Citat:
Har kurat till och från i 4-5 år och det här är första gången värdena spökar för mig. Brukar visserligen kolla efter PCT och då har allt alltid sett bra ut. Nu kollade jag för att jag mest var nyfiken på östrot men tog allt det andra i samma veva.
Legat on sen början på maj. Körde testo c i början, hade tren e (300 tren e var 7e dag) i bilden under sommaren i 12v och klev som sagt av för dryga 2 månader sen.
Har inte kört några orala eller nåt annat denna runda. Drar inte i mig värktabletter eller nåt sånt heller. Måttlig alkoholkonsumtion (tog testerna i onsdags förra veckan och var ute i helgen, men det bör väl knappast ha påverkat?)
Fattar inte om det är trennet som spökar mer än 2 mån efter att jag klev av det. Tar levern så lång tid att hitta tillbaka?
Vad kan jag göra till nästa test för att hjälpa levern? dricka mer vatten? Något mer? Så gör jag ett nytt test om 2 veckor.
Legat on sen början på maj. Körde testo c i början, hade tren e (300 tren e var 7e dag) i bilden under sommaren i 12v och klev som sagt av för dryga 2 månader sen.
Har inte kört några orala eller nåt annat denna runda. Drar inte i mig värktabletter eller nåt sånt heller. Måttlig alkoholkonsumtion (tog testerna i onsdags förra veckan och var ute i helgen, men det bör väl knappast ha påverkat?)
Fattar inte om det är trennet som spökar mer än 2 mån efter att jag klev av det. Tar levern så lång tid att hitta tillbaka?
Vad kan jag göra till nästa test för att hjälpa levern? dricka mer vatten? Något mer? Så gör jag ett nytt test om 2 veckor.
12 veckor på tren e, högst sannolikt att dina njurar som spökar med lever värdena enligt mig.. börja ta en titt på det och ja, att det visar sig upp till 2 månader efter bruk är inga konstigheter för mig iallafall, mina njur värden är fortfarande åt helvete och jag hopade av trennet någon gång i augusti tror jag om jag slänger ur mig något rakt upp och ner men det går o back tracka i min kur rapport för dig som är mer intresserad av detta
tänk på att det behöver inte nödvändigtvis vara levern ensamt... det finns MÅÅÅÅÅÅNGA faktorer som gör att dina lever värden sticker iväg och det är för att när det kommer till kroppen så gör levern mycket av hårdgörat ensamt, nu skenar vi iväg jävligt långt här men det behöver inte ens vara AAS relaterat men nu är de det med största sannolikhet, men som sagt jag tror att felet ligger mer i njurarna än vad det faktiskt gör i levern men det är bara en teori och som karl säger så är det du som har all grund fakta
ökat vätskeintag hjälper både lever och njurar extremt mycket under lång sikt så där kan du absolut börja.. tänk dock på att reglera micros efter ditt ökade vattenintag då detta påverkas markant när du ökar de dagliga vätskeintaget
du kan även vända dig till olika vitamin complex som ska vara bra för lever / njure som exempel liver and organ defender av 5%nutrition, milk thistle osv osv...