2017-10-17, 17:18
Medlem
Hatt-Kaninens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Han står skriven där.

Hur jävla lätt var provet egentligen när dessa nötter ändå lyckades få ihop ett respektabelt antal rätt? Förutsätter att man hade satt alla rätt på det där skämtprovet.
Provet bestod av en serie påståenden som man skulle bedöma som antingen SANT eller FALSKT.

Exempel på påståenden: Carl XVI Gustafs pappa hette Gustav Vasa, Skandinavien är världens minsta världsdel, 1975 blev Selma Lagerlöf Sveriges första kvinnliga partiledare, en av världens farligaste sekter heter Mickey Mouse Club, Anna Lind mördades 2003, däggdjur lägger ägg, USA köpte Alaska från Ryssland, etc.

Man hade alltså 50% chans att svara rätt på varje fråga, oavsett hur korkad man var.
Citera
2017-10-17, 17:26
Medlem
andreasmms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Han står skriven där.

Citat:
Ursprungligen postat av Hatt-Kaninen
Informationen finns på Ratsit, men jag vill inte länka ifall det hade räknats som doxing. Han är i vilket fall folkbokförd på samma adress som sina föräldrar, men det behöver ju inte betyda att han bor där.

Precis. Behöver inte betyda någonting alls men ändå skriver idioter som att det vore en självskriven sanning. Minns att jag följde hans Snapchat under ett tag och då tycktes han minsann bo i en lägenhet utan några föräldrar och sen har jag läst i artiklar genom åren och då verkar det som att han bodde i Stockholm ett tag och sen flyttade till Malmö och nu tillbaka till Stockholm igen. Sen hörde jag på Nyheter24 (fråga mig inte varför haha) men då höll han på att snacka om sina drömmar om att bli personlig tränare och hur han nu ville försöka starta ett eget litet klädmärke.

Plus att han uppenbarligen får ligga mycket. Jag tycker inte alls han verkar vara en loser, som folk här vill få det till. Tvärtom. Och sen verkar han vara en rätt schysst kille (om än kanske lite blåst, men det är väl å andra sidan majoriteten av dagens unga).
Citera
2017-10-17, 17:33
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andreasmm
Precis. Behöver inte betyda någonting alls men ändå skriver idioter som att det vore en självskriven sanning. Minns att jag följde hans Snapchat under ett tag och då tycktes han minsann bo i en lägenhet utan några föräldrar och sen har jag läst i artiklar genom åren och då verkar det som att han bodde i Stockholm ett tag och sen flyttade till Malmö och nu tillbaka till Stockholm igen. Sen hörde jag på Nyheter24 (fråga mig inte varför haha) men då höll han på att snacka om sina drömmar om att bli personlig tränare och hur han nu ville försöka starta ett eget litet klädmärke.

Plus att han uppenbarligen får ligga mycket. Jag tycker inte alls han verkar vara en loser, som folk här vill få det till. Tvärtom. Och sen verkar han vara en rätt schysst kille (om än kanske lite blåst, men det är väl å andra sidan majoriteten av dagens unga).

sett en del klippt från hans vlog att han bor i Malmö typ och umgås rätt ofta med EMMa (verkar vara ihop). verkar nyligen flyttat till ny lägenhet och startat något klädmärke de du nämnde. hans videos om PH är iallafall bäst orkar inte Kristians videos där han sitter spelar offer mot mos.

där kan vi utesluta att Smail släpper kulan mot Emma. kan dock släppa mot Gabriella.

vem tror ni rycker jag tror att Smail lyckas övertala Johanna till ta henne över Niklas. osäker på vad hon gör om Haidar står där.
Citera
2017-10-17, 17:40
Medlem
andreasmms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
sett en del klippt från hans vlog att han bor i Malmö typ och umgås rätt ofta med EMMa (verkar vara ihop). verkar nyligen flyttat till ny lägenhet och startat något klädmärke de du nämnde. hans videos om PH är iallafall bäst orkar inte Kristians videos där han sitter spelar offer mot mos.

där kan vi utesluta att Smail släpper kulan mot Emma. kan dock släppa mot Gabriella.

vem tror ni rycker jag tror att Smail lyckas övertala Johanna till ta henne över Niklas. osäker på vad hon gör om Haidar står där.

Ok.

Men bryr sig folk verkligen om sånt där ointressant dramaskvaller om tävlingen om vem som ska stå med den och den vid någon parceremoni och ifall Pelles känslor blir besvarade av Agneta vid Pandoras ask eller ifall Åsa ska släppa kulan innan Oskar osv?

WTF? Jag är bara nyfiken på att höra vilka som knullat. Jag skiter väl i sånt där.
Citera
2017-10-17, 17:43
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andreasmm
Ok.

Men bryr sig folk verkligen om sånt där ointressant dramaskvaller om tävlingen om vem som ska stå med den och den vid någon parceremoni och ifall Pelles känslor blir besvarade av Agneta vid Pandoras ask eller ifall Åsa ska släppa kulan innan Oskar osv?

WTF? Jag är bara nyfiken på att höra vilka som knullat. Jag skiter väl i sånt där.

jag försöker få fram några Spoiler. tydligen så råkade haidar spoila att han skulle in på någon livesändning och vad som hände den vecka.
Citera
2017-10-17, 20:50
Medlem
MettaFocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007

Följer smail på instagram. Han bor i Sthlm i en ganska liten lägenhet, troligtvis 1:a eller 2:a högst. Emma bor i götet och åker till honom ofta, de har pratat om att flytta ihop. Han har nyss handlat nya möbler på kungens kurva, Ikea tillsammans med Emma. Han är personlig tränare som jag förstår det och säljer träningsprogram och kostprogram.
Citera
2017-10-17, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MettaFock
Följer smail på instagram. Han bor i Sthlm i en ganska liten lägenhet, troligtvis 1:a eller 2:a högst. Emma bor i götet och åker till lhonom ofta, de har pratat om att flytta ihop. Han har nyss handlat nya möbler på kungens kurva, Ikea tillsammans med Emma. Han är personlig tränare som jag förstår det och säljer träningsprogram och kostprogram.

Flytta ihop?😉 Någon dag efter Emma åkt ut så knullar han med Gabriella. Riktig skitstövel.
Citera
2017-10-17, 22:17
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitsvartgul
Australien är både land och världsdel. sen kallas världsdelen Oceanien ibland men att säga att Australien är en världsdel är inte fel

Vad menar du? Oceanien består inte bara av Australien utan även Nya Zeeland och Nya Guinea m.fl. Det vore alltså direkt felaktigt att kalla Australien för en världsdel, hur stort det än är i förhållande till övriga länder i Oceanien. Det finns bara sju världsdelar och en av dem är Oceanien, ingenting annat.

Australien är dock en egen kontinent, det kanske är det du tänker på.
Citera
2017-10-17, 22:22
Medlem
Hatt-Kaninens avatar
Haidar är så jävla korkad. Han bara gräver sin grav allt djupare med Johanna.
Citera
2017-10-17, 22:22
Medlem
tuffkatts avatar
Är Haidar den mest korkade individ som visats på tv?
Citera
2017-10-17, 22:27
Bannlyst
Härligt att hajdar skämmer ut sig I vanlig ordning. Den där inte mannen måste ju vara debil? Någon som vet vilka diagnoser utöver gynekomasti han sitter på?
Citera
2017-10-17, 22:33
Medlem
Scamps avatar
Satan alltså tror aldrig jag har sett en person trassla in sig så mycket som Haidar. Tänkte precis det som Kristian sa, sluta prata...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in