Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Men om jag inte har missuppfattat något har PU dels skrivit att sambon och sonen var hos sambons pappa (i Göteborg?) när det påstådda arbetet skulle göras den helgen, dels har PU senare skrivit att sambon var hemma ... Och det känns ju lagom seriöst och trovärdigt, om du frågar mig.
Om det är som du skriver så är det inte speciellt seriöst, men frågan är om det du skriver stämmer eller om du eventuellt kan ha missuppfattat något. Nedan finns ett inlägg där PU uttalar sig om det hela och som du kan se så skriver han att sambon och sonen var hemma när arbetet påbörjades men att de senare avvek.
Nu får du gärna ta fram ett inlägg där PU skriver att sambon och sonen var hos sambons pappa.
Citat:
Ursprungligen postat av
Atervandsgrand4
Ganska meningslöst att vifta med massa teser som dragas till absurdum.
Anledningen denna kväll till att jag var ute var just denna läggning. Min sambo och min son var närvarande hemma i lägenheten när vi påbörjade arbetet. De avvek sedan från lägenheten då det inte gick att gå på golvet och närvara i lägenheten. De åkte till sambons pappa för att tillbringa natten där.
Själv skulle kvällen tillbringas på Statt. Vi är iallafall två vittnen för att så var fallet, det tredje var för litet för att kunna vara vittne.