarsmakten, behövde inte ens betala lämp.
A tog jag tre lektioner men minns inte riktigt vad det kostade mer än att lämpet kostade 800 mot 190 för trafikkortet jag tagit två månader tidigare.
Citera
2017-11-22, 14:55
  #79
Medlem
heriks avatar
Jag var 18 och det kostade mej 200 kr .Bensinen kostade 78 öre och en körlektion 25 kr
Citera
2017-11-22, 15:04
  #80
Medlem
18 år 6 dagar. Kostade ca 1500 lämp 5 körlektioner halkkörning
Citera
2017-11-22, 15:05
  #81
Medlem
18 år. Körde mest privat så det var inte så kostsamt. Föräldrarna betalade så jag minns inte totalen.
Citera
2017-11-22, 15:37
  #82
Medlem
16 år första gången, 18 år andra gången ...
Citera
2017-11-23, 21:12
  #83
Medlem
FuriousRages avatar
När jag tog kortet så hade jag passerat 30.
Mest för att jag inte hade behov av det, sedan fick jag ett bra jobb som hade körkort som krav, då tog jag den på 5 veckor med bara 2 fel på teorin.
Citera
2017-11-26, 09:38
  #84
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herik
Jag var 18 och det kostade mej 200 kr .Bensinen kostade 78 öre och en körlektion 25 kr

Hoppla, det måste varit ett tag sen.
Får man fråga när ?

Peace
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in