2016-04-23, 21:00
Medlem
Pfaltzs avatar
Såg precis på "Smartare än en femteklassare" där Kroner är värsta PK-form och på tramsigt Göteborgsvis argumenterar för fler flyktingförläggniningar i Sverige. Såklart SVT, men ändå. Har inte varit en fan av Lasse innan, men nu tog han en nosedive i bästa Skavlan-stil.
Citera
2016-04-23, 21:42
Medlem
No-n-sences avatar
Nu finns det väl flyktingförläggningar i de flesta kommuner, även de rika. Varför sa han inte att han ville ha fler ändå?
Citera
2016-04-26, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No-n-sence
Nu finns det väl flyktingförläggningar i de flesta kommuner, även de rika. Varför sa han inte att han ville ha fler ändå?

Vad han säger har ingenting med politik att göra, utan det är ett sätt att signalera social samhörighet till specifika nätverk. Ungefär som vissa klädesplagg som fyller samma funktion.

F.ö. borde väl uttalandet vara ett uppenbart fall av partiskhet? Vilka ursäkter skulle granskningsnämnden hitta på för att inte fälla programmet?
Citera
2016-04-26, 08:44
Medlem
No-n-sences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlKaviar
Vad han säger har ingenting med politik att göra, utan det är ett sätt att signalera social samhörighet till specifika nätverk. Ungefär som vissa klädesplagg som fyller samma funktion.

F.ö. borde väl uttalandet vara ett uppenbart fall av partiskhet? Vilka ursäkter skulle granskningsnämnden hitta på för att inte fälla programmet?

Och än mer humoristiskt är att vi faktiskt har en regering som består av partier som vill göra det här. Så varför görs det inte? Kan det vara verkligheten som kommer ikapp att man har varken de ekonomiska medlen eller majoritet i riksdagen?
Citera
2016-11-13, 10:13
Bannlyst
http://www.expressen.se/gt/kroners-harda-attack-mot-donald-trump/

Citat:
Sd fullständig katastrof

Jaha. Ännu en kändis som pissar på sin publik och som vi bör bojkotta.
Citera
2016-12-29, 01:23
Bannlyst
Lasse Kronér spottar inte i glaset nu har han varit i bråk på krogen igen 2017 så kommer han skriva en bok om sitt missbruk. Jag känner en som gick i hans klass som liten han är hemlös.

Lasse Kronér kommer att klara sig han har dunkat halva artisteliten i ryggen. F...a

Ingen växer till himmlen
Citera
2016-12-29, 13:20
Medlem
Isnatts avatar
Har fått intrycket att Lasse vill ses lite tuffare än vad han är. Alltså att han vill hävda sig vara en som inte bangar om det hettar till. Har läst det i intervjuer att han påstår att han har hett temperament. Det är väl inget att eftersträva tänker jag. Men kanske är han så trött på tönt.auran som omgett honom sen 80-talet med sina basketskor till kostym, till att sjunga med 2 andra karlar i en liten kör, till att leda lek och flamsprogram. Klart han vill hävda att han också kan vara lite bad boy

Pata pata.
Citera
2017-09-08, 11:30
Medlem
Lasse Kronér riktar kritik mot SVT och hotar att hoppa över till Tv4.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/pwBeV/lasse-kroners-kritik-mot-svt-kanske-ser-du-mig-pa-fyran-nasta-ar
Citera
2017-09-08, 11:37
Medlem
visegrads avatar
Ja, det vore fint om han gick över dit så slipper vi betala för att svt håller med lekledare i dagisprogram. Ett steg i rätt riktning.
Citera
2017-10-21, 06:23
Medlem
musttomtes avatar
Ännu en pervers gubbe i blåsten - Kronér polisanmäld – ska ha sexutnyttjat praktikant

Det var frågor om han skulle skicka bilder på sig själv naken och om vi skulle ligga? Det hade inget med jobbet att göra.

Kronér säger i dag att han trodde att det var för att diskutera ett nytt kontrakt, och säger att han blev chockad när cheferna konfronterade honom med anklagelser om sexuella trakasserier.

https://www.expressen.se/noje/kroner-polisanmald-ska-ha-sexutnyttjat-praktikant
Citera
2017-10-21, 06:34
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Lasse Kronér riktar kritik mot SVT och hotar att hoppa över till Tv4.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/pwBeV/lasse-kroners-kritik-mot-svt-kanske-ser-du-mig-pa-fyran-nasta-ar

Jag tror inte att TV4 vill ha honom nu, efter dagens löpsedel.
Citera
2017-10-21, 06:44
Medlem
Det här är inget nytt! Jag har vetat i 10år att det här är en "snuskpelle".

Det är ju aldrig så att det bara finns ett offer. Såna här idioter har aldrig kunnat ha fingrarna i styr. Så nu när första offret träder fram kommer det komma fler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in