Citat:
Ursprungligen postat av
torppet
Jag tror inte på en normal false flagg - de brukar vara enklare att skala. Jag menar Orlando - skjutningen startade klockan 2 på natten - när man slutat sälja sprit klockan 1 och alla gäster gått hem redan halv två.
De serverade sprit till kl 2 och höll precis på med sista serveringen.. Ett perfekt tillfälle att slå till då många samlas kring baren. resten av dina påståenden är lika tramsiga men ännu oftare motbevisade.
Citat:
Sandy Hook - en skola som varit ur bruk i två år på grund av stora mögelskador efter en översvämning. Flygplats
Nej Sandy Hook var inte stäng, här kan du själv se driftskostnaderna för skolan i kommunens årsredovisningar...
http://newtown.schooldesk.net
Ingen aning om vilken kanadensare du svamlar om så det får vi ta nån annan gång, det är ändå off topic här..
Citat:
Den här gången tror jag på att det var ISIS - den ursprunliga gruppen.
ISIS brukar ju stolt skylta med vad de gjort och har t.o.m. försökt ta på sig detta dåd vilket alla naturligtvis skrattat åt. En false flag med en patsy är knappast deras stil..
Citat:
Jag tror att den här 64 åringen har fått betalt för att hyra ut sina flygplan - men jag tror inte att han avfyrat något vapen frivilligt - eller ens äger något halvautomatiskt vapen och det som polisen hittat i hans hem är planterat där.
Jag tror att polisen måste ta tag i det här bättre än de brukar - eller så kommer det att bli fler och fler liknande.
Du tror inte någon skulle ha märkt om ett gäng araber dundrat in på flygplatsen och sagt att de reserverat ett flygplan i skyttens namn?