2017-10-02, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prettifly
Var hon skriven på rummet också? Bara hört att de hittat ID på rummet som knöt till henne, kanske var det som åsyftades? Uppfattade det som identifikations papper av något slag.

Sen annars något som jag tycker är intressant, är att 2pers framförallt kvinnan av de 2(som jag uppfatta), gick omkring 45min före skjutandet startade och sa folk skulle dö. Är det en person som ljugit framför tv kameran om detta eller är det sanning. Är det isf Marilou och man X? Eller är det bara en annan galning som sprang runt kanske.
https://twitter.com/KEEMSTAR/status/914762546032214016

Bara läst snabbt på twitter, så jag kan såklart ha fel. Men klart verkar iaf vara att hon är skriven på samma adress som den yngre i Las Vegas.

Det vittnet sa där sökte mig lite :/ Kvinnan som ska ha sagt det blev utkastad från firandet också.
Citera
2017-10-02, 11:50
Medlem
https://youtu.be/1xvgFWRPgrA

Sammanfattning av videos, flera nya.
Ska jobba nu så det var sista posten för mig.
Citera
2017-10-02, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linenc
Redan postad på typ sida 4-5 i tråden och sedan flera gånger efter.
Den är sparad.

Ok, tack för info, det går så himla snabbt här nu så ber om ursäkt för att jag inte såg det.
Citera
2017-10-02, 11:51
Medlem
Terranulliuss avatar
Övergripande bild på hur skjutning har gått till från Mandalay Bay

https://minfil.org/cct6A8c1b6/Shooting_LV.png
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Geary Danley är mannen som är gift med den kvinna som eftersöks. Bor på adressen de slagit in dörrarna. Det mesta talar för att det är han. Tills mer info kommer så spekulerar vi fritt, om det inte passar herren så kan du ju bege dig till Aftonbladet.
Är du säker på att han är gift med samma kvinna som söks? Eller bara nån med samma namn?
De har inte alls nämnt Geary på polisradion. Däremot har de pratat om SCP och sagt att han är skriven på samma adress som Marilou.
Citera
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neatless
Polisen sprängde upp dörren och sköt ihjäl honom. Polischefen sa att ryktena om explosioner är falska utan det var endast då de bröt sig in.

Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
Polisen sprängde upp dörren och sköt honom. Det tog ca 5 min att lokalisera honom och döda honom.
Källa cbsnews

Tack ska ni ha! Snabbt jobbat, av både er och polisen. Varje sekund lär ju räknas i en sådan här situation. Hoppas de får fatt kvinnan också, levande helst.
Citera
2017-10-02, 11:53
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Geary Danley är mannen som är gift med den kvinna som eftersöks. Bor på adressen de slagit in dörrarna. Det mesta talar för att det är han. Tills mer info kommer så spekulerar vi fritt, om det inte passar herren så kan du ju bege dig till Aftonbladet.

Var det inte ett hotellrum de slog ner dörrarna på?
Citera
2017-10-02, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RogerRoger
Tack ska ni ha! Snabbt jobbat, av både er och polisen. Varje sekund lär ju räknas i en sådan här situation. Hoppas de får fatt kvinnan också, levande helst.

Men på fem minuter kunna lokalisera honom ha med sig nått att spränga upp dörren med, ja det är snabbt jobbat
Citera
2017-10-02, 11:55
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Var det inte ett hotellrum de slog ner dörrarna på?

Japp. Och hemadressen.
Citera
2017-10-02, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Polisen sa väl att GM var "resident in the area"? Så det är nog inte han.
Ja de har bekräftat att han var från området. Källa https://twitter.com/LVMPD/status/914775719477161984
Citera
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Japp. Och hemadressen.

Och den döde GM är benämnd som Roommate, inte Husband?
Citera
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Och vad kommer nu USA dra för slutsats av denna den senaste av massmord? Jo de kommer som vanligt anse att medborgarna behöver fler skjutvapen att försvara sig med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in