Citat:
Ursprungligen postat av
Gargamel554
Citat:
Det är en stängd grupp som hon blev tillagd i. Hon måste ha haft nån kommunikation med gruppens ledare om ledaren -Som är en vänsterextremist- skulle lägga till henne i sin grupp.
Ok, tack! Då förstår jag hur du tänker och menar!
Citat:
Hade jag varit ledare för en vänsterextrem grupp på 80k medlemmar så hade jag aldrig lagt till SDs migrationspolitisketalesperson i gruppen om jag inte hade haft någon kontakt med henne.
Så ledaren har alltså suttit och tagit emot (minst?) 80000 "ansökningar" och suttit och förhand och tänkt/tyckt och sedan tryckt på "ok"?
Detta låter som ett heltidsjobb, har twitter ens funnits så länge som det krävs att svara ja på runt 80k medlemmar? ansökan till denna grupp borde ju varit mer än 80k får man ju anta om den är en stängd modererad grupp?
Om du spenderar 2 minuter (vilket är alldeles för lite för att ett random namn och du skall ta reda på vilken politiskt inriktning denna person har) på att jobbet att ta in någon eller inte så tar detta typ 2,5 år om du tillbringar varenda dag om året 3 timmar på det. Och det är om det enbart varit 80k som ansökt... räknar man med att det är det dubbla som ansökt men bara hälften har blivit insläppta (under denna c:a 2 min koll) så pratar vi 3 timmar om dagen i typ 5 år...
Och om vi då tänker oss att någon blivit insläppt i denna stängda grupp som blivit "fel"... så är det ju inte en omöjlighet? eller?
---edit
Googlade Mina Dennert (aldrig hört talas om personen)
Gruppen verkar ha startat den 13 maj 2016 i alla fall Facebook varianten?
Så då vet vi att hon måste i sådana fall i princip spenderat hela året sömlöst för att i alla fall ge 2 minuter per medlem för att antingen stänga ute dem eller ta med dem...
Ekvationen går inte riktigt ihop eller?