2017-10-06, 08:09
Medlem
LaScalas avatar
Och nu fick hucklet bre ut sej i Tv4 Nyhetsmorron tillsammans med Jenny Strömstedt också.
Hetsjakten mot MK fortsätter.
Citera
2017-10-06, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Det här är så arrogant:

https://twitter.com/nabizadehse/status/915908869221748741

Jag tycker att Khavari kan börja med att undervisa sina landsmän om moral. Det är inte ett uttryck för hög moral att komma till ett land och ljuga om sin ålder för att skaffa sig fördelar, att deltaga i ett bedrägeri som kostar värdlandet miljarder i utgifter, pengar som hade kunnat komma andra till del.

Inte heller är det ett tecken på hög moral att våldta, knivhugga en polis i halsen eller deltaga i annan grov brottslighet.

När man "strejkar" mot de lagar som råder i det land man vänt sig till för att få skydd är det arrogant - bristande moral är att inte respektera regelverket när man gör det.

Sedan kan det vara ett tecken på bristande moral att få människor att sätta in hundratusentals kronor på ett privat konto för att de ska stödja en strejk som sedermera avbrutits och sedan vägra redovisa hur pengarna använts och hur de planerar att använda dem.

BRA skrivet

Eller som Robert Aschberg sa en gång i TV "Man kan göra vad som helst bara det är lagligt" när han under sken av att jaga "nazister" hackade detta forum och förde in medlemarna i EXPOs åsiktsregister där åsikterna kan säljas till högsbjudande. Det är alltså lagligt att förföra och knulla Aschbergs fru så då är det "Helt OK" i Aschbergs värld i alla fall. (om det gäller andra). Det Soros sysslar med är "lagligt". Han knäcker länders ekonomier "på kul" för att tjäna en liten slant. Han skapar tvedräkt i Europa via "NGOs" men det är "lagligt" han hoppas på att "slå mynt av det". Vissa människor förstår inte begreppet "moral" eller så skiter de i det för att de är övermänniskor.

Psykopater resonerar exakt så. - Fråga vilken psykolog som helst.

Sprid denna bild
http://oi41.tinypic.com/33kyygy.jpg
Senast redigerad av Kulturmarxist 2017-10-06 kl. 08:27.
Citera
2017-10-06, 08:28
Medlem
kolsyratkaffe123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Och nu fick hucklet bre ut sej i Tv4 Nyhetsmorron tillsammans med Jenny Strömstedt också.

Och självklart inga motargument eller svåra frågor heller.....
Citera
2017-10-06, 08:30
Medlem
MeMajks avatar
Citat:

Nu var det ju MK som i stort sett krattade gången så hucklet fick mer syre
MK och övriga med position bör hålla tand för tunga när fysiska invällare diskuteras
Citera
2017-10-06, 08:42
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
MK och övriga med position bör hålla tand för tunga när fysiska invällare diskuteras

Ja, det är nog bäst vi alla håller tyst, endast hucklet får gapa i sina megafon.
Citera
2017-10-06, 08:47
Medlem
Citat:
-Bara bra att det blir konflikt,bara för att man sitter i tv4s morronsoffa betyder inte att man har folkligt stöd snarare tvärtom.
Citera
2017-10-06, 08:58
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ja, det är nog bäst vi alla håller tyst, endast hucklet får gapa i sina megafon.

Så menade jag inte, Mer att som politiker ska man passa sig för HUR och VAD man sätter ord på. <det gäller även hucklets gallspyor som hon gett svenska staten för att de inte gör avsteg från lagar och regler, det kommer med all säkerhet att användas mot henne vart efter.
När det gäller MK hade jag lite högra tankar om honom
Citera
2017-10-06, 09:05
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Så menade jag inte, Mer att som politiker ska man passa sig för HUR och VAD man sätter ord på. <det gäller även hucklets gallspyor som hon gett svenska staten för att de inte gör avsteg från lagar och regler, det kommer med all säkerhet att användas mot henne vart efter.
När det gäller MK hade jag lite högra tankar om honom

Jag håller med. Det gäller att väga varje ord på guldvåg. Hucklets regissörer missar inte en chans att slå ner på en otydlighet, ett misstag eller ett sakfel.
Det är bättre vi är tysta och låter spyorna flöda ur megafonen.
Det kommer en tid när hon får svälja dom själv. Hoppas jag.
Citera
2017-10-06, 09:08
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
-Bara bra att det blir konflikt,bara för att man sitter i tv4s morronsoffa betyder inte att man har folkligt stöd snarare tvärtom.

Med tanke på kommentarer på Facebook så ökade nog SD:s medlemsantal efter hennes "framträdande"
Folket mot Khavari=sant
De där hysteriska vänsterdamerna räknas inte som folk.
Citera
2017-10-06, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Jag uppfattade det som att dom tycker sig ska få vara med i partiledardebatten också. Vilka galningar och det känns som att det här kommer ge resultat i slutändan fast inte som dom hoppas. Dom måste ut ur landet och helst igår.

+100

Inför lågpannade journalister och fladdriga amatörpolitiker (om än högt betalda) lönar det sig uppenbarligen att gapa och ta till oförskämt stora gester. I alla fall om man tillhör en grupp som castas som "offer" och förtryckta.
Citera
2017-10-06, 10:22
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Jag håller med.

"Strejken" höll på att dö ut, men fick nytt liv i och med MK:s klantiga uttalande.

Ska man fokusera på gruppen afghaner ska man fokusera på gruppen i stort - på det systematiska bedrägeri som pågått i det att så många påstått sig vara minderåriga. På de miljardkostnader detta har dränerat samhället på.

Där faller ansvaret tungt dels på de politiker och tjänstemän som låtit detta pågå - dels på de afghaner som idag försöker läxa upp oss om "moral".
Citera
2017-10-06, 10:27
Medlem
Vryzass avatar
Som vanligt är jag säker på att ni har fel. Om de tynar bort gör även folkets avsky detsamma. Ju mer de exponeras desto mer förbannade blir folk. Dessutom öppnar det upp för amnesti i smyg.

För varje gång en hazarjävel syns i media får en ängel gonorré och ytterligare en svensk blir förbannad.

Mattias Karlsson uttrycker bara en känsla av äckel och illamående som de flesta svenskar känner inför den överjästa bullen.

Exponera mera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in