Citat:
Ursprungligen postat av
AX64
Så du menar att automatvapen (vi vet än så länge inte exakt vilka han använde då det fanns flera sorters) by default alltid slungar ut 90 grader åt sidan? Det gör de inte. Men visst kan man få dem att göra det om man absolut vill...
De tekniska aspekterna som du verkar ogilla här går tillbaka till frågan varför så få tomhylsor syns på bilderna. Det är väl en befogad fråga kan man tycka.
o
Har du problem att läsa? vinkeln i vilken tomhylsorna kastas handlar om gastrycket, ett fungerande vapen kan slänga hylsorna i allt från kl.1 till kl 6 i relation till pipan(ur samma slags vapen)
Vi har några få bilder från rummet som visar nästan ingenting till höger om kroppen, utan att se det området är det helt meningslöst att räkna tomhylsor.
Dessutom är det där bara en av skottgluggarna, vi har 0 bilder från den andra vilket gör den här diskussionen ännu mer meningslös.
Nej jag ogillar inte dom tekniska diskussionerna, jag satt en hel dag och förklarade vetenskapligt varför det låter som två vapen(för en amatör), men det dyker upp nya hela tiden som skiter i att läsa några sidor bakåt så jag har gett upp.