2017-11-17, 12:22
Medlem
coreyhartfanclubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Artister och antal ensamkommande som de tagit emot i sitt hem.
Enligt Aftonbladetartikeln säger Björn Kjellman och hans fru att de har en (1) afghan som bor hos dem. Så då har vi åtminstone en som lever pyttelite grann som han lär.
Citat:
Ursprungligen postat av Björn Kellman i Aftonbladet
"Vi är personligt berörda av det här. Vi har en kille som bor hos oss som är ensamkommande. Så det är klart att vi verkligen brinner för det här och är jävligt upprörda."
Citera
2017-11-17, 12:33
Medlem
Nowhere Hills avatar
Hur länge ska detta patrask få lov att fortsätta förstöra Sverige ?
Vissa av dess "celebriteter" har så mycket blod på händerna att det borde vara åtalbart.
Varje mord, våldtäkt, misshandel osv som utförs av en flykting läggs vid dessa hjons dörr.
Eftersom dom är sociopater så bryr dem sig föga.
I min drömvärld så borde dessa fängslas under lång tid och dessutom straffas finansiellt (alltså betala ekonomiskt för det dem skrikit för och dess konsekvenser)
Det lär aldrig bli så men man kan ju drömma medans man fortsätter kampen på det "realistiska planet"
Lite kred till dem fåtal typ Kellman som lever som dem lär (han verkar endast naiv)
Citera
2017-11-17, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Många ensamkommande flyktingbarn har hunnit bli vuxna för att deras asylansökningar tagit så lång tid att behandla.

Det är inte krig i danmark, skicka tillbaka dem.
Citera
2017-11-17, 12:46
Medlem
Jag noterar att Jonas Gardell är med på listan, men inte Mark Levengood. Undrar hur det hänger ihop?
Citera
2017-11-17, 12:49
Medlem
CoopColas avatar
Det är lätt att vara duktig, pk och för mångkultur när man har pengar att köpa sig fri ifrån galenskapen. De har sina barn i bra och fina skolor, bor tillsammans med andra vita skötsamma människor, åker aldrig tunnelbana utanför tullarna, privata sjukhus och behöver aldrig låta sina unga döttrar gå hem själva i ett otryggt område och samtidigt riskera att bli utsatta för något vidrigt.

Förbannade kappvändade hycklare!
Citera
2017-11-17, 12:53
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coreyhartfanclub
Enligt Aftonbladetartikeln säger Björn Kjellman och hans fru att de har en (1) afghan som bor hos dem. Så då har vi åtminstone en som lever pyttelite grann som han lär.

Åh fan, Kjellman är alltså gift sen 1994 ser jag när jag sökte på honom. Har alltid trott att han var fikus....
Citera
2017-11-17, 12:58
Medlem
Nekro.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Det kallas entitlement. DEssutom är många av de här personerna c-kändisar, vem är t ex Thom Gisslén?

Personen i fråga finns inte ens på Wiki så det säger ju en hel del om hur tunga dessa namn är.
Citera
2017-11-17, 13:10
Avstängd
Då ska dessa B- och C-kändisar bojkottas.
Citera
2017-11-17, 13:21
Medlem
another-devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Många ensamkommande flyktingbarn har hunnit bli vuxna för att deras asylansökningar tagit så lång tid att behandla.

Javisst, de kom 2015, hävdade att de var barn och nu har de hunnit fylla 28...
Citera
2017-11-17, 13:38
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Åh fan, Kjellman är alltså gift sen 1994 ser jag när jag sökte på honom. Har alltid trott att han var fikus....
Vad skulle du göra om du var fikus och fast i ett giftermål?
Man tar förstås hem en översexuell liten afghanpojke. Någon måste ju lära honom att bada, duscha, klä på sig och hur man har sex på alla möjliga olika sätt.

Han syns däremot inte på ratsit. Skulle vara kul om någon hittade bild på den lyckliga och fantastiskt goda familjen Kjellman. Jag är skeptisk och tror att man har skarvat ordentligt, möjligen hälsade skägget på en dag eller två, men det kan man ju inte säga om man vill framstå som god.
Citera
2017-11-17, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninja4Life
Jag noterar att Jonas Gardell är med på listan, men inte Mark Levengood. Undrar hur det hänger ihop?

Han representerar förmodligen deras hushåll, har svårt att tänka mig att Mark är främlingsfientlig.
Citera
2017-11-17, 14:00
Medlem
Uppdatering 2:
Björn Kjellman lär ha en liten pojkvasker hemma så vi lägger till en etta på honom.

Uppdatering 1:
Pernilla Wahlgren lär ha haft någon tidigare. Vi ger henne en 0,5 så länge tills det kan bekräftas.

Artister och antal ensamkommande som de tagit emot i sitt hem.

Namn - antal
Carola Häggkvist - 0
Björn Kjellman - 1
Gunilla Röör - 0
Jonas Gardell - 0
Måns Herngren - 0
Shirley Clamp - 0
Malena Ernman - 0
Niklas Strömstedt - 0
Martina Haag - 0
Pernilla Wahlgren - 0,5
Helen Sjöholm - 0
Per Andersson - 0
Louise Hoffsten - 0
Danny Saucedo - 0
Molly Sanden - 0
Peter Jöback - 0
Oscar Jöback - 0
Lisa Nilsson - 0
Marika Willsted - 0t
William Spetz - 0
Hannes Holm - 0
Tomas von Brömssen - 0
Hanna Hedlund - 0
Bianca Kronlöf - 0
Tiffany Kronlöf - 0
Thom Gisslén - 0
David Granditsky - 0
Christine Meltzer - 0
Filip Zandén - 0
Lasse Holm - 0
Babben Larsson - 0

Listan uppdateras efterhand som antal förändras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in