Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-21, 00:33
  #73
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mbabrtime
Är med en vän nu. Hon blev singel för 2 dagar sedan. Idag har hon skickat säkert 700 selfies med kläder och 650 utan kläder till 44 olika snubbar. Vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Det är ett riktigt sjukt narcissistiskt beteende. Jag börjar faktiskt förstå muslimerna mer och mer.
Citera
2017-10-21, 00:36
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
Det är ett riktigt sjukt narcissistiskt beteende. Jag börjar faktiskt förstå muslimerna mer och mer.

Jag håller seriöst på att bli galen. Hon har pratat kukar och om att knulla KONSTANT i två dygn. Endast fått 5 timmars sömn för hon babblat och tagit selfies. Ville va hennes stöd när hon dumpade sin dude... men nu vill jag bara hem. Passar fan inte in här. Slår snart sönder den där jävla telefonen
Citera
2017-10-21, 00:36
  #75
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SlideAwayy
Vilken tjej idag har inte ett eget playboy album på instagram? Unga morsor med små barn som kommer växa upp och se sin nakna morsa stå och trycka upp röven och brösten framför kameran.

Samtidigt som dom får höra att kvinnor vill tas seriöst och att dom inte är ett sex objekt medans män är svin.
Opererar kvinnor läppar för att kunna prata bättre? Nej. Opererar kvinnor brösten för att få ett bättre jobb? Nej. Opererar kvinnor röven för att kunna sitta bättre? Nej.
Ändå ska dom riva upp helvetet för att övertala alla att dom inte har bekräftelse behov och att dom inte är ett sex objekt.

De yngre generationerna kommer ju bli helt störda när dom växer upp i en sån ologisk miljö.

DETTA

Alltså kvinnor grinar över att de blir "sedda som objekt", sen sitter 36åriga morsor och lägger ut bilder på tuttarna på instagram?

alltså HAHAHHA DETTA JÄVLA SAMHÄLLE ÄR SÅ KÖRT, DEKADENSEN ÄR ENORM NU, fy i helvete så SKIT det blir när man låter kvinnor vara med i makten, fy fan för detta SKIT äckliga ruttna samhälle.
Citera
2017-10-21, 00:42
  #76
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mbabrtime
Jag håller seriöst på att bli galen. Hon har pratat kukar och om att knulla KONSTANT i två dygn. Endast fått 5 timmars sömn för hon babblat och tagit selfies. Ville va hennes stöd när hon dumpade sin dude... men nu vill jag bara hem. Passar fan inte in här. Slår snart sönder den där jävla telefonen

berätta lite om din situation, varför är du vän med den där tjejen, bor ni ihop eller vadå? Alltså tjejer är vrak, dom är barn rent känslomässigt, det är helt sjukt så störda dom är faktiskt, man måste förstå det för att kunna se deras beteende för standard är att amn är programmerad å tycka dom är snälla fina varelser så man blundar för allt skit.
Citera
2017-10-21, 00:43
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlideAwayy
Vilken tjej idag har inte ett eget playboy album på instagram? Unga morsor med små barn som kommer växa upp och se sin nakna morsa stå och trycka upp röven och brösten framför kameran.

Samtidigt som dom får höra att kvinnor vill tas seriöst och att dom inte är ett sex objekt medans män är svin.
Opererar kvinnor läppar för att kunna prata bättre? Nej. Opererar kvinnor brösten för att få ett bättre jobb? Nej. Opererar kvinnor röven för att kunna sitta bättre? Nej.
Ändå ska dom riva upp helvetet för att övertala alla att dom inte har bekräftelse behov och att dom inte är ett sex objekt.

De yngre generationerna kommer ju bli helt störda när dom växer upp i en sån ologisk miljö.

Du har dessvärre rätt i dina spekulationer. Och det är inte enbart unga morsor som är involverade, även morsor med döttrar i tonåren. Och mor och dotter följs åt i selfiesträsket, ena dagen ny selfie på dottern med ankmun, lösögonfransar, tom blick, hårförlängning, nästa dag är det morsans tur med liknande utstyrsel. Båda gillar Fifty shades of grey, Det okända, Paradise Hotel, Dated naked, Games of throwns, etc. Och den samtida porren har de inga åsikter om. Mor och dotter tänker 98% av sin vakna tid på sina utseenden.

Och båda är givetvis aktiva och flitiga i det här Metoo-tramset. Såväl mor som dotter har blivit kränkta (dottern förmodligen mer nyligt än mamman men vad gör väl det) . Alla dessa ungdomliga morsor, men vad förmedlar de till sina avkommor?? Ja, nog kan man snacka om OLOGISK MILJÖ. Att ständigt törsta efter uppmärksamhet utifrån hur de ser ut och oavsett ålder och (önskad) mognad räkna likes och följare. Att medvetet söka se så porrig ut som möjligt. Och sedan är männen som saknar respekt riktiga assholes. Men vad finns där att respektera? De formligen BER ju om närmanden och utlåtanden. Hur står det till med dessa kvinnors förhållande till sanning och konskekvens?
Citera
2017-10-21, 00:45
  #78
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
berätta lite om din situation, varför är du vän med den där tjejen, bor ni ihop eller vadå? Alltså tjejer är vrak, dom är barn rent känslomässigt, det är helt sjukt så störda dom är faktiskt, man måste förstå det för att kunna se deras beteende för standard är att amn är programmerad å tycka dom är snälla fina varelser så man blundar för allt skit.

Är som sagt här för hon behövde mig när hon gjorde slut med killen. Jag själv är också tjej. Min dude och jag behövde dessutom lite varsin ensamtid men jag blir tokig och längtar hem. Människan är dock "bara" 21 år gammal men jag är inte alls som hon är just nu på något plan. Innan hon dumpade killen va hon en helt annan människa...
Citera
2017-10-21, 00:45
  #79
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av axelinaoneandonly
Du har dessvärre rätt i dina spekulationer. Och det är inte enbart unga morsor som är involverade, även morsor med döttrar i tonåren. Och mor och dotter följs åt i selfiesträsket, ena dagen ny selfie på dottern med ankmun, lösögonfransar, tom blick, hårförlängning, nästa dag är det morsans tur med liknande utstyrsel. Båda gillar Fifty shades of grey, Det okända, Paradise Hotel, Dated naked, Games of throwns, etc. Och den samtida porren har de inga åsikter om. Mor och dotter tänker 98% av sin vakna tid på sina utseenden.

Och båda är givetvis aktiva och flitiga i det här Metoo-tramset. Såväl mor som dotter har blivit kränkta (dottern förmodligen mer nyligt än mamman men vad gör väl det) . Alla dessa ungdomliga morsor, men vad förmedlar de till sina avkommor?? Ja, nog kan man snacka om OLOGISK MILJÖ. Att ständigt törsta efter uppmärksamhet utifrån hur de ser ut och oavsett ålder och (önskad) mognad räkna likes och följare. Att medvetet söka se så porrig ut som möjligt. Och sedan är männen som saknar respekt riktiga assholes. Men vad finns där att respektera? De formligen BER ju om närmanden och utlåtanden. Hur står det till med dessa kvinnors förhållande till sanning och konskekvens?



När jag ser denna utvecklingen så börjar jag fatta till 100% varför vi brukade ha ett patriarkat och varför män var vid rodret. Allt om sexuell avhållsamhet, kyskhet, att smutskasta horeri, att slyn-stämpla etc, giftermål, monogami.. ALLT MAKES SENSE nu, man FÖRSTÅR varför dom hade det så.

För om man inte har det så, så blir det som idag, TOTAL TOTAL KAOS bland kvinnor, alltså de är helt sjuka i huvudet :S det här kommer för fan sluta med västländska civilisationens undergång ...
Citera
2017-10-21, 01:20
  #80
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
När jag ser denna utvecklingen så börjar jag fatta till 100% varför vi brukade ha ett patriarkat och varför män var vid rodret. Allt om sexuell avhållsamhet, kyskhet, att smutskasta horeri, att slyn-stämpla etc, giftermål, monogami.. ALLT MAKES SENSE nu, man FÖRSTÅR varför dom hade det så.

För om man inte har det så, så blir det som idag, TOTAL TOTAL KAOS bland kvinnor, alltså de är helt sjuka i huvudet :S det här kommer för fan sluta med västländska civilisationens undergång ...

Ja om detta är matriarkat, så säger jag : patriarkat kom tillbaka, allt är förlåtet!
Citera
2017-10-21, 01:33
  #81
Avstängd
Alltså detta snackas flitigt över hela väst nu på diverse forum, hittar det ÖVERALLT, män börjar fatta att man hade rätt förut, detta tex:



Citat:
I now understand why muslims oppress their women

To stop them turning into sluts.

females CANNOT think rationally, this is why when females are leaders (e.g. merkel) they completely fuck up society. feminism is the biggest contribution to sluttery, then comes atheism. thousands of years ago christianity oppressed women as well ( non virgin = worthless, stoned for adultery, etc), and women saved themselves for marriage.

buddhism oppressed females as well, wonder why no female monks? because they are redpill'd enough to know females will FUCK UP their order, and monks ran mgtow game thousands of years b4 modern society since they knew the crippling effects of being around a female.

female minds only want to live the moment, they only care about their emotions, they COMPLETELY LACK sympathy towards other humans/animals, and a lack of responsibility for society. their only worth is their face (if they are young and ripe), and their holes. thats why they should be treated as such, they only belong in the kitchen and in the bedroom.


Citat:
All men in every culture and society knew this shit since the dawn of time, until kikes managed to brainwash western numales into accepting that up is down and down is up. and we suffer every day because of it. only incel ascension in 2017 is converting to islam and moving to saudi arabia.
Citera
2017-10-21, 02:37
  #82
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
Alltså detta snackas flitigt över hela väst nu på diverse forum, hittar det ÖVERALLT, män börjar fatta att man hade rätt förut, detta tex:

Att kvinnor enbart ska vistas i kök och sovrum, tyckte inte ens Jesus, om vi säger så. Men att kvinnor är det svagare kärlet är en evig sanning. Män kan således inte bete sig hur som helst för då förverkar de epitetet man och får kräla i stoftet. En kvinna vill inte och ska inte underkasta sig en man som inte uppför sig som en man. Men det har inget med utseende att göra, varken för kvinnor eller män. Kvinnor som är svaga och vill dra till sig allsköns mäns gillanden är fel ute, liksom männen som är svaga för allt feminint och tillgängliga för olika kvinnor. Låt dessa hålla samman, agnet måste skiljas från vetet.

Dessvärre förstår inte massan att hålla samman med sina likar. Agnet förstår inte att undvika vetet. Agnet anklagar agnet för dåligt beteende, avsaknad av respekt, förväntar sig bra bemötande utan att erbjuda detsamma tillbaka. Agnet vill äta kakan och ha den kvar. Skylla på alla andra. Förhärliga det egna. Agnet är ytterst lättpåverkat och har noll logisk känsla eller insikt om konsekvenser och eget ansvar. Agnet kan dessvärre vara både kvinnor och män. Agnet infekterar helheten och misskrediterar vetet som antingen måste slå ifrån sig eller försvara sig. När vetet försvarar sig blir agnet bedrövat och skriker om arrogans, fördömande, intolerans, etc.

Väldigt många kvinnor ignorerar detta spektakel med metoo, glöm inte det. Väldigt många män känner sig inte det allra minsta träffade av den allmänna lynchstämning som den här kampanjen för med sig. Det finns karaktärsslöa, lättpåverkade, lättsinniga, moralbefriade, kärlekslösa bland såväl män som kvinnor. Lika lite som jag tar dessa kvinnor i försvar, lika lite tar jag den sortens män i försvar. Det är ytterst inte en fråga om kön, hudfärg, sexuell läggning, social status, utseende. Det är en fråga om intelligens och avsaknad av dito. Och allra ytterst är det en fråga om gott eller ont.
Citera
2017-10-21, 02:45
  #83
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mbabrtime
Är med en vän nu. Hon blev singel för 2 dagar sedan. Idag har hon skickat säkert 700 selfies med kläder och 650 utan kläder till 44 olika snubbar. Vet inte om jag ska skratta eller gråta.


Jag tycker nog att du ska skratta i det här fallet. Gråta gör man när någonting äkta och viktigt står på spel. Något äkta och viktigt verkar inte vara för handen i det här fallet, om du frågar mig. Ja, om du nu inte vill ta dig an en totalt vilsen och desperat människa utan personlig integritet och medvetenhet. Att "ha blivit singel" för enbart två dagar sedan och redan vara igång med denna uppsättning med selfies, även avklädda, ja det bådar inte gott för en normal och kärleksinriktad kille som dig.

Du och 44 andra snubbar har sett hennes behag nu då. Akta er, så att hon inte blandar in dig i metoo-kampanjen! Verkar vara en ytterst otrygg, okvinnlig, desperat människa som inte alls vet vad hon vill ha eller vad någon annan behöver heller för den delen.
Citera
2017-10-21, 02:47
  #84
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av axelinaoneandonly
Jag tycker nog att du ska skratta i det här fallet. Gråta gör man när någonting äkta och viktigt står på spel. Något äkta och viktigt verkar inte vara för handen i det här fallet, om du frågar mig. Ja, om du nu inte vill ta dig an en totalt vilsen och desperat människa utan personlig integritet och medvetenhet. Att "ha blivit singel" för enbart två dagar sedan och redan vara igång med denna uppsättning med selfies, även avklädda, ja det bådar inte gott för en normal och kärleksinriktad kille som dig.

Du och 44 andra snubbar har sett hennes behag nu då. Akta er, så att hon inte blandar in dig i metoo-kampanjen! Verkar vara en ytterst otrygg, okvinnlig, desperat människa som inte alls vet vad hon vill ha eller vad någon annan behöver heller för den delen.

Det tragiska är att jag är brud själv och spyr på beteendet ändå...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback