2017-10-10, 19:42
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggetabowdit
Nu handlade frågon om var man ställer om en halvautomat till fullauto. Du verkar ha svårt att förstå svenska för att inte tala om din obefintliga läsförståelse. Vad sägs om en hövligare ton när du inte begriper vad du svarar på.

Här kommer man hem från jobbet och ska uppdatera sig på kvällens spekulationer, teorier och eventuella nya fynd, och det enda man hittar är en snubbe som troligen fått för mycket spö av sin farsa i unga år. Vad tråkigt.
Citera
2017-10-10, 19:45
Medlem
Garnityrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartheden
Campos borde väl ha kollapsat ute i korridoren ganska omedelbums, kanske han kunde släpa sig i säkerhet. Därför blev han inte pepprad med bly.
Det är mer konstigt varför han inte slog larm.
Jag är träffad av automateld. Våning 32. Medvetslös?
Han slog larm.
Citera
2017-10-10, 19:47
Medlem
Citat:
Så han skjuter först punkteld, ett skott, mot Campos och drar sedan iväg 200 bulor automateld. Oh yeah, vegas baby.

Tur att du skriver så fylliga och läsvärda inlägg. Vi är hemskt tacksamma att få ta del av din samlade kunskap i tråden. Du har verkligen fört fallet till en ny nivå.

Jag har inte skrivit ett ord om hur han skjutit mot campos, är du blind?

Mina inlägg är 100% fakta, tillskillnad från dina vilda spekulationer och äckligt ledande frågor.
Citera
2017-10-10, 19:51
Medlem
[quote=Fuggetabowdit|62025172]Så han skjuter först punkteld, ett skott, mot Campos och drar sedan iväg 200 bulor automateld. Oh yeah, vegas baby.

Tur att du skriver så fylliga och läsvärda inlägg. Vi är hemskt tacksamma att få ta del av din samlade kunskap i tråden. Du har verkligen fört fallet till en ny nivå.[/Q

Din nivå när det gäller vapen är noll. Du har ingen aning om vad du pratar om men envisas att prata om vapentekniska frågor. Det tillfor ingenting förutom ett bevis pa din oduglighet inom området.
Tänk hellre genom vilket motivet kan tänkas vara så kanske du kan bevisa din eventuella styrka.
Vad vill du säga_fanns det flera gärningsmän och i så fall __vilket motiv hade dom.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Paddock var inte en ung man vilket att jag tror att du ar. I hans alder spelar din teori pa avundsjuka ingen roll. Vid 64 har man lamnat kompisfester som ett minne blott. Religon tror jag vi kan utelamna om nu inte hans philli flickvan var extrem islamist. Det borde ha kommit fram nu aven om rapporteringen ar en total katastrof.
Politik ??? Om de ar en trumphatare far vi aldrig veta det. Och det ar det som stor enormt nu eftersom mainstream media foljer alla monster som de gor nar de vill dolja nagot.
Kanske min lovestory haller mattet.

Om han var Trumphatare skulle Trump själv ha twittrat om det för länge sen.
Citera
Medlem
Fuggetabowdits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartheden
Campos borde väl ha kollapsat ute i korridoren ganska omedelbums, kanske han kunde släpa sig i säkerhet. Därför blev han inte pepprad med bly.
Det är mer konstigt varför han inte slog larm.
Jag är träffad av automateld. Våning 32. Medvetslös?

Vi vet ju inte exakt var skottet tog. Han har tydligen fått lämna sjukhuset och ska få kulan avlägsnad senare i veckan. Tolkar det som att det inte var en allvarlig skottskada. Det är något bogus med Campos.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I-van-Toer
Vad spelar det för roll när de är tillverkade av olika tillverkare. AR-15 tillverkas av Colt, DD M4 avd Daniel Defense och FN-15 av FN America (Herstal). Men vad spelar det för roll? Är det vapnen som hittats i sviten eller inte?

Det var DU som rabblade upp namnen på olika slags ar-15 för att DU var okunnig, DU visste inte att det va samma vapen.
Försök inte vända på steken.

Min poäng är att en person som äger flera dussin vapen INTE har en AK47 derivat skulle vara konstigt.

Din galna teori om ett referensvapen är löjeväckande.
Senast redigerad av metoukor 2017-10-10 kl. 19:55.
Citera
2017-10-10, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beyas
Om han var Trumphatare skulle Trump själv ha twittrat om det för länge sen.

Kanske det. Man han är nog i så fall i detta läge den sista som får reda på det.
Om man ska ta alla som take a knee på allvar.
Citera
2017-10-10, 19:55
Medlem
Fuggetabowdits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av metoukor
Och jag svarade på din jävla fråga! samma knapp som säkringen!

Den går från säker>semi>automat

Jag kan inte ställa om min halvautomat till fullauto genom att trycka på säkringen, vet ingen som kan det. Vet du öht skillnaden mellan ett halvautomatiskt gevär och automatgevär?
Citera
2017-10-10, 19:58
Medlem
Citat:
Vi vet ju inte exakt var skottet tog. Han har tydligen fått lämna sjukhuset och ska få kulan avlägsnad senare i veckan. Tolkar det som att det inte var en allvarlig skottskada. Det är något bogus med Campos.

Men tala ur skägget då. Vad är MOTIVET till att det är något bogus .
Ditt vapensnack har ju inte givit frukt.
Citera
2017-10-10, 19:59
Medlem
ieshos avatar
Citat:
Det kan väl inte vara en träff från en automatkarbin med höghastighetsammunition om den inte gick rakt igenom låret?
Citera
2017-10-10, 20:01
Medlem
I-van-Toers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av metoukor
Det var DU som rabblade upp namnen på olika slags ar-15 för att DU var okunnig, DU visste inte att det va samma vapen.
Försök inte vända på steken.

Det är ju inte samma vapen i den här händelsen. AR-15 är inget begrepp utan en Colt-modell i det här fallet. Det hittades minst en Colt AR-15 i sviten, officiellt.

Citat:
Min poäng är att en person som äger flera dussin vapen INTE har en AK47 derivat skulle vara konstigt.

Min poäng är att varför ha med sig en AK-47:a när han samtidigt har med sig modernare och bättre vapen ur ren skjutsynpunkt. Det enda man kan ha en AK-47:a i denna samling är för att bevisa för potentiella köpare skillnaden och hur tekniken gått framåt i det avseendet.

Citat:
Din galna teori om ett referensvapen är löjeväckande.

Gå och fortsätt med din Paint-bild så tillför du något till tråden. Rita dit Campos och skriv "beskjuten 9:59 PM".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in