2017-10-07, 09:59
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vieta
Givet att Amir nu ljugit om sin ålder, vad blir konsekvenserna? Kan det gå så långt att hans uppehållstillstånd omprövas och han blir utvisad?

Snälla vi pratar om Sverige nu, det är större chans att jag vinner drömvinsten på lotto än att han blir utvisad. Brutala våldtäktsmän och mördare blir inte ens utvisade, tror du att någon som ljuger om sin ålder blir utvisad? Allt som kommer hända är väl att han får en bostadsrätt i Nacka
Citera
2017-10-07, 10:02
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Amir själv däremot hävdar inte detta vad jag kunnat se. Ändå hävdas det bland vänstertwittrare att han sagt att bloggen inte är hans.

Finns det någon källa till hans förnekande av bloggen? Kan han ha skrivit något när han hade sitt konto låst som han därefter raderat?
Det enda som syns på Amirs (23 år) twitter är att han retweetar Emmas påhopp på Hanif.
Citat:
Ursprungligen postat av @AdvokatEmma
Hanif Bali tar vid där Mattias Karlsson började. Har hittat en blogg som ej är Amirs och sprider således osann information om Amir
https://twitter.com/AdvokatEmma/status/916351465249230848

Det kan naturligtvis tolkas som att han också menar att bloggen inte är hans, men han kan förstås bara ta bort retweeten, så har han inte påstått något alls i den saken.

Den naiva advokaten håller ett extremt högt tonläge på twitter. Om det här skulle gå till domstol, som förtal eller annat, så vill hon nog inte ha de här uttalandena kvar:
Citat:
Ursprungligen postat av @AdvokatEmma
Det Hanif Bali gör nu är också förtal. Enda syftet är att sprida uppgifter om att Amir är klandervärd för att andra ska missakta honom

Hur kan man vara så elak? Hur kan man vilja skada någon annan så mycket?
Tomma tunnor skramlar mest.
Hade det verkligen inte varit Amirs blogg m.m., så hade hon kunnat hålla ett lägre tonläge.
Citera
2017-10-07, 10:05
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ukrosso
Jag kommer inte in på Hanifs blogg. Är det någon som sett till att den ska ligga nere eller bråkar min webbläsare?
Hanif Bali skrev på sin twitter om överbelastning. Det är väl många som besöker den - sedan är det väl inte uteslutet att det finns krafter som skulle kunna tänkas försöka sänka sidan.
Citat:
Ursprungligen postat av Fru-Justitia
Han går väl i gymnasiet? Det skulle han nog inte haft rätt till om han uppgett sin riktiga ålder.
Nej, han har inte rätt att gå i gymnasiet och belasta ett redan ansträngt skolsystem genom att stjäla resurser från riktiga minderåriga.

Det finns många förmåner Amir inte skulle haft rätt till.
Citera
2017-10-07, 10:08
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Hanif Bali skrev på sin twitter om överbelastning. Det är väl många som besöker den - sedan är det väl inte uteslutet att det finns krafter som skulle kunna tänkas försöka sänka sidan.

Nej, han har inte rätt att gå i gymnasiet och belasta ett redan ansträngt skolsystem genom att stjäla resurser från riktiga minderåriga.

Det finns många förmåner Amir inte skulle haft rätt till.
Och det finns tyvärr alldeles för många Amirs i vårt land. Det är faktiskt helt sinnes att inte polis och Migrationsverket passade på att göra rigorösa personkontroller på de sittstrejkande. För det kan jag inte tro att de gjorde...
Citera
2017-10-07, 10:11
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollmia
Vem sjutton behöver Idol, Paradise Hotel eller ens Fångarna på fortet - När när denna tråd existerar??

Skadeglädje är den enda sanna glädjen sägs det....

Och nu har en av eldsjälarna för dessa illegala invandrare visat sig vara en humbuggare... Nu väntar jag bara på att fröken Khavari och hennes familj blir uthängda än mer som "tiggare" + Sol o vårare.... Alla pengarna som folk skickat in för att hjälpa dessa protestanter.... hur mycket av de summorna har verkligen gått till "kampen" kan man fråga sig...

Som flera i tråden redan påpekat... skatteverket borde kanske granska bankkontot som det swish-numret är kopplat till?

OffTopic - denna lördagsmorgon så måste jag tacka alla nya inlägg plus ett stort tack till Hanif Bali... det ar gjort min gråmulna morgon mycket, mycket soligare...

Ja, ett stort tack till Hanif Bali och ett stort tack till Mathas Karlsson som fick bollen i rullning gnom sitt ogenomtänkta inlägg. Eller det kanske inte var ogenomtänkt?
Hämndens timme är slagen.
Skampåle åt alla journalister som stöder bedrägeribarnen.
Klockan klämtar för er ockå. Snart.
Senaste dokusåpanytt: Det moraliska pelarhelgonet har tagit av sej hucklet och dragit ner en grå, stickad yllemössa över håret. En med tofs.
Citera
2017-10-07, 10:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av envackerblomma
Bloggar o annat arkiveras EJ automatiskt. Läs noga på

https://hejahanif.se/2017/10/07/desinformationskampanj-om-nabizadeh/

Hanif verka har en ärlig attityd det gillas, även om såna som han inte skall ha politisk makt i Sverige.
Citera
2017-10-07, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Det enda som syns på Amirs (23 år) twitter är att han retweetar Emmas påhopp på Hanif. https://twitter.com/AdvokatEmma/status/916351465249230848

Det kan naturligtvis tolkas som att han också menar att bloggen inte är hans, men han kan förstås bara ta bort retweeten, så har han inte påstått något alls i den saken.

Emmas tweets och kommentarer från hennes följare gör mig uppriktigt orolig för det här landet.

Batikhäxor och asylaktivister finns i varenda myndighet, på varenda avdelning, i chefspositioner och beslutande organ. De finns i landsting, i domstolar, i public service och på tidningsredaktioner, precis överallt.

Hemskt, inget annat.
Citera
2017-10-07, 10:38
Medlem
Advokat emma hååååvar in cash minsann
https://www.allabolag.se/5590438155/advokatbyran-emma-persson-ab
Citera
2017-10-07, 10:43
Medlem
S.Kandals avatar
Denna historia är en riktig kioskvältare och borde vara mumma för varje journalist med självaktning. Inte helt oväntat dock inte ett ljud i msm. Efter Mattias Karlssons sk påhopp var det artiklar på varje förstasida och i varje nyhetsinslag.

Återigen kan vi konstatera att det är skillnad på folk och folk.
Citera
2017-10-07, 10:46
Medlem
LOL

Mycket stor humor. Följande kommer hända

1. Vänsteridioterna står på sig och hävdar att han inte alls har ljugit om sin ålder.
2. Han har ljugit om sin ålder och vänsteridioterna kommer bara hålla käft och aldrig prata om det mer.
Citera
2017-10-07, 10:47
Medlem
PlutoJs avatar
Angående de 700.000 kronor som samlats in, jag undrar hur stor del av dem som nu finns på ett klientmedelkonto hos Emma Perssons byrå?
Citera
2017-10-07, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
LOL

Mycket stor humor. Följande kommer hända

1. Vänsteridioterna står på sig och hävdar att han inte alls har ljugit om sin ålder.
2. Han har ljugit om sin ålder och vänsteridioterna kommer bara hålla käft och aldrig prata om det mer.

Mer troligen 3. De ignorerar helt själva sakfrågan och attackerar istället Hanif som person och att han driver mot en stackars flykting.
Om flyktingen nu har asylskäl så borde det ju inte finnas någon anledning till att ljuga om sin ålder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in