Citat:
Har inte mycket att invända mot dina punkter.
Men vad tror du om våran gärningsman, hade han rekognoserat innan?
Var hon ett "projekt" eller utvald av slumpen?
Vi har helt klart att göra med en kaotisk gärningsman, frågan är
om de bekanta eller okända för varandra.
Men vad tror du om våran gärningsman, hade han rekognoserat innan?
Var hon ett "projekt" eller utvald av slumpen?
Vi har helt klart att göra med en kaotisk gärningsman, frågan är
om de bekanta eller okända för varandra.
Jag tror definitivt INTE att vår GM känner BO det kunde likaväl vara en yngre tjej. Det viktiga är bara att vara fysiskt överlägsen. Jag är inte säker på att GM har rekat området men helt säkert har han varit där förut. Han har tagit sig dit antingen via cykel eller möjligen med buss och promenerat sista sträckan. Han har haft egna knasfantasier om att döda någon men aldrig tidigare vågat. Jag skrev tidigare att han bor inom 5 mil och då gäller buss. Är det cykel så bor han inom max 1 mil. I övrigt en enstöring som jag redan har nämnt. Det tar säkert lite tid före GM kommer att prata om händelsen och det kommer helt säkert via kontakt med psykvården eller att han anmäler sig själv. Jag tror att det är fråga om att ha is i magen för GM klarar aldrig av att leva med detta i hemlighet. Tror heller inte att det kommer ske något mer dåd för nu har GM uppnått sitt mål. Sen skall vi alla komma ihåg att det är också lite av en möjlighet för GM att en gång i livet bli omtalad och stå i centrum........
Så 5-10 år tillbaka i Ulricehamn i skolan så fanns det en elev som ansågs väldigt udda och knappt märktes i något sammanhang. Någon som jämnåriga idag aldrig skulle kunna tro skulle kunna göra sig skyldig till mord......