Citat:
Ursprungligen postat av
fryskyl
Mycket intressant video.
Ja och nej, så att säga: det är ju väldigt sporadiskt. Först en knattersalva på en 20 sek, sen lugnt någon minut, sen skott igen.
Man får intrycket av att inte alla (eller de flesta, snarare) inte fattar vad fan som pågår, och hur allvarligt det är.
Killen som hade blivit skjuten i armen hade tydligen blivit träffad i bröstet också, utan att riktigt fatta det/märka det.
Är själv skeptisk till att så mycket nytt kommer på PKn nu om en timme, men vi får väl se.
Jo, menade att det pepprade, när han sköt

Jag har själv inte sett liknande eldgivning förutom på videos från typ Aleppo. (Är inte så intresserad av vapen eller sånt).
Denna video kommer även få 800 inlägg om att det blinkar någon lampa i något hörn på den 489 våningen och det är från den våningen alla skott kommer.
Jag vill korrigera mig själv, jag skrev att filmaren verkar vara en meter längre än alla andra, men det syns ju på hans skugga en bit in att han håller sin mobil rakt upp ovanför huvudet med båda armarna...
Ps, detta blir mitt tusende inlägg tror jag. Är glad att det blev ett "svar" till någon vettig här inne.