Citat:
Ursprungligen postat av
Vasectomater
Du och dina fjantiga inlägg som inte för något vettigt öht till tråden..
Du är i fel forumsdel, i konspirationsforumet skulle dina inlägg vara mer populära. så förvänta dig att fler sågar dina patetiska inlägg
Citat:
Polisen/FBI kan mycket väl stoppa det enda ögonvittnet till århundradets massaker att dra ut från landet.
För att göra det krävs ett beslut från en domare,
som jag redan sagt i min förra post som du ignorerade.
Dom kan bara inte belägga folk med reseförbud hursomhelst.
Citat:
Och de borde de givetvis ha gjort i detta fall. När Campos bilade ner till Mexico så uteslöt polisen ännu inte att Paddock kunde ha haft en medhjälpare. Just i början är det kritiskt, detta fall var kaotiskt och jag kan tänka mig att en genuin undersökning hade behövt förhöra Campos flera gånger. Särskilt med tanke på att dom ändrat på tidslinjen oftare än vad du antagligen byter kallingar.
Kanske det, men vad betyder det? antagligen ingenting, typiskt foliehattare att placera in alla händelser så dom passar i sin lilla ekokammare.
Citat:
Campos gick med krycka. Även såna som dig borde således kunna lista ut att skottskadan var lite allvarligare än ett skrapsår. Campos hade svårt att gå, eller ville i alla fall ge intrycket av att så är fallet.
Ingen här har pratat om ett skrapsår,
vad svamlar du om egentligen? Sluta spekulera om saker du inte vet någonting om, uppenbarligen var skottskadan inte tillräckligt allvarlig för att hjälpa till vid brottsplats, och att ha dessutom kunde resa snart därefter stödjer det ännu mer.
Citat:
Om han nu var så skärrad av allt våld så är väl Mexico sista platsen att vila upp sig på?
Så nu är hela Mexico laglöst helt plötsligt?
Som jag sa innan så kan han mycket väl ha sin släkt i Mexico, då är det absolut mest logiskt att han åker just dit istället för att barrikadera sig i sitt hem utan att ens kunna gå utanför sin dörr pga av alla reportrar.
Men denna helt rationella och logiska förklaring är du inte ens beredd att kontemplera,
för det passar återigen inte in i din paranoida världsbild.
Citat:
Och jo, snuten är skyldig till att hålla publiken informerad. Att dom stammar, är nära till psykbryt och visar ilska och slänger på luren till journalister som ställer simpla frågor hör inte till normen.
Hör till normen?
USAs absolut dödligaste masskjutning hör inte heller till normen. IDIOT