Citat:
Ursprungligen postat av
Glimpz
Vid denna tiden på året så tycker jag att det är extremt sällan. Spåren blir allt sunkigare när hösten kommer och vid området jag tror det har skett så är det nästan som små sänkor i marken om det regnat riktigt mycket.
Om det nu r exakt där jag tror att det är så har man färdats ungefär 3,5-4km om man tar sig i rätt riktning på spåret. Har hon varit förföljd så har personen i fråga hängt på en bra bit om det är den rutten BO har tagit. Nästan ända till slutet på banan(5km). Konstigt även att det skedde där. Golfklubben är egentligen det enda stället man kan se annat folk än motionärer längs med banan förutom något enstaka hus där i alla fall jag aldrig sett någon röra sig.
Då har hon varit ute ett tag och kanske fått en obehaglig känsla kring någon som springer tätt bakom under en längre sträcka och ringer sin man för säkerhetsskull. Vilket skulle kunna förklara varför polisen tar ärendet på så stort allvar att dom åker omedelbart. Spekulation.
Edit: Nej, förresten jag tar tillbaka det. Hon skulle varit hemma kl 16, men larmet inkom 18:30. Har hon meddelat sin man om något sådant så hade han ringt tidigare.