2017-10-25, 15:57
Medlem
5549s avatar
Någon med koll på Ulricehamn med omnejd som har lust att peka ut fyndplats och området som BO bodde på på karta? Även om det finns intressanta byggnader eller områden kring motionsspåret, någon nämnde närhet till flyktingboende.
Citera
2017-10-25, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av udon
Ja, dom flyger med sina helikopterhundar nu!

Helikopterhundar? Vad är det för något?
Får konstiga bilder i huvudet av radiostyrda hundar med propellrar på ryggen.
Citera
2017-10-25, 16:02
Avstängd
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Med inriktning "Arbetsmarknadsåtgärder, flyktingmottagning och integration" enligt hennes Linkedin.

Ja, ledtråd saknas alltså inte.
Citera
2017-10-25, 16:06
Medlem
Browngreeneyess avatar
Förjäkligt, kan bara finnas två motivbilder, våldtäkt eller arbertsrelaterad...
Citera
2017-10-25, 16:07
Medlem
GrusNegers avatar
Citat:
Någon med koll på Ulricehamn med omnejd som har lust att peka ut fyndplats och området som BO bodde på på karta? Även om det finns intressanta byggnader eller områden kring motionsspåret, någon nämnde närhet till flyktingboende.

Finns inga boenden i närheten vid Lassalyckan.
Citera
2017-10-25, 16:08
Medlem
Zoom008s avatar
Dom här flyktingbarnen är ju vana med äldre kvinnor och ser dom som objekt. Inte alls förvånad. Varenda afghan borde tro att det ska vara grått och glest nertill?
Citera
2017-10-25, 16:10
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrusNeger
Dom har väl både cyklar och ben att gå med. Det är ju inte så att dom står utanför anläggningen och inväntar? Kan sätta en peng på att det är en afghan eller somalier.
Citera
2017-10-25, 16:10
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrusNeger
Okej. Verkar finnas camping i området, är det något som är "bebott" såhär höst/vinter?
Citera
2017-10-25, 16:11
Medlem
GrusNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Dom har väl både cyklar och ben att gå med. Det är ju inte så att dom står utanför anläggningen och inväntar? Kan sätta en peng på att det är en afghan eller somalier.

Skulle inte förvåna mig heller. Men flyktingboende i närheten finns det inte vad jag vet.
Citera
2017-10-25, 16:13
Medlem
GrusNegers avatar
Citat:
Okej. Verkar finnas camping i området, är det något som är "bebott" såhär höst/vinter?

Campingen ligger precis jämte vandrarhemmet där folk ofta startar sin löptur. Campingen är oftast bebodd året runt men är väldigt liten och kan inte tänka mig att det bor mer än ca 5-10 pers där vid denna årstid.
Citera
2017-10-25, 16:16
Medlem
kardashanarsels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008

Nej de är inte ensamma i skogen Tror på svensk mördare
Citera
2017-10-25, 16:17
Medlem
5549s avatar
Att hon dödades när hon var ute och sprang, en bra bit från sin egen bostad vad jag förstår, gör att jag nog mer lutar åt ett slumpmässigt överfall. En missnöjd asylsökande som fått avslag hade nog gett sig på kvinnan i direkt anslutning till hennes arbetsplats, eller åtminstone vid bostaden. Överfall i motionsspåret hade krävt att personen förföljde kvinnan under en lång tid, dessutom brukar inte sällan såna människor vilja åka fast för att spendera ett par år i fängelset.

Jag gissar på en överfallsvåldtäkt, inte nödvändigtvis genomförd, som slutat illa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in