Citat:
Du kan inte jämföra Kim Wall med LR, i den senares fall så har hon aktivt varit en del i ett mycket destruktivt förhållande och hon har vetat om vad hennes pojkvän begått för brott tidigare och att han suttit i fängelse en längre tid. LR hade ett ansvar för sig själv också men hon brydde sig inte utan kastade sig villigt i famnen på en missbrukare och våldsman upprepade gånger. Att hon ville ha en kärleksrelation med sin blivande mördare in i det sista framgår av FUP:et
I Kim Walls fall har hon inte haft en aning om vad som väntade henne under intervjuuppdraget för hon har mig veterligt aldrig träffat Madsen förut till skillnad från LR som i princip gjorde allt för att ha ett förhållande med sin älskare det sista halvåret. Hur vet man förresten att Walls mördare drevs av sexualsadistiska motiv?
I Kim Walls fall har hon inte haft en aning om vad som väntade henne under intervjuuppdraget för hon har mig veterligt aldrig träffat Madsen förut till skillnad från LR som i princip gjorde allt för att ha ett förhållande med sin älskare det sista halvåret. Hur vet man förresten att Walls mördare drevs av sexualsadistiska motiv?
Vad sägs om tio knivstick i yttre könsdelar och 4 i inre könsdelar. Det var just knivsticken var som mest omfattande. I övrigt fanns enstaka punkteringar för att minska flytkraften. Alla 6 kroppsdelar var bestyckade med järn för att sjunka till botten.
---------------
Att befinna sig i Lottas situation med en mkt svartsjuk, uppmärksamhetstörstande och hämnlysten person som hotade både henne och hennes familj, så förstår jag att Lotta försökte ge honom det som tillfälligt fick honom att avstå från hoten och misshandeln. Försäkran om kärlek och barn. Samtidigt som hon försökte ta sig ur hans grepp.
Förstår att det kan verka motsägesefullt, men hon "köpte" tid.
Varför inte läsa lite mer om vad som karaktäriserar just Martin-typer.
http://www.psykopati.se
Dom söker upp sina Offer, oavsettt vad ni tror här. Sedan släpper dom inte taget.
Finns många egna berättelser av offer, på den här länksidan.
Väl bekomme.