2017-11-09, 15:18
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giftman78
Jag kallar det inte att ta tag i problemet när man låter personen jobba kvar på firman. Med tanke på att Timell fick gå för liknande beteende så är det tydligt att män och kvinnor behandlas olika i den här frågan. Män ligger ca 50 år efter när det kommer till att anmäla det man faktiskt utsätts för av sliskiga kvinnor.
Det går inte att jämföra TV4 och SR när det kommer till personalpolitik och villkor - TV4 har, med all säkerhet, "tuffare" villkor än kommunistbolaget SR.
Citera
2017-11-09, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Det går inte att jämföra TV4 och SR när det kommer till personalpolitik och villkor - TV4 har, med all säkerhet, "tuffare" villkor än kommunistbolaget SR.

TV4 anlitar mest frilansare och produktionsbolag. Vad gäller Timell tog det ju lång tid innan de ville släcka guldkalven trots alla kända skandaler. Och Bard har fått säga att han vill ligga med idoldeltagare i rutan utan någon reaktion.
Citera
2017-11-09, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrtrattkantarell
Har hört för länge sedan av en anställd på SR att LB varit psykisk instabil rätt länge, och att man får trippa på tå för att inte hon ska få ett psykbryt. Även att hon skulle vara lite folkskygg och vara tvungen att ha saker på sitt sätt...annars jobba hon inte.

Jag tycker faktiskt himla synd om henne.

Men det var helt rätt att hon måste lämna SR.
Citera
2017-11-09, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wayahead
Vad Lotta Brome har gemensamt med Soran Ismail är att de har varit Hanna Stjärne och Cilla Benkös megafoner. Det hela är en enorm förlust för dessa Stazifeminister och förhoppningsvis sätter hela det feministiska public service framtid på spel!

Det är dags att lägga ner SVT / SR, som sänker hela Sverige och är orsaken till den ökande psykiska ohälsan!

Om inte finansieringen av Propaganda Service hade ändrats till skatt från licensavgift hade de väl fått lägga ner skiten.
För inte vill väl folk finansiera en rutten PK-media, som tycks genomsyrad med ett antal sexdårar.
Citera
2017-11-09, 15:26
Medlem
kardashanarsels avatar
Citat:
Vad Lotta Brome har gemensamt med Soran Ismail är att de har varit Hanna Stjärne och Cilla Benkös megafoner. Det hela är en enorm förlust för dessa Stazifeminister och förhoppningsvis sätter hela det feministiska public service framtid på spel!

Det är dags att lägga ner SVT / SR, som sänker hela Sverige och är orsaken till den ökande psykiska ohälsan!

Håller med Finns det nåt mer deprimerande än Sveriges radio ?
Negativa deppiga radio
Citera
2017-11-09, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar

Fast mer synd om de hon trakasserat.
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar

Mja, men däremot är det nu jävligt synd om hennes 11-åriga dotter som inte får en "kul" mamma, den närmaste tiden i alla fall...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giftman78
Jag kallar det inte att ta tag i problemet när man låter personen jobba kvar på firman. Med tanke på att Timell fick gå för liknande beteende så är det tydligt att män och kvinnor behandlas olika i den här frågan. Män ligger ca 50 år efter när det kommer till att anmäla det man faktiskt utsätts för av sliskiga kvinnor.
Frågan är väl dock om hon får stanna kvar efter att allt är utrett. Kan aldrig tänka mig att SR kan ha henne kvar.
I Timells fall var väl det som hände nu senast droppen som fick bägaren att rinna över. Han har ju varit i blåsväder av och till genom åren. Har aldrig hört något om Bromé tidigare, men jag kan ha missat det.
Däremot är nog anmälningsnivån hos män som utsatts för sextrakasserier jävligt låg. Mer skamfyllt då en man ska vara "stor och stark".
Citera
2017-11-09, 15:29
Medlem
Wayaheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isakat
Om inte finansieringen av Propaganda Service hade ändrats till skatt från licensavgift hade de väl fått lägga ner skiten.
För inte vill väl folk finansiera en rutten PK-media, som tycks genomsyrad med ett antal sexdårar.
Jag tänker inte på finansieringen, utan på mjukvaran, innehållet, de kan helt enkelt inte bara fortsätta som de gör. Man flyttade in Beckomberga Sjukhus i pk-bunkrarna på Gärdet, verksamheten är lika degenererande som subversiv!
Citera
2017-11-09, 15:32
Medlem
Det här klippet kanske kan bli historiskt som det sämst rollbesatta programmet i Svts historia, allt från programledare till deltagare. Håll tillgodo.

https://www.youtube.com/watch?v=C_ImkV0SlC0
Citera
2017-11-09, 15:32
Medlem
Citat:
Jag tänker inte på finansieringen, utan på mjukvaran, innehållet, de kan helt enkelt inte bara fortsätta som de gör. Man flyttade in Beckomberga Sjukhus i pk-bunkrarna på Gärdet, verksamheten är degenererande!
Knepigt det här, hade det varit en man så hade hela Sverige vetat om det, men nu är det en kvinna....då blir det helt tyst...snacka om jämlikhet!!!
Citera
2017-11-09, 15:35
Medlem
dolmiodags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isakat

Det får vi väl göra ändå, även i fortsättningen? Eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in