2017-10-14, 21:41
Medlem
Operationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladernacken
Du borde tagit lärdom av bad som skedde i Göteborg, hur långt kom dina kamrater i NMR på sin march, några fåtal meter, alltså ett fiasko. Det enda de uppnådde var att Säpo och polis fick en massa film och foton att lägga in i sina register, och koppla dessa till namn och adress. Hur samhälle och dess funktioner har jag jobbat med som politiker i över 40 år, så jag vet vad jag talar om där också, jag har varit med om alla olika problem som samhället råkat ut för sedan slutet på 1950-talet.
Hög belåningsgrad är ett storstadsproblem, och drabbar inte vanliga människor särskiltär hårt, även om ekonomer skrämmer med sådant. Det är ju ekonomer som ställer till problemen från första början.
Att det finns ett antal hjärndöda människor som kan tänkas stödja extremister är inget nytt, så har det alltid varit, men normala människor gör det inte, det visades också vid NMR-fiaskot i Göteborg.
"Marchen" (marschen) gick ju på i två kilometer. Så du är inget att lita på.
Citera
2017-10-14, 22:07
Medlem
JedemDerSeines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Poängen är att ni trots idoga försök att framställa er som en ren framgångsrörelse gör extremt små framsteg och den nationella rörelsen är fortfarande mer marginaliserad än vad den tidigare varit. Att samla 500 från hela Norden är inte en bedrift direkt. Det är väl därför ni tar in vilket pack som helst?

Men varför i hela världen är du då så patologiskt besatt av oss, när vi enligt dig är så "marginaliserade"? Det är uppenbart att vår existens fyller hela din tillvaro med en osund mening, då du ägnar all din vakna tid till att förfölja oss, precis som dina kamrater i AFA, som i brist på eget budskap, och i sin politiska impotens enbart kan definiera er som anti gentemot oss. Antagligen bottnar allt i en uppriktig avundsjuka, hur väl vi har lyckats att vara relevanta i dagens samhälle, och för vår uppenbara överlägsenhet gentemot dig och dina kumpaner inom den yttersta vänstern...
Citera
2017-10-14, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Operations
"Marchen" (marschen) gick ju på i två kilometer. Så du är inget att lita på.

"NMR hann aldrig ta sig till uppsamlingsplatsen vid Scandinavium för att påbörja den planerade demonstrationen. När deras demonstrationstillstånd gick ut klockan 15, var de fortfarande avspärrade av polis."
Kallar du det att de marscherade 2 kilometer. :-D
Citera
2017-10-15, 12:08
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Du vet tydligen ingenting om koncern/bolagsstyrelsearbetet, varför tror du jag som huvudskyddsombud satt där, därför att utan godkännande av mig kunde inga investeringar göras, så säger lagar och föreskrifter.
Kollektivet har alltid varit starkare än enskilda, aktörer, det visar ju fackets framgångar över tid.
Tredje Riket besegrades och krossades av kommunistiska Ryssland. Führern + en hel del andra nazister begick självmord som de fegisar de var.

Som jag skrev tidigare vet du föga om dina motdebattörer här på Flashback. Men utifrån ditt okunniga orerande om delegering så stämmer säkert din bakgrund som inkvoterad fackpamp i någon styrelse. Bland professionellt näringslivsfolk brukar din sort vara en outsinlig källa till underhållning.

Tredje Riket besegrades för att deras fiender ägde en förkrossande överlägsenhet vad gäller resurser. Att tyskarna lyckades pressa världens tre mäktigaste stormakter till det yttersta och ända till 1945 visar däremot att de organisatoriskt var överlägsna.

Kollektivet åstadkommer ingenting utan rätt individer i ledning. Men jag är bara nöjd om ni vänstermänniskor inte begriper bättre. Eftersom det innebär att ni systematiskt överskattar er själva och det stöd ni tror er ha. Inte minst underskattar ni en hängiven mindre organisation som Motståndsrörelsen som leds av viljestarka och kapabla karaktärer.
Citera
2017-10-15, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Som jag skrev tidigare vet du föga om dina motdebattörer här på Flashback. Men utifrån ditt okunniga orerande om delegering så stämmer säkert din bakgrund som inkvoterad fackpamp i någon styrelse. Bland professionellt näringslivsfolk brukar din sort vara en outsinlig källa till underhållning.

Tredje Riket besegrades för att deras fiender ägde en förkrossande överlägsenhet vad gäller resurser. Att tyskarna lyckades pressa världens tre mäktigaste stormakter till det yttersta och ända till 1945 visar däremot att de organisatoriskt var överlägsna.

Kollektivet åstadkommer ingenting utan rätt individer i ledning. Men jag är bara nöjd om ni vänstermänniskor inte begriper bättre. Eftersom det innebär att ni systematiskt överskattar er själva och det stöd ni tror er ha. Inte minst underskattar ni en hängiven mindre organisation som Motståndsrörelsen som leds av viljestarka och kapabla karaktärer.

Här har vi en som blivit totalt hjärntvättad, precis som folket i Nordkorea, och har helt tappat kontakten med verkligheten.
Inte ens de Tyska generalerna trodde de kunde vinna kriget, men de var ungefär som du, levde i en drömvärld, en illusion om narkomanen Hitlers tredje rike. Det blev inget tredje rike då, och kommer aldrig att bli något nu heller, bara galningar kan tro på sådant.
"leds av kapabla karaktärer", ledarna är några kriminella individer och de allra flesta är dömda för olika våldsbrott, de har alltså ingen som helst karaktär, lider förmodligen av samma sjukdom som nazisterna, storhetsvansinne.
De har ju inte ens riktiga jobb utan försörjs via bidrag.
Du borde tagit lärdom av Göteborg, och hur folket där demonstrerade emot er, men arrogans blev Hitlers undergång, samma öde väntar dagens nazister också.
Citera
2017-10-15, 14:03
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Här har vi en som blivit totalt hjärntvättad, precis som folket i Nordkorea, och har helt tappat kontakten med verkligheten.
Inte ens de Tyska generalerna trodde de kunde vinna kriget, men de var ungefär som du, levde i en drömvärld, en illusion om narkomanen Hitlers tredje rike. Det blev inget tredje rike då, och kommer aldrig att bli något nu heller, bara galningar kan tro på sådant.
"leds av kapabla karaktärer", ledarna är några kriminella individer och de allra flesta är dömda för olika våldsbrott, de har alltså ingen som helst karaktär, lider förmodligen av samma sjukdom som nazisterna, storhetsvansinne.
Du borde tagit lärdom av Göteborg, och hur folket där demonstrerade emot er, men arrogans blev Hitlers undergång, samma öde väntar dagens nazister också.

Härlig Flashbackhumor när en kommunist använder Nordkorea som slagträ. Nädu, gubbe lilla, det är bara en av oss två som är hjärntvättad och det är inte jag. Min sida har förövrigt inte haft tillgång till de instrument för hjärntvätt som din sida haft. Vi får hålla oss till fakta och sanning ser du.

Historia var tydligen inte heller ditt ämne. Du borde hålla dig till slagordsmonologer på någon röd ryggdunkarsajt. Det var inga stora marginaler som fällde avgörandet till Sovjets fördel och för din information så var de tyska generalerna ytterst självsäkra. Hade de istället lyssnat på Von Manstein och Hitler och riktat huvudattacken mot oljekällorna i Kaukasus när Operation Barbarossa inleddes så hade utgången blivit en annan.

Folket i Göteborg var förbannade på dina stenkastande vänsterkamrater och babbar. Inte på Motståndsrörelsen vars medlemskollektiv du inte vet något om. Ett tips är att du läser finska SÄPOs analys så får du en mer sanningsenlig bild. För du rapar bara ur dig samma liberalmarxistiska ramsor och omdömen som koshermedia. Men som jag skrev tidigare är jag bara glad över att du och dina gelikar är så gravt övermodiga. Din sida är på väg mot politiskt och moraliskt självmord. Därav er desperation enär ni märker att folket inte längre lika lätt låter sig manipuleras av ert ljugande och lagvrängande.
Citera
2017-10-15, 15:08
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:

Tänkte skriva något finurligt för att skämma ut dig men vet inte om det är Aegishjlmr eller du själv som får dig att skämma ut din sida om och om igen.

Som farbror Adolf en gång sa; "de som kan arbeta, måste arbeta, de som kan kämpa, måste kämpa!"

Du är ingen kämpe.
Citera
2017-10-15, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Härlig Flashbackhumor när en kommunist använder Nordkorea som slagträ. Nädu, gubbe lilla, det är bara en av oss två som är hjärntvättad och det är inte jag. Min sida har förövrigt inte haft tillgång till de instrument för hjärntvätt som din sida haft. Vi får hålla oss till fakta och sanning ser du.

Historia var tydligen inte heller ditt ämne. Du borde hålla dig till slagordsmonologer på någon röd ryggdunkarsajt. Det var inga stora marginaler som fällde avgörandet till Sovjets fördel och för din information så var de tyska generalerna ytterst självsäkra. Hade de istället lyssnat på Von Manstein och Hitler och riktat huvudattacken mot oljekällorna i Kaukasus när Operation Barbarossa inleddes så hade utgången blivit en annan.

Folket i Göteborg var förbannade på dina stenkastande vänsterkamrater och babbar. Inte på Motståndsrörelsen vars medlemskollektiv du inte vet något om. Ett tips är att du läser finska SÄPOs analys så får du en mer sanningsenlig bild. För du rapar bara ur dig samma liberalmarxistiska ramsor och omdömen som koshermedia. Men som jag skrev tidigare är jag bara glad över att du och dina gelikar är så gravt övermodiga. Din sida är på väg mot politiskt och moraliskt självmord. Därav er desperation enär ni märker att folket inte längre lika lätt låter sig manipuleras av ert ljugande och lagvrängande.

Nu är jag ju vänsterpartist, inte kommunist, även om varje kommun i Sverige är uppbyggd på kommunistiska principer, man delar alltså på ansvaret för kommuninvånarna genom att dela på resurserna.
Det var dessutom bara en som kastade sten, enligt polisen, och han omhändertogs.
Men NMR lever ju i sin imaginära tro att de skulle vara något särskilt, men är i regel bara ett litet antal människor med skador på hjärnans pannor som styr socialt beteende.
Vad gäller tyska generalerna så fick de storstryk, krossades av den "underlägsna rasen i Ryssland", och Rysslands kommunister dessutom, är väl närmast vad man tänker på.
Finska "Säpo" uppskattar att det finns max. 225 stycken högerextremister inom den finska del som motsvarar NMR i Sverige. "De aktiva medlemmarna i den finska avdelningen av NMR beräknas till 30-50 personer i hela landet och organisationen har ungefär lika många passiva stödmedlemmar som sällan deltar i gatuverksamheten och stöder rörelsen med små pengadonationer. I en artikel publicerad på Yle år 2016 uppskattas det att organisationen för tillfället består “av cirka 60-70 aktivister, medlemmar och stödmedlemmar.
https://varisverkosto.com/2017/05/nordiska-motstandsrorelsen-i-finland-ar-2016-en-angerfull-ledare-drap-och-nazistmarsch/

Alltså en NMR en liten klick missanpassade psykopater och kriminella, dom kommer med största sannolikhet att förbjudas framöver, klassas som terrorister i stil med IS.
Citera
2017-10-15, 21:51
Medlem
Operationss avatar
Citat:
"NMR hann aldrig ta sig till uppsamlingsplatsen vid Scandinavium för att påbörja den planerade demonstrationen. När deras demonstrationstillstånd gick ut klockan 15, var de fortfarande avspärrade av polis."
Kallar du det att de marscherade 2 kilometer. :-D
Uppenbarligen ett citat från lögnpressen. Motståndsrörelsen höll ju sin marsch från en annan plats än den anvisade.

Citat:
Istället började marschen från Ica Maxi och gick på i två kilometer.
Källa: https://www.nordfront.se/storsta-nationella-samlingen-goteborg-modern-tid.smr

Citat:
Du borde tagit lärdom av bad som skedde i Göteborg, hur långt kom dina kamrater i NMR på sin march, några fåtal meter, alltså ett fiasko.

Om du varit lite mer autistiskt begåvad hade du skrivit "demonstration" istället för "march" (sic!). Hur lång "demonstrationen" var kan diskuteras, men hur lång "marchen" (marschen) var är klarlagt.

Jag verkligen hatar hur dåliga din sida blivit. Ser ni det inte själva? Ständigt öppna mål att sparka in bollen i, ger mig ingen chans att visa mina tekniker.
Senast redigerad av Operations 2017-10-15 kl. 21:58.
Citera
2017-10-15, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Operations
Uppenbarligen ett citat från lögnpressen. Motståndsrörelsen höll ju sin marsch från en annan plats än den anvisade.

Källa: https://www.nordfront.se/storsta-nationella-samlingen-goteborg-modern-tid.smr

Om du varit lite mer autistiskt begåvad hade du skrivit "demonstration" istället för "march" (sic!). Hur lång "demonstrationen" var kan diskuteras, men hur lång "marchen" (marschen) var är klarlagt.

Jag verkligen hatar hur dåliga din sida blivit. Ser ni det inte själva? Ständigt öppna mål att sparka in bollen i, ger mig ingen chans att visa mina tekniker.

När det gäller ett nationalistisk gäng där alla verkar ha någon slags uniformsliknande klädsel är det en marsch, om det varit ett förstamajtåg hade det varit en demonstration.
Att hänvisa till nordfront är ju lite skrattretande, de måste naturligtvis påstå att det var en "jätteframgång" oavsett om det var ett fiasko.
Dina "tekniker", vad nu detta är, ger jag inte mycket för, mest trams.
Göteborgsposten skriver: "I sin propaganda kallar nazistiska NMR demonstrationen i Göteborg för "episk". De flesta bedömare ser den som ett bakslag för rörelsen. - Människor i gemen blev inte rädda för NMR i Göteborg och det går tvärt emot allt som NMR står för."
Citera
2017-10-16, 08:40
Medlem
.buenaventura.s avatar
En avhoppad medlem från NMRs Näste 3 har valt att ställa upp i en intervju på Antifa.se. Han är öppen med namn i artikeln.
https://antifa.se/2017/10/13/afa-helsingborg-martin-karlsson-berattar-om-sitt-avhopp-fran-nmr/
Citera
2017-10-16, 11:06
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
En avhoppad medlem från NMRs Näste 3 har valt att ställa upp i en intervju på Antifa.se. Han är öppen med namn i artikeln.
https://antifa.se/2017/10/13/afa-helsingborg-martin-karlsson-berattar-om-sitt-avhopp-fran-nmr/
Det ser inte genuint ut, misstänker att det inte är hans ord men är osäker. Förilaringarna som gavs mm är märkliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in