Är det någon som reflekterat över dårfinkarna som hela tiden, ända sedan försvinnandet faktiskt, postar knäppa inlägg på MPS skallgångsidor? Spontant känns det som att någon/några vet något och försöker säga något. Profilbilderna är alltid stulna, ofta från en kändis av något slag, och namnet verkar ibland bara driva lite med sökdeltagarna men ibland undrar jag om inte man försöker peka ut en plats eller område.
De senaste gångerna har filuren(erna) kallat sig för "Hulta Skog" och "Hulta Holm". Det finns ett ställe utanför Pålsboda som heter Hulta. Där finns ett sågverk. Platsen ligger nära RV51 och det finns dammar/vattendrag i närheten och även en mosse och kärr. Se karta;
https://kartor.eniro.se/m/5o4l1
Skog och holm kan ju syfta på Skogaholm, eller möjligen en person som heter Skogholm, eller kanske BOR i Skogaholm el. omnejd?
Detta är såklart lösa spekulationer men det går inte att komma ifrån att någon ger sig ju inte med att trakassera MPS.
Kanske är det någon som vet något, någon som inte mår så bra kanske, någon som sover dåligt om nätterna?
Hade jag haft möjlighet hade jag hade nog börjat leta i de där trakterna.